کفپوش بتنی المانی و تاثیرات آن در دکوراسیون مدرن

30 فروردین ، 1400
مبلمان اداری آذران فضانما

کفپوش بتنی المانی و کاربردهای آن 

کفپوش ها از مهم ترین اجزا در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند و هر سازه بدون کفپوش متناسب با نوع دکوراسیون خود هیچ گونه جذابیتی ندارد. در این مقاله با کاربردهای کفپوش بتنی المانی در دکوراسیون مدرن بیشتر آشنا خواهید شد و ویژگی های آن را مرود بررسی قرار می دهیم.

کفپوش های بتنی

بعضی از سازه ها با امکان تردد بسیار زیاد نیاز به انواع کفپوش با استحکام و عمر طولانی تر نسبت به کفپوش های مسکونی دارند. در سازه های مسکونی به دلیل تردد افراد بسیار کم و عدم استفاده از کفش نیاز به استحکام زیاد کفپوش وجود ندارد. اما سازه هایی مانند ادارات و یا سازمان ها با تعداد مراجعان بسیار بالا در طول روز نیاز به انواع کفپوش های مقاوم در برابر آسیب های احتمالی دارند. استفاده از بتن به دلیل مقاومت بالای این متریال در برابر صدمات محیطی و طبیعی امروزه در سازه های پرتردد بسیار رایج شده است. این نوع کفپوش به دلیل نوع مصالح مصرفی در ساخت از طول عمر بالا و استحکام در هر نوع شرایط منطقه ای برخوردار است.

کفپوش بتنی المانی نوع جدیدی از انواع کفپوش های مدرنکفپوش بتنی المانی نوع جدیدی از انواع کفپوش های مدرن 

ساختار کفپوش های بتنی المانی

امروزه کشورهای مختلفی با توجه به محبوبیت کفپوش های بتنی در بازارهای جهانی اقدام به تولید این محصول نموده اند. آلمان نیز به عنوان بزرگ ترین قطب صنعتی دنیا از مهم ترین تولید کنندگان محصولات ساختمانی در جهان محسوب می شود. محصولات تولیدی این کشور در میان فعالان صنعت ساختمان به محصولاتی شناخته شده تبدیل شده است که مصرف کنندگان بسیاری از آن احساس رضایت خاطر دارند. از مزایای کفپوش بتنی تولید آلمان می توان به مقاومت بالایی آن در شرایط مختلف جویی و عدم انبساط و انقباض آن در آب و هوای سرد و گرم اشاره نمود. طراحی این کفپوش ها با شکل های مختلف آن را کاملا با سلیقه های مختلف متناسب نموده و استقبال فراوانی از طرح های پازلی آن در بازارهای جهانی شده است.

کاربردهای کفپوش بتنی المانی در دکوراسیون مدرن

تمایل افراد هر روز به دکوراسیون با سبک های ویژه و خاص باعث ایجاد سبک های دکوراسیون مدرن شده است. استفاده از این نوع کفپوش در محل های پرترد منزل نظیر بالکن و یا آشپزخانه به این فضا در سازه ها جلوه ای خاص بخشیده است. برای آشنایی با کاربردهای کفپوش بتنی المانی در دکوراسیون مدرن می توان گفت که این نوع کفپوش با دارا بودن رنگ های متنوع و طراحی های منحصر به فرد کاملا با هر نوع سلیقه ای مطابقت داشته و به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر هر گونه آسیب از هزینه های کم نگهداری نیز برخوردار است.

نکات مهم درانتخاب کفپوش بتنی المانی و کاربردهای آن

در انتخاب کفپوش برای هر قسمت از سازه خود با توجه به نوع کاربری سازه باید به چند نکته مهم توجه نمایید. از کاربردهای کفپوش بتنی المانی در دکوراسیون مدرن در هر نوع سازه چه اداری و چه مسکونی توجه به هماهنگی رنگ این کفپوش با یکی از اجزا مهم در سازه است. در هر سازه سقف، دیوارها و مبلمان سه جز مهم به شمار می روند که هماهنگی کفپوش با یکی از این اجزا به زیبایی دکوراسیون سازه شما کمک زیادی می نماید. به عنوان مثال در صورتی که از کاربردهای کفپوش بتنی المانی در دکوراسیون مدرن آشپزخانه خود استفاده می نمایید . هماهنگ نمودن رنگ کفپوش با رنگ کابینت ها و تجهیزات آشپزخانه به این فضا جلوه ای زیباتر و چشم گیر می دهد. همچنین استفاده از رنگ های روشن این کفپوش نیز باعث از بین رفتن گرمی فضای آشپزخانه شده و به راحتی با متریال های مصرفی دیگر در این فضا ست می شود.

کفپوش بتنی برای دکوراسیون داخلی شیک و مدرنکفپوش بتنی برای دکوراسیون داخلی شیک و مدرن 

کاربردهای کفپوش بتنی المانی در دکوراسیون مدرن سازه های اداری و تجاری

از دیگر کاربردهای کفپوش بتنی المانی در دکوراسیون مدرن می توان از کاربردهای این کفپوش در فضاهای اداری یا تجاری نام برد. استحکام بالا و هماهنگی کامل این کفپوش با هر گونه متریال مانند سنگ، چوب، آهن و... به این گونه فضاها زیبایی بی نظیری هدیه می کند. از مهم ترین مزیت های این کفپوش ها نیز می توان به عمر طولانی و عدم ایجاد هر گونه آسیب در اثر ضربه و فشار اشاره نمود. به همین دلیل از مزیت کاربردهای کفپوش بتنی المانی در دکوراسیون مدرن کاهش هزینه های نگهداری و عدم نگرانی از بروز هر گونه آسیب احتمالی که امکان ایجاد دراثر برخورد اجسام سنگین در این محیط ها وجود دارد اشاره نمود. تنوع رنگ در این کفپوش ها نیز باعث می شود تا به خوبی دست طراحان دکوراسیون داخلی برای ایجاد هماهنگی های لازم با دیگر اجزا باز بوده و از هر گونه متریال به دلیل تناسب و تطابق با این کفپوش بتوان در این سازه ها استفاده نمود.

مزایای و معایب کفپوش های بتنی

از جمله مزیت های کفپوش های بتنی آلمانی می توان به این موارد اشاره نمود:

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • استحکام زیاد در برابر هر گونه ضربه و فشار
  • تنوع در رنگ و طرح
  • هماهنگی با کلیه متریال ها مصرفی در دکوراسیون های مدرن
  • شیک و بادوام
  • عدم هزینه های نگهداری
  • نظافت و شستشوی راحت و سریع

اما کفپوش آلمانی با دارا بودن این مزایا دارای یک عیب بزرگ است که استفاده از آن را در بعضی از سازه ها مخصوصا سازه های مسکونی محدود می نماید. از کاربردهای کفپوش بتنی المانی در دکوراسیون مدرن سازه هایی می توان بیشتر استفاده نمود که افراد با پوشش پا بر روی آن تردد می نمایند. زیرا این نوع کفپوش به دلیل رسانای حرارتی بالا که به خاطر مصالح مصرفی در آن ایجاد شده است همیشه سرد بوده و افراد نمی توانند بر روی آن بدون پوشش پا و پاپوش به مدت طولانی بیاستند. اما استفاده از این کفپوش در سازه هایی که افراد با کفش بر روی آن تردد می نمایند یک گزینه بسیار عالی به شمار آمده و مزیت های فوق العاده آن به این سازه های جلوه ای بی نظیر می بخشد. شرکت آذران فضانما با ارائه بهترین خدمات و محصولات در کنار شما مشتریان گرامی می باشد.

کفپوش بتنی المانی تاثیر گذار در دکوراسیون مدرنکفپوش بتنی المانی تاثیر گذار در دکوراسیون مدرن 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe