کاربردهای درب ریلی در پارتیشن های اداری

22 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

استفاده از درب ریلی در پارتیشن های اداری  

دفتر کار یکی از مکان هایی است که تأثیر مهمی در جذب مخاطب و آسایش کارکنان دارد؛ از این رو، مدیران باید توجه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند و با استفاده از آیتم های در دسترس برای طراحی دکوراسیون اداره ‌ها و دفاتر، محیطی استاندارد و مناسب را برای کارمندان خود ایجاد کنند.
یکی از مؤلفه هایی که با دیدگاه مدرن در طراحی دکوراسیون دفاتر اداری ساخته شدند، پارتیشن های اداری هستند که بی ‌شک تحولی عظیم در بهبود فضای کار و استاندارد سازی محیط کار به وجود آوردند. پارتیشن های اداری به دلیل ویژگی های مثبتی که دارند، در سال های اخیر به شکل گسترده ‌ای در دفاتر کار مورد استفاده قرار گرفته‌ اند. با گذشت زمان و پیشرفت در زمینه طراحی دکوراسیون محیط های اداری، این پارتیشن ‌ها نیز انواع متنوعی پیدا کردند و دست طراحان بیش از پیش برای چیدمان دفاتر کار باز شد. استفاده از درب های ریلی در پارتیشن های اداری، تاثیر مثبتی در دکوراسیون داخلی محیط ها ایجاد کرده است. یکی از نکات مهم در خرید پارتیشن ها، انتخاب درب می باشد که شما می توانید از درب های ریلی استفاده کنید. در این مقاله سعی داریم شما را با کاربرد های متنوع درب ریلی مخصوص پارتیشن ها آشنا کنیم. 

مهم ترین کاربردهای درب ریلی در پارتیشن های اداری مهم ترین کاربردهای درب ریلی در پارتیشن های اداری

پارتیشن های اداری چند نوع هستند؟

انواع مختلفی از پارتیشن های اداری وجود دارند که مدیران با توجه به نیازها و شکل کسب و کار خود باید از آن‌ها استفاده کنند. این پارتیشن‌ ها همچنین می ‌توانند اجزای مختلفی داشته باشند که در نهایت به افزایش بهره‌ وری آن‌ ها کمک کند. پارتیشن های اداری به دو دسته پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره تقسیم می ‌شوند. این دو دسته اصلی با توجه به متریالی که از آن ساخته می‌ شوند، به انواع گوناگونی تقسیم‌ بندی می‌شوند. این متریال می ‌تواند چوب، ام دی اف، شیشه و بسیاری دیگر از مواد با توجه به هزینه تمام شده برای پارتیشن باشد. همچنین، پارتیشن های اداری را می ‌توان با استفاده از آیتم هایی مانند در، کرکره و یا چیزهایی شبیه به آن ‌ها کارآمد تر کرد.
انواع مختلفی از پارتیشن های اداری با توجه به شرایط موجود در دفاتر کار استفاده می ‌شوند. تمامی پارتیشن های اداری دارای کارکرد های مشترک هستند که بهتر است با تعدادی از آن‌ها آشنا شویم. یکی از مهم ‌ترین اثراتی که نصب پارتیشن های اداری در محیط کار می‌ گذارد، حفظ حریم شخصی کارمندان و ایجاد احساس آرامش و امنیت برای آن‌ ها است. مورد بعدی کاهش سروصدا در محیط کار است که به واسطه ایجاد آرامش برای پرسنل موجب افزایش بهره‌ وری کاری آن‌ ها نیز می ‌شود. پارتیشن های اداری همچنین با جداسازی فضاهای کاری موجب بهینه ‌سازی مساحت مورد استفاده در دفتر کار می ‌شوند.
علاوه بر اثراتی که پارتیشن های اداری بر محیط کار و کارمندان دارند، این آیتم‌ ها موجب زیبا و مدرن ‌سازی دفتر و یا اداره می ‌شوند. این مسئله نه ‌تنها موجب جذب مخاطب برای یک کسب و کار می ‌شود، بلکه از طریق ایجاد اثرات مثبت بصری در پرسنل روحیه و حال و هوای آن‌ ها را بهتر می ‌کند. این اتفاق در مجموع موجب افزایش راندمان کاری افراد می ‌شود.

درب های ریلی چه کمکی به بهبود عملکرد پارتیشن های اداری می‌کنند؟

یکی از اجزایی که در ساخت پارتیشن های اداری از آن بهره گرفته می‌شود، درب های ریلی است. متریال استفاده شده در درب های ریلی پارتیشن های اداری می ‌تواند از جنس ام دی اف و یا شیشه باشد. پارتیشن های ریلی به نسبت انواع معمول از ویژگی هایی برخوردارند که نمی ‌توان از آن‌ ها چشم ‌پوشی کرد؛ از جمله این خصوصیات مثبت که در نهایت موجب افزایش عملکرد پارتیشن نیز می ‌شوند می‌ توان به بالا بودن سرعت ساخت و پیاده ‌سازی، جمع‌ آوری ساده پارتیشن و کم ‌جا بودن آن، داشتن نقطه ثقل خوب و پایداری و زیباتر بودن نسبت به انواع معمول پارتیشن های اداری اشاره کرد.
شرکت طراحی و ساخت مبلمان اداری آذران فضانما با نام تجاری آفن، سال ‌ها تجربه در زمینه ساخت مبلمان و وسایل اداری را در کارنامه حرفه ‌ای خود دارد. این شرکت تولیدی با داشتن ده ‌ها نوع محصول در جهت تأمین آسایش کارکنان و بهبود فضای کار، انتخاب اول مدیران بزرگ و موفق ایرانی به شمار می‌آید.

استفاده از درب ریلی در پارتیشن های اداری  استفاده از درب ریلی در پارتیشن های اداری 

شما برای استعلام قیمت پارتیشن اداری می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحات زیر نیز بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe