دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی

24 مرداد ، 1400
مبلمان اداری آذران فضانما

در دکوراسیون داخلی، المانی به نام دیوارپوش را داریم که نوع ضد آب آن را برای سرویس بهداشتی و حمام می توانید استفاده کنید. دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی ضمن اینکه باید ظاهر زیبایی داشته باشد، باید مقاومت بالایی نیز در برابر رطوبت داشته باشد و به مرور زمان پوسیده نشود. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشید.

آشنایی با انواع دیوارپوش ضد آب

دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی باید برای محیط های مرطوب مناسب باشد زیرا این قسمت ها با آب ارتباط زیادی دارند. اینکه بتوانید دیوارپوش مناسب را برای حمام و سرویس بهداشتی انتخاب کنید، مهم است زیرا این دیوارپوش نباید اجازه بدهند که رطوبت به دیوار های این قسمت نفوذ کند و‌ شاهد خسارات وارده به دیوار نباشیم.

دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی اجازه نمی دهد آب وارد لایه های زیرین شود. قیمت این دیوارپوش ها نیز با توجه به متریالی که برای ساخت آن به کار رفته است و ابعادی که سفارش داده می شود، متفاوت خواهد بود. تمام تلاش این مجموعه ارائه قیمتی مناسب همراه با کیفیت بالا است تا رضایت مشتریان خود را کسب کند.

انواع دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی

انواع دیوار پوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی وجود دارد که متریال های مختلفی برای ساخت آنها به کار رفته است. پانل هایی که جنسشان لمینت است، ورق های پلاستیکی، سنگ، کاشی، شیشه، اکریلیک و پی وی سی از جمله دیوارپوش هایی هستند که ضد آب می باشند و برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی مناسب هستند.

در صورت نیاز به تهیه دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید. پشتیبانی های لازم در تمام طول شبانه روز داده می شود و در هر ساعتی قادر به ورود به سایت و مشاهده انواع دیوارپوش ها خواهید بود. در صورتی که دیوارپوش مناسب خود را انتخاب کردید به ثبت سفارش به صورت آنلاین می توانید بپردازید.

انواع دیوارپوش ضد آبانواع دیوارپوش ضد آب

دیوارپوش اکریلیک و ورق های پلاستیکی

یکی از انواع دیوارپوش های ضد آب که بسیار رایج می باشد، نوع اکریلیک خواهد بود که آن را اطراف وان حمام می توانید استفاده کنید و دیوار آن ناحیه را با پانل های اکریلیک پوشش دهید. انواع مدل ها و شکل های مختلف از این دیوارپوش برای فروش موجود است که قیمت های متفاوتی دارند. نصب این پانل های اکریلیک آسان است که مزیت آن به شمار می آید.

این دیوارپوش ها ضمن اینکه پانلی دیواری محسوب می شوند، از آن ها برای تهیه وان حمام و‌ هم چنین ورق های پلاستیکی می توان استفاده نمود. ورق های پلاستیکی نیز یکی از انواع دیوارپوش هستند که رنگ و تنوع زیادی دارند. بسیاری از مردم آن را ساده ترین راهی می دانند که حمام و سرویس بهداشتی را از مرطوب شدن دیوار می توان محافظت نمود. ورق های پلاستیکی قیمت پایینی نیز دارند و در صورتی که بودجه پایینی برای دیوارپوش در نظر دارید، این مدل بهترین انتخاب است.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از آذران فضا نما دنبال نمایید

دیوارپوش کرونوگرین چیست

استفاده از دیوارپوش در چه مکان هایی توصیه می شود؟

دیوارپوش طرح چوب طبیعی برای چه مکان هایی مناسب است

دیوارپوش سنگی و ‌کاشی

از آنجا که طول عمر سنگ بالا است، بیشتر افراد آن را برای دیوارپوش حمام و سرویس بهداشتی انتخاب می کنند. استفاده از دیوارپوش سنگی ضمن اینکه حالتی طبیعی و زیبا به حمام و سرویس بهداشتی می دهد، فضا را خنک می کند و یک ضد آب قوی می باشد. دیوارپوش با سنگ طبیعی قیمت بالایی دارد و نصب دیوارپوش به دلیل جنسی که دارد، کمی مشکل می باشد. برای نصب راحت، این امکان وجود دارد که کاشی های سنگی آماده را خریداری کنید. دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی از نوع سنگی، گرانیت و مرمر می باشد که نسبت به سایر انواع آن با ارزش تر و زیباتر هستند. 

دیوارپوش کاشی نیز رنگ و مدل های بسیاری دارند و نسبت به ورق های پلاستیکی قیمت بالاتری دارند و ظرافت بیشتری در آن ها به کار رفته است. در صورتی که دیوار حمام را با کاشی پوشش دهید، آن را کاملا ضد آب خواهید کرد. کاشی را به عنوان کفپوش نیز می توان استفاده نمود. استفاده از کاشی به عنوان دیوارپوش آن را بسیار شیک و زیبا خواهد کرد. رایج ترین دیوارپوشی که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می گرفته است، دیوارپوش کاشی می باشد.

ویژگی های دیوارپوش ضد آبویژگی های دیوارپوش ضد آب

دیوارپوش فلزی و شیشه ای

دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی ممکن است فلزی براق و یا شیشه ای باشد. انواع فلزی، مدرن و بسیار زیبا هستند و فضای حمام و سرویس بهداشتی را لوکس می کنند. دیوارپوش فلزی در اندازه های مختلف قابل خریداری است و جنس پایه آن ها می تواند رزین و یا پوششی از متالیک باشد. عیبی که این دیوارپوش ها دارند این است که به دلیل جنسی که دارند، ممکن است رطوبت، آن ها را اکسید کند و باعث زنگ زدگی آن ها شود.

شیشه نیز  دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی است که نمای حاصل از آن در این مکان ها زیبا و خنک می باشد. از شیشه در این مکان ها به عنوان محافظ نیز می توانید استفاده کنید و یا اینکه کل فضای حمام را با دیوارپوش شیشه بپوشانید.

دیوارپوش لمینت و پی وی سی

دیوارپوش لمنیت را به حالت ورقه و یا کاشی خواهیم داشت که رنگ های مختلفی دارند و از تنوع زیادی برخوردارند. این دیوارپوش مزیتی که دارد این است که قابل هماهنگ شدن با بخش های دیگر خانه می باشد. نوع PVC نیز انتخابی ایده آل سرویس بهداشتی و حمام است و تمیز کردن آن به راحتی با یک دستمال مرطوب امکان پذیر است. دیوارپوش پی وی سی که یک دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی است و نصب راحتی دارد.

انواع دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتیانواع دیوارپوش ضد آب مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe