تزیین دیوار آشپزخانه با دیوارپوش pvc

29 دی ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

زیبایی دیوار آشپزخانه با دیوارپوش PVC 

آشپزخانه را اگر از نظر ظاهری بخواهیم آنالیز کنیم باید گفت که تمام جذابیت یک آشپزخانه خالی در وهله اول در اختیار کابینت هاست و بعد از کابینت نوبت به دیوارپوش آشپزخانه می رسد. با استفاده از دیوارپوش های متفاوت در فضای آشپزخانه می توانید تغییری اساسی در دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید. تزیین دیوار آشپزخانه که در واقع فضای خالی بین کابینت های طبقه پایین و بالا است به عهده دیوارپوش ها است. به همین علت بی توجهی در انتخاب این عنصر تزیینی می تواند نمایی زشت از آشپزخانه را به تصویر بکشد. هر چند که زیبا یا نازیبا دیده شدن از نظر و سلیقه هر شخصی یک چیز است ولی در هر صورت هماهنگی و هارمونی بین اجزای آشپزخانه می تواند حس تحسین هر بیننده ای را برانگیزد. دیوارپوش آشپزخانه آذران در انواع متنوعی طراحی و تولید می شود. شما برای خرید دیوارپوش آشپزخانه آذران و تزیین آن می توانید به سایت آذران فضانما مراجعه فرمایید.

دیوارپوش آشپزخانه  تصویر تزیین آشپزخانه با دیوارپوش

انواع دیوارپوش آشپزخانه

از دیوارپوش های آشپزخانه می توان به سه گزینه کاشی سنگی، پنل های پی وی سی و شیشه های دکوراتیو اشاره کرد. کاشی ها که کاملا مشخص هستند که چه متریالی دارند و اکثر افراد با این مدل دیوارپوش های سنتی و قدیمی آشنایی دارند ولی در مورد پنل های پی وی سی باید گفت که ورقه های پلاستیکی با طرح چوب یا طرح های متنوع دیگر هستند که روی دیوارهای داخلی در کنار هم نصب می شوند و فضا را پر می کنند. این دیوارپوش ها به سبب نصب راحت تر و وزن سبک تری که دارند در تزیین دیوار آشپزخانه بسیار به کار گرفته می شوند. 

چرا دیوارپوش را انتخاب کنیم؟

استفاده از یک دیوارپوش خوب با طراحی مناسب، یکی از بهترین راه‌ ها برای ایجاد تغییر اساسی در فضای آشپزخانه است. فرقی نمی‌ کند آشپزخانه تان بزرگ باشد یا کوچک؛ شما به دیوارپوشی نیاز دارید که با آشپزخانه هماهنگ باشد. می ‌توانید با ایده ‌ای ساده بدون اینکه خدشه ‌ای به بودجه ‌تان وارد شود فضای آشپزخانه را عالی کنید.

دیوارپوش‌ هایی مناسب برای سلیقه‌ های متفاوت

اگر می‌خواهید آشپزخانه ‌ای متفاوت داشته باشید از رنگ‌های تیره که در تضاد با رنگ روشن کابینت و سایر وسایل آشپزخانه‌ تان هستند، استفاده کنید تا نقطه کانونی قدرتمندی ایجاد کنید. از آنجا که کاشی‌ ها نصب سخت تر و امکان تخریب طودتری دارند، انتخاب مناسبی برای این کار نیستند. مدل های جدیدی از دیوارپوش آشپزخانه با جنس شفاف و براق به عنوان دیوارپوش مدرن در دیزاین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. به سبب سطح شیشه ای و ضد آبی که دارند برای فضایی مثل آشپزخانه خیلی مفید و کارآمد هستند و از جنبه زیبایی شناسی نیز به سبب برق و جلایی و رنگ های درخشان که در سطح آن ها وجود دارد بسیار جذاب و شیک به نظر می آیند.
کانتر و کابینت هر دو در طراحی آشپزخانه، بسیار تاثیر گذارند؛ و اما دیوارپوش راه مناسبی برای اضافه کردن کمی رنگ یا طرح به کابینت و کانتر است. ممکن است افرادی که در آشپزخانه ‌شان جزیره دارند این راه را برای هماهنگی بین طراحی دیوارپوش و اجزا انتخاب کنند تا حس خوبی از فضای مدرن و سنتی ایجاد کنند. پنل‌ های دیواری تا حدودی مجموعه‌ای عالی برای طراحی دیوارپوش در بالای کانتر و پشت گازند. برخی از پنل‌های دیواری رنگ های متفاوتی به دیوار آشپزخانه می بخشند و برای نصب و تمیز کردن آسان هستند. تمیز کردن آشپزخانه مورد بسیار مهمی است که با دیوارپوش های پی وی سی اینکار نیز آسان تر می شود.

دقت در انتخاب دیوارپوش آشپزخانه

در انتخاب دیوارپوش آشپزخانه باید بسیار دقت کنید. دیوارپوش و کابینت باید هماهنگی داشته باشند. ممکن است از لحاظ رنگ در تضاد باشند اما ترکیب بندی چشم نوازی را بسازند. برای مثال دیوارپوشی با رنگ سفید در آشپزخانه ‌ای با کابینت‌ های چوبی تیره بسیار زننده به نظر می‌رسد. اگر کابینت‌ های آشپزخانه چوب سفید است دیوارپوش تیره تر ممکن است ظاهر جذابی به آن اضافه کند. در انتخاب رنگ دیوارپوش آشپزخانه ها نباید با قوانین و مقررات جلو رفت، هر پروژه ای ویژگی های خودش را دارد. توصیه طراحان آذران فضانما این است که هیچوقت وسایل را تک تک و جداگانه نبینیم، قبل از اتمام هر قسمت همه اجسام را کلی و از دور نگاه کنید، فقط در این صورت می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید.
قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای دیوارپوش پی وی سی آشپزخانه رنگ تند استفاده کنید یا رنگ خنثی، فضای خالی قابل رنگ دار شدن دیوارها را در نظر بگیرید. اگر یک فضای وسیع و پهن خالی روی دیوار دارید، از نظر معماری و دکوراسیون عاقلانه است که روی یک رنگ تمرکز کنید اما اگر فضای خالی شما یک نوار باریک بین یک کابینت و در ورودی است، این کار نتیجه جالبی ندارد.

چه دیوارپوشی را می توانیم انتخاب کنیم؟

دیوارپوش چوبی یکی از انتخاب هاست. چوب به خاطر طرح و نقش و رنگ خاص خود آرامش و امنیت خاصی به فضا می دهد. امروزه به خاطر گران بودن و محافظت از محیط زیست از چوب های مصنوعی استفاده می شود.
دیوارپوش سنگی از دیگر دیوارپوش های نوین و مدرن است و از دیوارپوش های پر مصرف در صنعت ساختمان است. از این نوع دیوارپوش ها به دلیل وجود تنوع در طرح و رنگ و نوع بافت به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.
و اما محصول برگزیده و با دوام دیوارپوش پی وی سی است. دیوارپوش پی وی سی نوعی دیوارپوش است که با روکش pvc بروی آن ها استفاده می شود. از مهم ترین گزینه های انتخاب پی وی سی برای دیوارپوش محیط داخلی اینست که دیوارپوش پی وی سی مقاوم در برابر سرما و گرما است و به صرفه ترین در مصرف انرژی.
دیوارپوش های سلولزی هم که اساس تشکیل دهنده اش الیاف مصنوعی سلولز رزین های ساختمانی و پیگمنت های مقاوم می باشد.
از ویژگی های خاص دیوارپوش با روکش پی وی سی این است که می توان بر روی این نوع روکش ها، نقش های برجسته و یا دو لایه با دو رنگ و نقش ایجاد کرد. با چسباندن دو لایه متفاوت PVC،‌ می توان لایه رویی را طبق نقشی خاص برداشت تا حالت دو رنگ زیر و رو هویدا گردد. پس می توانیم آشپزخانه مان را با دیواری متفاوت تر طراحی و استفاده کنیم. چرا این انتخاب را همین حالا نکنیم؟!
شما می توانید برای خرید دیوارپوش پی وی سی آشپزخانه با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

دیوارپوش مدرن آشپزخانهتصویر دیوارپوش مدرن آشپزخانه

شما می توانید از دیگر صفحات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe