نکاتی برای خرید پارتیشن اداری

27 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

خرید پارتیشن اداری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

ساخت پارتیشن اداری توسط افراد حرفه ای و خلاق در طرح های زیبا و پرستیژهای شیک انجام می شود. امروزه پارتیشن های اداری در طرح های متنوعی تولید می شوند. شما برای خرید پارتیشن اداری با کیفیت بالا و قیمت مناسب، باید به نکات مهمی توجه فرمایید. شما می توانید برای استعلام قیمت انواع پارتیشن های اداری به وب سایت شرکت آذران فضانما مراجعه نمایید. 

بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پارتیشن اداریخرید بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری آذران

پارتیشن های اداری برای جداسازی موقت فضای اداری استفاده می شوند. با انجام پارتیشن بندی می توانید زیبایی داخل محیط را دو چندان کنید. قیمت پارتیشن اداری به همراه مشخصات آن ها در سایت ما درج شده است که در صورت تغییر در قیمت پارتیشن اداری سریعاً تغییرات لازم اجرا می‌شود و سایت مجدداً به‌ روز می شود. باید توجه داشته باشید که با توجه به نیاز شما و محیط و همچنین قابل تغییر بودن خواسته هایتان قیمت پارتیشن اداری متفاوت خواهد بود لذا لازم است قیمت نهایی با نظر مشاورین اعلام گردد. به شما توصیه می کنیم محصولاتی همانند پارتیشن اداری یا مبلمان اداری را فقط و فقط به دلیل ارزان بودن آن انتخاب نکنید چرا که شما را به پرداخت هزینه مجدد وا می دارد.

نحوه محاسبه قیمت پارتیشن اداری تک جداره آذران

پرفروش ترین پارتیشن اداری تک جداره با کلاف آلومینیومی و پارتیشن دو جداره ام دی اف است که نحوه محاسبه متراژ تقریبا مشابه یکدیگر می باشد. بدین صورت که طول محیطی که می خواهید پارتیشن بندی شود را در ارتفاع مدنظرتان ضرب کنید. بیشترین اختلاف قیمت پارتیشن دو جداره به علت وجود درب می باشد که در این مدل مقدار آلومینیوم به کار رفته در درب ها، قفل، لولا و دستگیره بیشتر از مدل دو جداره است.
قابل توضیح است که پارتیشن های اداری تک جداره و دوجداره در انواع مختلف شیشه ای، آلومینیومی، ام دی اف ساخته می شوند که دارای طرح ها و رنگ بندی متنوع و ارتفاع متفاوت متناسب با نوع کاربری طراحی می شوند. همانطور که می دانید قیمت پارتیشن اداری در انواع مختلف آن متفاوت است اما استفاده از پارتیشن بندی، یک مکمل زیبا در دکوراسیون فضای اداری است. بسیاری از مدیران به دنبال پارتیشن اداری ارزان قیمت هستند و به سمت خرید پارتیشن دست دوم می روند اما خرید پارتیشن دست دوم انتخاب درستی نمی باشد چرا که متراژ آن متفاوت است و در اجرا و نصب پارتیشن بندی در فضای مورد نظرتان ممکن است به مشکل بربخورید.

نحوه محاسبه قیمت پارتیشن اداری دو جداره آذران

پارتیشن اداری دوجداره شامل شیشه قدی و پرده ولومی می باشد که حداقل قیمت آن از متری 300،000 تومان آغاز می شود که اگر شما می خواهید یک حدود قیمتی بدست بیاورید می توانید متراژ مدنظرتان را با کل طول دیوار و ارتفاع در هم ضرب کنید تا مقدار متر مربع پارتیشن بدست آید. سپس در قیمت ضرب نمایید. قابل ذکر است که هزینه درب، قفل، لولا و سایر لوازم نیز جداگانه محاسبه می شود و به این هزینه ها افزوده می شود. البته باید گفت با توجه به کاربردهای پارتیشن، قیمت پارتیشن اداری نسبت به مزایایی که دارد می ارزد. با اجرا و نصب پارتیشن اداری می توانید به آسانی و در کمترین زمان فضای داخلی ساختمان تان را مطابق میل خود تقسیم بندی کنید و برای هر یک از کارمندانتان یک اتاق مجزا طراحی کنید که این کار باعث افزایش راندمان کاری نیز می شود و همین مورد باعث شده است مدیران توجهی به قیمت پارتیشن اداری نداشته باشند و فقط به افزایش راندمان کاری توجه کنند. با ایجاد اتاق مجزا برای هر یک از کارمندان، احساس مسئولیت کارکنان افزایش خواهد یافت و برای مرتب کردن اتاق، اسناد و مدارک بیشتر تلاش می کنند. از جهت دیگر با تفکیک اتاق ها از یکدیگر کارمندان احساس آرامش بیشتری داشته و اهداف سازمان سریع تر محقق می شود.

استعلام قیمت پارتیشن اداری آذران استعلام قیمت پارتیشن اداری آذران

اجرای پارتیشن اداری ارزان قیمت

همان طور که گفتیم مدیران می توانند با استفاده از پارتیشن های اداری فضای ساختمان را به دلخواه خود تقسیم بندی کنند. توجه داشته باشید که پارتیشن ها به یک قالب و اندازه خاصی اجرا و تولید نمی شوند؛ بلکه پنل های پارتیشن با توجه به محیط مورد اجرا و مطابق با نظر و سلیقه مشتری تولید و نصب می گردند. پارتیشن های اداری، پارتشین های منزل و پارتیشن های دست دوم تمامی با یک منظور طراحی می شوند اما کاربردهای متفاوتی دارند. فروش پارتیشن دست دوم که ارزان تر نیز می باشد بصورت گسترده در بازار انجام می شود اما ممکن است قیمت آن ها با توجه به کاربردشان برای محیط شما مناسب نباشد. شما می توانید برای تهیه پارتیشن های نو با توجه به نیاز خود و اطلاع از قیمت پارتیشن اداری با متخصصان حرفه ای ما در ارتباط باشید.
اگر بخواهید بدانید که کدامیک از پارتیشن ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد بایستی به شما بگوییم که این مورد وابسته به سلیقه افراد می باشد اما امروزه بیشتر از پارتیشن دوجداره با کلاف و نمای ام دی اف استفاده می شود؛ زیرا بسیار شیک هستند و همچنین عایق صوتی می باشند و استفاده از پارتیشن دوجداره زیبایی خاصی به محیط اتاق می دهد. قیمت پارتیشن اداری به مقداری نیست که موجب افزایش هزینه های سازمان شود.

انواع پارتیشن های اداری

  • پارتیشن اداری شیشه ای
  • پارتیشن ام دی اف
  • پارتیشن با شیشه سکوریت
  • پارتیشن بلوک شیشه ای
  • پارتیشن متحرک
  • پارتیشن شیشه و استیل
  • پارتیشن ریلی

از میان پارتیشن های نام برده شده پارتیشن های متحرک، شیشه ای، دوجداره ام دی اف از پرکاربرد ترین پارتیشن های اداری هستند. شما می توانید با سفارش پارتیشن از شرکت ما بهترین کیفیت پارتیشن را در فضای اداری خود تجربه کنید. برای اطلاع از قیمت پارتیشن اداری می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

نصب و اجرای پارتیشن اداری آذران

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفحات زیر بازدید نمایید:

کاربرد پارتیشن ریلی، متحرک و جمع شونده
انتخاب بهترین متریال برای ساخت پارتیشن های اداری
کاربردهای درب ریلی در پارتیشن های اداری
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe