کاغذ دیواری در طرح ها و رنگ های متنوع

30 اسفند ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

اگر قصد تغییر دکوراسیون محل کار و یا منزل خود را دارید و برای پوشش دیوارها مطمئن نیستید از چه متریال هایی بین رنگ و کاغذ دیواری استفاده کنید، مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

امروزه همانطور که رنگ های معمولی خسته کننده شده است، کاغذ دیواری با وجود انواع طرح ها و رنگ های متنوع به یکی از متریال های محبوب تبدیل شده است و مردم استفاده از آن را به عنوان یک محصول لوکس و مناسب در طراحی داخلی در نظر می گیرند. باید توجه داشته باشید که کاغذ دیواری به این معنا نیست که فقط کاغذی انتخاب کرده اید و روی دیوار، آنرا نصب می کنید؛ در وهله اول با انتخاب از بین طیف وسیعی از رنگ و بافت و طرح، به دیوار ها و فضا، جان و عمق می بخشید. با استفاده از این محصول می توانید تمام ویژگی های یک طراحی قدرتمند را در دکوراسیون داخلی خود جای دهید.

با توجه به اینکه کاغذ دیواری طرح های گوناگون و بسیار زیبایی دارد می توان به این ویژگی اشاره کرد که کاغذ دیواری بر خلاف رنگ ها از ماندگاری زیادی برخوردار است و به لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه هستند. با توجه به ضد دوده بودن کاغذ دیواری ها رنگ آن عوض نمی شود. در مقایسه کاغذ دیواری با رنگ، پارگی و خرابی کاغذ دیواری ها نسبت به رنگ ها به مراتب کمتر است و در صورت کثیف شدن کاغذ دیواری با خودکار، ماژیک ویا رنگ می توان آن را با مواد شوینده شست.

کاغذ دیواری در طرح ها و رنگ های متنوع

کاغذ دیواری نه تنها به زیبایی محیط کمک شایانی می کند بلکه به طول عمر و دوام دیوار نیز می افزاید. امروزه صرف نظر از دوام با استفاده از کاغذ دیواری از نظر وقت و زمان می توان صرفه جویی چشم گیری داشت، چرا که کاغذ دیواری ساده ترین و سریع ترین روش برای تغییر دکوراسیون داخلی و بدون نیاز به تغییر عناصر دیگر است. مثلا یک منزل ۱۰۰ متری حدودا یک روز تا دو روز زمان می خواهد که به صورت کامل کاغذ دیواری شود؛ نکته بعدی که همه از آن استقبال خواهند کرد این است که برای نصب کاغذ دیواری نیازی به جمع کردن لوازم و مبلمان نیست.

با توجه به تنوع بالا در کاغذ دیواری می توان آنرا  به چند قسمت مانند کاغذ دیواری ساده و اداری، کاغذ دیواری لاکچری، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری برای اتاق کودک و نوجوان، کاغذ دیواری فانتزی و مدرن و کاغذ دیواری اتاق خواب دسته بندی کرد. همچنین کاغذ دیواری را می توان به صورت پوستری  نسبت به سلیقه های خاص تهیه کرد. کاغذ دیواری پوستری می تواند به شکل طبیعت و یا منظره، طرح شهر ها و اماکن دیدنی، پوسترهای سه بعدی، پوستر های هنری و یا طبق سلیقه مشتری، سفارشی باشد.

کاغذ دیواری در طرح ها و رنگ های متنوع

در محیط اداره به علت اینکه کار طولانی مدت ممکن است شما را کسل و خسته کند باید توجه داشته باشید کاغذ دیواری منتخب شما باید بسیار دقیق و درست انتخاب شود. مثلا طرح و رنگ آن دلگیر نبوده و دیدن مداوم و طولانی مدت آن، شما را اذیت نکند‌.

در دکوراسیون داخلی هماهنگ بودن متریال و سبک دکوراسیون محیط اهمیت بسزایی دارد؛ معمولا رنگ متریال کفپوش با رنگ دیوارها ست می شود مثلا اگر کف پوش شما پارکت و از رنگ قهوه ای است کاغذ دیواری خود را رنگ کرم، بژ و یا طلایی انتخاب کنید. اگر پرده هایی با پارچه گلدار دارید، کاغذ دیواری خود را ساده انتخاب کنید و کوسن هایی با پارچه پرده برای مبلمان درست کنید. 

در صنعت دکوراسیون داخلی تزئینات داخلی ساختمان بعد کاملا وسیع و تخصصی دارد و امروزه با تعدد متریال هایی که می توان برای دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده کرد، دست طراحان بسیار باز است تا بتوانند متناسب با بودجه مورد نظر و تمام سلیقه ها، طرح های مختلفی را اجرایی کنند .

مجموعه آذران فضا نما با بیش از دو دهه سابقه در امر دکوراسیون داخلی، با مجربترین و کارآمدترین نیروهای طراحی و اجرایی آماده خدمت به مشریان عزیز می باشد. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 8399 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe