دپارتمان طراحی آفن

توجه دقیق به جزئیات وخلق محیطی زیبا و مدرن برای کارفرمایان، هدف اصلی واحد طراحی آفن می باشد. برند آفن به متمایز بودن در همه زمینه ها اهمیت داده و به جذابیت محصولاتش به عنوان مبلمان اداری خاص و بی همتا می بالد.

معرفی واحد طراحی آفن

دپارتمان طراحی شرکت آذران فضانما ( آفن ) یکی از فعال ترین واحدها در این مجموعه می باشد. یک تیم حرفه ای از آرشیتکت ها و طراحان داخلی که در کنار ارائه خدمات طراحی، به منظور آشنایی و اشراف کارفرمایان به محیط زندگی و فضای کاری خود اقدام به ارایه تصاویر سه بعدی در ابعاد واقعی می نمایند. این مجموعه در کنار واحد نظارت به منظور اطلاع و آشنایی کارفرمایان خود اعم از مهندسین مشاور و مجریان ساختمان، در موارد خاصی اقدام به تهیه دستورالعمل منطبق بر اســتــانــداردهــا نـمــوده اســت که قبل از اجرای هر پروژه، نقشه ها، اسناد و مدارک مرتبط را در اختیار ایشان قرار می دهد.

برای طــراحــی و ســاخـت یک پــروژه این مراحل به ترتیب هم طی می شود.

مـرحـلـه اول: بــازدیــد از پـروژه توسط کارشناسان فروش همراه کارشناس طراحی جهت برداشت پلان اولیه و دریافت خواسته های مشتری می باشد. در این مرحله تمامی نیازهای مشتری بررسی می‌شود.
مرحـلـه دوم: طراحی اولیه بر اساس خواسته های مشتری که می تواند به صورت دو بعدی و سه بعدی باشد. در این مرحله با توجه به نیاز و سلیقه مشتری طراحی صورت می‌گیرد. طراحان ما در آفن علاوه بر در نظر گرفتن این موارد با ترندها و متریال روز دنیا آشنایی دارند و مطابق با اصول مهندسی و ارگونومی اقدام به طراحی می‌کنند. 
مرحلـه ســوم: ارائه طرح های اولیه به مشتری جهت دریافت تاییدیه یا تغییرات احتمالی. در این مرحله مشتری می‌تواند طرح را بررسی کند که از نظر سلیقه و سبک مورد تاییدشان هست یا خیر و در صورت نیاز به تغییرات، کارشناس طراحی را مطلع سازد تا نهایتا به طرح نهایی برسند.
مرحله چهارم: دریافت تاییدیه نهایی و عقد قرارداد. در صورت تاییدیه مشتری طرح و رنگ و تمامی موارد تایید و قرادادی بسته می‌شود.
مرحله پنجم: برداشت نهایی از پروژه جهت ترسیم نقشه اجرایی. جهت دقت بالای کار، در این مرحله کارشناس طراحی مجددا از پروژه برداشت می‌کند و نقشه‌های اجرایی جهت ارسال به کارخانه ترسیم می‌شوند.
مرحله ششم: دستور تولید به کارخانه جهت ساخت. در این مرحله کارخانه با توجه به طرحی که توسط طراح ترسیم شده است، اقدام به تولید می‌کنند.
مرحله هفتم: ارسال محصولات و نصب. در آخر محصولات تولید شده اعم از پارتیشن و مبلمان اداری به محل مورد نظر ارسال می‌شود و تیم حرفه‌ای نصب آفن مطابق با طرحی که توسط طراح ترسیم شده اقدام به نصب می‌کنند.
مرحله هشتم: تحویل به کارفرما. در این مرحله مدیر کنترل پروژه همه موارد را بررسی کرده و پروژه را به مشتری تحویل می‌دهند.


سوالات متداول دپارتمان آفن

6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe