ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus)

09 اسفند ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

هر آنچه در مورد ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus) باید بدانید

سقف مشبک کی پلاس از نوع سقف های مدرن است که به دو صورت یکپارچه و همچنین قطعه های کوچکتر بر اساس اندازه مورد نیاز می توان آن را تهیه و استفاده کرد. ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus) باعث شده از آن در بسیاری از مراکز اداری و آموزشی و حتی در بیمارستان ها استفاده شود. از ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus) می توان به عدم نیاز سقف به رنگ آمیزی اشاره داشت که در نتیجه باعث کاهش هزینه های شما در زمان ساخت و یا بازسازی می شود. 

سقف کاذب کی پلاس چیست؟

این نوع سقف کاذب که امروزه طرفدار زیادی پیدا کرده است در واقع سازه های T شکلی هستند که با کمک آویزهای مخصوص از سقف مورد نظر آویزان می شوند. مزیت این نوه از سقف ها و این آویزها قابل تنظیم بودن آنها است. از دیگر ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus) این است که فضای ایجاد شده بین آن و سقف اصلی در بالای این سازه خود می تواند عایق صدا و حرارت باشد.

مزایای سقف کاذب

به طور کلی سقف های کاذب امروزه در میان مردم جای خود را باز کرده اند. البته از گذشته از سقف های کاذب استفاده می شد اما تنها آنها را در بیمارستان ها و یا مکان های خاص اداری می دیدیم ولی امروزه حتی در ساختمان های معمولی و مسکونی نیز می توانیم شاهد آنها باشیم. از سقف های کاذب در خانه ها در سرویس های بهداشتی، حمام و حتی آشپزخانه ها استفاده می شود. این سقف ها باعث کوتاهتر شدن سقف در مکان هایی که دارای سقف بلند هستند اما الزامی به آنها نیست بسیار مورد استفاده هستند. یکی از انواع سقف های کاذب سقف های مشبک کی پلاس است که در ادامه بیشتر به آن و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

آشنایی با سقف کاذب کی پلاسآشنایی با سقف کاذب کی پلاس (KPlus)

آخرین مطالب تکمیلی شرکت آذران فضا نما را در این بخش دنبال نمایید

سقف کاذب ماربل شیت چیست؟

آسمان مجازی یا سقف کاذب تصویری چیست؟

سقف کاذب شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

معایب سقف کاذب

از معایبی که به این سقف وارد می کنند:

کاهش ارتفاع سقف است زیرا در واقع چون در زیر سقف اصلی نصب می شود برخی از افراد این کوتاه شدن سقف را نمی پسندند (همانطور که این حالت می تواند از دیدگاه برخی افراد یک مزیت باشد)

عیب دیگری که به آن وارد می کنند مستهلک شدن آن پس از مدتی و تغییر رنگ آن است که باید تعویض شود. همچنین کم بودن مقاومت این نوع از سقف ها در برابر اتفاقات طبیعی و سبک بودن آنها از دیدگاه برخی از افراد از معایب آن محسوب می شود (کمااینکه از دیدگاه برخی دیگر این خود از ویژگی های سقف مشبک کاذب است)

ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus)

ویژگی های سقف کاذب کی پلاس (KPlus) بسیار زیاد است که از آنها می توان به حذف رنگ آمیزی سقف و در نتیجه کاهش هزینه های ساخت اشاره کرد. از دیگر مزایای آن می توان به راحت تر و بهتر دسترسی پیدا کردن به تاسیسات ساختمان اشاره کرد که می تواند در بالای این سقف ها کار گذاشته شود. از دیگر مزایا و ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus) می توان به این مورد اشاره داشت که این سقف ها تعمیر و نگهداری آسانی دارند زیرا در صورت آسیب دیدگی می توان به راحتی قطعه آسیب دیده را برداشت و قطعه جدید را جایگزین کرد.

سقف کاذب کی پلاس (KPlus)سقف کاذب کی پلاس (KPlus)

از ویژگی دیگر می توان به عایق بودن این سقف ها اشاره کرد زیرا با قرار گرفتن آنها با فاصله مشخص در زیر سقف می توانند لایه ای به عنوان عایق صدا و حرارت ایجاد کنند که قطعا در مصرف انرژی بسیار به صرفه خواهد بود. از دیگر ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus) می توان به سرعت در اجرای آنها اشاره کرد به طوری که هم در وقت و هم در هزینه ساخت می توان صرفه جویی کرد. همینطور نیروی انسانی درگیر در زمان کار هم بسیار کمتر خواهد بود.

یکی از مهمترین ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus) ایمن بودن آن در برابر زلزله می باشد زیرا علاوه بر سبک بودن، شکل پذیر هم هستند، یعنی در زمان زلزله فشار مضاعف به دیوارها وارد نمی کنند و به خوبی در برابر شتاب های حرکتی زلزله از خود انعطاف نشان می دهند زیرا نوع ساختار آنها به گونه ای است که هم سبک هستند و هم در اتصالات آن از مهره های استاندارد و مستحکم استفاده می شود.

حق انتخاب های متنوع برای دوستداران سقف های کاذب

در واقع هیچ تفاوتی ندارد که ما چه رنگ و یا چه سبکی را برای ساختمان خود می پسندیم زیرا این سقف ها می تواند در رنگبندی های مختلف و اندازه های مختلف در دسترس ما باشند که به راحتی می توان بر روی آنها نورپردازی مورد نظرمان را اجرا کنیم و هز نوع نورپردازیی بر روی آن نصب و جایگذاری می شوند. حتی می توان از آنها با کمک طراح دکوراسیون تنها در بخشی از سقف استفاده کرد و به کمک آنها نورپردازی خاص و مناسب با فضا را اجرایی کرد. 

یکی از مواردی که این نوع از سقف ها را مستثنی می کند و می توان از آن به عنوان ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus) نام برد باز بودن دست معمار در استفاده از آنها در پروژه های مختلف است زیرا خاصیتی منعطف دارد و این باعث می شود که قابلیت اجرا در انواع قوس ها و شکست ها را داشته باشد. که بدون شک این خصوصیت می تواند یکی از مهمترین ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus) یکپارچه باشد.

ویژگی های سقف کاذب کی پلاسویژگی های سقف کاذب کی پلاس

مشاوره خرید سقف های کاذب و آشنایی با ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus)

قبل از خرید به طور قطع باید با محصول مورد نظر خود به خوبی آشنا شده و از ویژگی های آن باخبر شوید. برای خرید این نوع از سقف ها و اطلاع کامل از ویژگی های سقف مشبک کی پلاس (KPlus) می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و اطلاعات لازم را در رابطه با این نوع از سقف ها و هماهنگی آن با طراحی و دکوراسیون مورد نظر خود بگیرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe