طراحی معماری داخلی خانه های دوبلکس شیک و زیبا

28 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

معماران مدرن می توانند زیبایی خانه های دوبلکس را چند برابر کنند و بر ارزش مادی این خانه ها بیافزایند.

و خانه های دوبلکس از سلیقه های تقریبا مدرن انتخابی افراد در سالهای اخیر است .ترکیب خلاقیت و کیفیت که فضا را به دو بخش متفاوت تقسیم می کند. برای طراحی داخلی خانه های دوبلکس هزینه های زیادی صرف می شود از این رو باید طراحی داخلی خانه دوبلکس زیبا و چشم نوازتر هم باشند. راه پله های دوبلکس می تواند بر زیبایی و جذابیت نمای داخلی ساختمان تاثیرگذار باشند از این رو معماران و طراحان داخلی روی طراحی راه پله ها این خانه ها حساسیت و دقت لازم را به خرج می دهند. در خانه دوبلکس برای زیبایی بیشتر نمای داخلی ساختمان از راه پله های شیشه ای و چوبی و فلزی استفاده می شود و راه پله ها را می توان یکی از مهمترین عوامل بر روی زیبایی و طراحی داخلی خانه های دوبلکس دانست.

خانه دوبلکس چیست؟

بگذارید کمی به عقب برگردیم و یک تعریف کوتاه از خانه های دوبلکس داشته باشیم. به طور کلی خانه دوبلکس به خانه یک طبقه ای اطلاق می شود که معمولا طبقه اول به عنوان نشیمن و پذیرایی و طبقه بالا شامل اتاق خواب های متعدد می شود. در بخش پذیرایی یک راه پله مشترک برای دسترسی به طبقه بالا وجود دارد.. 

مبلمان قهوه ای تیره در ساختمان های دوبلکس

بعد از بحث متخصصان آذران فضا نما در باب اینکه معنای خانه های دو فضا چیست. به دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس میرسیم . دکوراسیون داخلی در این مدل از خانه ها نیز معمولا به دو سبک مدرن و کلاسیک ، طراحی و ساخته می شوند به  طور مثال طراحی داخل خانه دوبلکسی به سبک کلاسیک را برایتان بیان خواهیم کرد . همانطور که مشاهده می کنید ساکنین    همانطور که مشاهده می کنید ساکنین این ساختمان بعد از ورود به بنا وارد یک لابی مرکزی و به عبارتی فضای تقسیم در ساختمان دوبلکس می شوند و سپس از این فضا به طبقه بالا و سایر فضاهای طبقه همکف هدایت می شوند . یکی از مهمترین و اساسی ترین مسائل در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های کلاسیک ، طراحی سقف  ساختمان های دوبلکس است . استفاده از سقف کاذب می تواند گزینه مناسبی برای این منظور باشد .سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس برای کسانی که به مدرن بودن و هزینه کمتر فکر می کنند گزینه مناسبی است . در طراحی داخلی سبک های مدرن خبری از دیوارها و سقف های تزئیناتی و پر زرق و برق نیست و در طراحی داخلی به سبک مدرن سادگی حرف اول را می زند . همه چیز در این فضا از مبلمان گرفته تا چراغ های روشنایی ساده و بدون اضافه کاری چیدمان می شوند.در این طراحی داخلی سادگی در بهره گیری از رنگ ها نیز به باید به چشم بخورد .به عنوان مثال طراحان داخلی آذران فضا نما پیشنهاد استفاده از رنگ بندی قهوه ای و سفید را می کنند که به نظم و خلوت نگه داشتن دکوراسیون داخلی کمک شایانی می کند .

استفاده از صندلی سفید و میز ناهار خوری قهوه ای در ساختمان های دوبلکس

معمولا در دکوراسیون داخلی خانه و ویلای دوبلکس، شاهد سقف های بلندی هستیم که اگر به خوبی مدیریت نشوند نه تنها زیبا نیستند بلکه منظره ای بد به طراحی داخلی و چیدمان مبلمان و وسایل منزل میدهند. استفاده از یک لوستر بزرگ و بلند و یا آینه ای بلند با محدوده ی زیاد میتواند زیبایی اجرایی دکوراسیون داخلی ویلا و خانه ی دوبلکس شما را چندین برابر نماید. حتی اگر می خواهید سقف منزلتان را به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل کنید، پس در این صورت استفاده از سقف کاذب بهترین گزینه خواهد بود سقفی کاذب با طرحی مدرن و با نورهای متفاوت و ساده به راحتی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. خوشبختانه امروزه سقف های کاذب در انواع مدل ها و پالت های رنگی تولید می شوند که انتخاب آنها را برای طراحی دکوراسیون های متفاوت مناسب می کند. سقف کاذب درست مانند تیرهای چوبی، ارتفاع سقف بلند خانه را به طرز موثری کاهش می دهد و گرما و دنجی بیشتر به فضای خانه می دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe