گارانتی


گارانتی محصولات آذران فضانما

همراهی و احساس مسئولیت در برابر خسارات احتمالی وارده به مشتریان، ما را همواره بر آن داشته که سیاست استراتژیک خود را از همان ابتدا، مبتنی بر ساخت و تولید محصولات ساختمانی با حداکثر کیفیت ممکن بنماییم. در این راستا ما همواره از مشاوره و رهنمود کارشناسان خبره و طراحان کارآزموده استفاده نموده و در تمام لحظات بدنبال بهترین نوع خدمات بوده و هستیم.
مفهوم گارانتی در نزد ما یک مفهوم کلیشه ای و با اهداف تبلیغاتی نیست. آمار نشان داده است که قسمت اعظم پروژه های ارجاع شده به شرکت فضانما، تنها از محل رضایت مشتریان سابق بوده است. بطبع این امر ما را بر آن می دارد که با اشتیاق و انگیزه بیشتری به طول دوره خدمات پس فروش خود بیافزاییم. امروز در دومین دهه فعالیت حرفه ایی، شرکت آذران فضانما تمامی پروژه های خود را تحت پوشش بیمه های معتبر قرار داده، پایداری و کیفیت محصولات خود را بمدت 10 سال گارانتی می نماید.

گارانتی ما شامل چه چیزهایی هست...

ما محصولات خود را در دو بخش جداگانه که شامل کوبوآ (پروفیل های پی وی سی) و مبلمان اداری آفن می باشد به مدت ده سال بشرح زیر گارانتی نموده اییم:
-1
تغییر حالت و فرم پروفیل ها در محل نصب.
-2
تغییر رنگ شامل بهم ریختگی، رنگ پریده گی و یا پاک شدن تدریجی رنگ.
-3
برآمدگی و یا پوسته شدن روکش های ونیل.
در موارد زیر گرانتی محدود و شامل تبصره هایی می باشد.
-1
نصب هردو محصول کوبوآ و آفن توسط شخص ثالث که خارج از اراده فروشنده کالا بوده.
-2
کالاهای صادراتی که در خارج از کشور ایران بوده و امکان بازرسی برای فروشنده کالا مقدور نمی باشد.
موارد زیر شامل گارانتی شرکت آذران فضا نما نبوده ولی بمنظور حمایت از خریداران محترم، شرکت آذران فضانما تسهیلات ویژه ایی را بصورت بیمه شخص ثالث و با درخواست مشتریان خود در اختیار ایشان قرار می دهد که موارد زیر را تحت پوشش ویژه و با شرایط خاص خود قرار خواهند داد.
-1
آسیب های فیزیکی وارده به محصولات کوبوآ و آفن مانند خراش و شکستگی در محل نصب در طول مدت زمان قید شده در متن بیمه نامه.
-2
آتش سوزی، تابش اشعه UV بمدت طولانی و قرار گرفتن محصولات در معرض حرارت بالا.
-3
قرار گرفتن در معرض انواع حلال های شیمیایی مانند اسیدها و استیک ها و خانواده بنزن ها.

شکایات مشتریان

رسیدگی به خواسته ها و شکایت مشتریان شرکت آذران فضانما، هم در دوره گارانتی و هم در زمان خارج از آن، قسمتی از فلسفه وجودی شرکت آذران فضانما میباشد. مشتریان محترم می توانند جهت طرح هرگونه نکته نظرات خود با مدیران ارشد مجموعه به دو روش ارسال ایمیل به آدرسinfo@azaran.com
و یا تماس مستقیم تلفنی با شماره 8399 داخلی 5 مدیریت را در جریان نارسایی های پیش آمده بگذارند.

6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe