کاربردهای پنل مشبک دکوراتیو

30 فروردین ، 1400
مبلمان اداری آذران فضانما

آشنایی با پنل مشبک دکوراتیو 

پنل مشبک دکوراتیو از بهترین المان ها جهت دکوراسیون فضای دخلی و خارجی ساختمان می باشد. از کاربردهای پنل مشبک دکوراتیو می توان به دکوراسیون چارچوب ورودی، پارتیشن بندی داخلی، هدبورد تخت خواب و ... اشاره کرد. از دیگر کاربردهای پنل مشبک دکوراتیو طراحی محوطه های باز با صندلی و مبلمان مشبک و دکور نمای ساختمان می باشد.

جذاب ترین پنل های مشبک دکوراتیو چوبی و فلزی در دکوراسیونجذاب ترین پنل های مشبک دکوراتیو چوبی و فلزی در دکوراسیون 

پنل مشبک دکوراتیو چیست؟

امروزه در حوزه دکوراسیون و چیدمان یک فضا از انواع تجهیزات مدرن و به روز بهره گرفته می شود که از آن میان می توان به پنل های مشبک دکوراتیو اشاره کرد. پنل های مشبک دکوراتیو از متریال های مختلف از جمله چوب و فلز تهیه می گردد. در ساخت پنل مشبک دکوراتیو از هنر منبت کاری جهت ایجاد الگو ها و نگاره ها بهره گرفته می شود. با توجه به ظاهر زیبا و شیک پنل های مشبک دکوراتیو از آن در تکمیل دکوراسیون فضاهای مسکونی، تجاری، اداری و ... استفاده می گردد.

کاربردهای پنل مشبک دکوراتیو

پنل های مشبک دکوراتیو که به صورت سنتی و نیز با فناوری لیزری تهیه می گردد کاربرد های متعددی در جهت دکوراسیون فضاهای داخلی و خارجی دارد. از این رو از این سازه های شیک و زیبا می توان در طراحی و دکوراسیون فضاهای مختلف بهره برد. در ادامه به برخی از کاربردهای پنل مشبک دکوراتیو اشاره می شود.

کاربردهای پنل مشبک دکوراتیو در دکوراسیون خانه

در حال حاضر در ساختمان های مسکونی مدرن می توان رد پای پنل مشبک دکوراتیو چوبی و فلزی را در دکوراسیون و طراحی داخلی مشاهده نمود.

دکوراسیون چارچوب درگاه ورودی

در حال حاضر در طراحی و دکوراسیون درگاه ورودی ساختمان از جمله ساختمان های مسکونی از متریال های مختلف بهره گرفته می شود. از راهکار های مناسب برای دکوراسیون در ورودی استفاده از پنل مشبک دکوراتیو در قالب چارچوب درب ورودی می باشد. با نصب یک چارچوب با پنل مشبک دکوراتیو می توان به هر چه زیباتر شدن درگاه ورودی و بخش منتهی به هال ساختمان بهره برد.

کاربرد پنل مشبک دکوراتیو در پارتیشن بندی داخلی

از جمله کاربردهای پنل مشبک دکوراتیو می توان به استفاده از این سازه ها جهت پارتیشن بندی فضاهای داخلی ساختمان اشاره کرد. از آنجا که پنل های مشبک دکوراتیو از تنوع در طرح و ابعاد برخوردار بوده و به زیباسازی فضا کمک می کند بهترین انتخاب جهت پارتیشن بندی حال و پذیرایی ساختمان می باشد. همچنین از پنل های مشبک دکوراتیو می شود جهت جداسازی اتاق ها در جهت بهره وری بهتر از فضای موجود بهره برد. از بهترین پنل های مشبک جهت جداسازی فضا سرویس بهداشتی ساختمان پنل های فلزی هستند که ضد رطوبت و نم می باشد. با کمک پنل مشبک دکوراتیو می توان بدون بستن کامل فضا کار جداسازی یک فضا را به بهترین نحو انجام داد.

پنل دکوراتیو مشبک نسلی جدید از انواع پنل دکوراتیوپنل دکوراتیو مشبک نسلی جدید از انواع پنل دکوراتیو 

استفاده از پنل مشبک جهت هدبورد تخت خواب

از پنل مشبک دکوراتیو به صورت های مختلف می شود جهت دکوراسیون اتاق بهره گرفت. از کاربرد های این سازه ها می توان به استفاده از آن جهت هدبورد تخت خواب در اتاق خواب و اتاق مهمان اشاره کرد. با توجه به ظرافت و زیبایی پنل های مشبک دکوراتیو به ویژه پنل های چوبی استفاده از این پنل ها جهت هدبورد تخت خواب انتخاب مناسبی بوده و به زیبایی دکوراسیون و چیدمان اتاق می افزاید.

دکوری و کابینت های ایستاده

پنل مشبک دکوراتیو از تنوع لازم برخوردار بوده و از این رو به صورت گسترده در دکوراسیون داخلی یک فضا به کار گرفته می شود. برای مثال جهت دکوراسیون دکوری های موجود در حال و پذیرایی می توان از پنل مشبک دکوراتیو بهره برد. از طرف دیگر در طراحی کابینت های ایستاده که قابلیت اجرا در فضا های مختلف ساختمان را دارند نیز از پنل های مشبک دکوراتیو استفاده می شود که تاثیر قابل توجهی در ظاهر و نمای فضای مورد نظر ایجاد می کند.

طراحی و ساخت صندلی های مشبک

در بین کاربردهای پنل مشبک دکوراتیو می توان به بهره گیری از این سازه های شیک در تهیه انواع مبلمان از جمله صندلی های مشبک و زیبا اشاره کرد. با کمک پنل مشبک دکوراتیو صندلی های مشبک دکوری تهیه می شود که برای تکمیل دکوراسیون اتاق غذاخوری، اتاق کار و ... مناسب می باشد.

آینه های دکوری

استفاده از پنل های مشبک فلزی و چوبی در تزیین آینه های دکوری داخل ساختمان از کاربردهای پنل مشبک دکوراتیو محسوب می شود. از پنل مشبک دکوراتیو می توان جهت دکور آینه های دیواری خانه بهره گرفت. از طرف دیگر پنل های مشبک دکوراتیو انتخاب مناسبی جهت تزیین آینه های درب ورودی و نیز آینه های تعبیه شده در کمد های دیواری می باشد.

طراحی نرده راه پله

از کاربرد های متنوع پنل های مشبک دکوراتیو بهره گیری از این ابزار جهت دکور راه پله های موجود در فضای داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و... می باشد. با پنل مشبک دکوراتیو می توان نرده های راه پله را به زیبایی طراحی نمود. برای دکور نرده راه پله ها پنل مشبک چوبی مناسب می باشد.

استفاده از پنل مشبک دکوراتیو در فضای باز

از کاربردهای پنل مشبک دکوراتیو بهره گیری از این پنل ها جهت زیبا سازی و دکوراسیون فضای باز و محوطه باز می باشد. برای مثال می توان برای دکواسیون فضای باز یک محوطه از مبلمان های طراحی شده با پنل مشبک دکوراتیو بهره برد. همچنین جهت ایجاد یک فضای خصوصی و یا ایجاد روف گاردن می شود از دکورهای تلفیق شده با پنل های مشبک دکوراتیو استفاده نمود.

طراحی نمای ساختمان با پنل مشبک دکوراتیو

برای دکوراسیون و طراحی نمای یک ساختمان می شود از المان های مختلف از جمله پنل های مشبک دکوراتیو بهره برد. پنل های مشبک دکوراتیو فلزی به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل طبیعی امروزه در طراحی نمای خارجی ساختمان ها به کار می رود. پنل های مشبک دکوراتیو را می توان جهت نمای ساختمان های مختلف (محصولات نما) از مسکونی و تجاری گرفته تا ساختمان های اداری و ... بهره گرفت. 

ایده های مدرن ساخت پنل دکوراتیو در فضای داخلی ساختمانایده های مدرن ساخت پنل دکوراتیو در فضای داخلی ساختمان 

شرکت آذران با ارائه بهترین خدمات در کنار شما مشتریان گرامی می باشد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe