مبلمان اداری زیبا دفتر شما را خاص می کند

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

تجهیزات و مبلمان اداری از ملزومات اساسی و مهم در محیط کار می باشند که علاوه بر فراهم

آوردن راحتی، زیبایی، خاص بودن و مشتری پسند شدن شما را تضمین می کند.

برای محیط کار خود مبلمان اداری مطلوب بخرید

دکوراسیون و تجهیزات مناسب برای محیط کاری از قبیل مبلمان اداری، پارتیشن و لوازم الکترونیکی مناسب و با کیفیت در زمره باید های یک دفتر کاری می باشد. مبلمان اداری زیبا و شیک فضاسازی زیبا را ایجاد می نماید و نشان دهنده شاخص های کاری شماست. از این رو توجه به شاخص های انتخاب صحیح، مواد به کار رفته و تطابق آن با شغل از جمله موضوعات مهم و کاربردی در دکوراسیون و طراحی داخلی شرکت ها می باشد. امروزه مبلمان اداری تنوع و گسترش بسیاری یافته و هر فردی می تواند سلیقه خود را در طراحی و ساخت آنها دخیل سازد، بهترین تجهیزات دفاتر آن دسته از لوازم هستند که تمام نیاز های راحتی و کارکرد شما را پاسخ گفته، محیط را زیبا سازند، کلاس کار شما را ثبات ببخشند، شیک و دلچسب بوده و قیمت مطلوبی داشته باشند. با خرید مبلمان اداری مناسب کار خود سود دهی و راندمان کاری سیستم یک اداره افزایش می یابد و این موضوع به صورت غیر مستقیم در جذب مشتری تاثیر گذار می باشد.

مبلمان اداری مطلوب

انواع مبلمان اداری

مبلمان و میز اداری انواع مختلفی را شامل گشته و با توجه به محیط کار و نوع کارکرد و دسته بندی بر اساس رتبه های اشخاص تنوع بسیاری در طرح، رنگ، دوام، مواد اولیه و ...دارند. انواع مبلمان اداری شامل موارد زیر می باشد:

*میز اداری همچون میز مدیریت، میز کارمندان، میز پذیرش، میز منشی، میز کنفرانس، میز vip، میز مذاکرات،

*لوازم کاربردی همچون کمد، فایل کشویی و کتابخانه

هریک از موارد گفته شده با ایجاد هماهنگی و یکپارچه سازی در محیط کار به جذب مشتری کمک کرده و در دقت و اثر گذاری کارمندان موثر می باشد. خرید مبلمان اداری بر اساس قیمت، مواد اولیه، شاخص های فنی و کاربردی، رعایت استاندارد ها و... صورت می پذیرد. با انتخاب بهترین ها برای فضای کاری خود خاص و متفاوت باشید و در میان رقیبان خود بدرخشید.

میز کنفرانس

مزیت استفاده از مبلمان اداری مناسب
استفاده از مبلمان مناسب با فضای کاری و در اصطلاح با کیفیت و زیبا چه تاثیری دارد؟ آیا به راستی در افزایش راندمان کارکنان و یا بالا رفتن امتیازات یک شرکت معتبر موثر می باشد؟ بله.
به کار گیری از علم و هنر ست مبلمان اداری، توجه به میز مدیریت، انتخاب بهترین لوازم و مبلمان برای کارمندان، نحوه چینش و فضا سازی مناسب تاثیرات ذهنی بسیاری را برای مخاطب ایجاد کرده و از طرفی راحتی کارمندان را در طول زمان فراهم می آورد. از دیگر مزایای مفید مبلمان مناسب اداری می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:
-ایجاد نظم و بکارگیری از فضای موجود با هدف بهینه سازی محیط کاری
-تناسب محیط و پرهیز از شلوغ کردن فضا تمرکز کارمندان را بیشتر خواهد کرد
-بازدهی سیستم کاری افزایش یافته و موجب جلب نظر مشتری می گردد
-کاربرد بهتر و پاسخگویی متمایز به مشتریان
-افزایش تمایل به کارهای گروهی
-ایجاد انگیزه و بالا رفتن سرعت در سیستم کاری
با استفاده از مبلمان های اداری خاص شوید، جذاب بمانید و هدف خود را از کار در غالب رنگ و طرح به عرضه بگذارید.

میز اداری مناسب

ویژگی های شاخص در انتخاب مبلمان اداری

در انتخاب مبلمان اداری توجه به شاخص های استاندارد و کاربردی همچون، ارتفاع، تناسب، طرح و رنگ، قیمت و ... از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. از جمله مهمترین عوامل انتخابی در مبلمان اداری مدرن را می توان موارد زیر تشریح کرد:

-ابعاد: هر میز اداری با توجه به کاربرد و تفاوت آن در بخش های مدیریتی، کارمندی و پذیرش ابعاد مورد نظر خود را دارا می باشند. به طور مثال انتخاب میز مدیریت و کارمندی متناسب با اندازه محیط و فضای کار اهمیت بسیار دارد.

-استفاده از مواد با کیفیت همچون چوب یا فلز های خاص در دوام، زیبایی و عمر مبلمان اداری اهمیت داشته و هر فرد می تواند متناسب با محیط کار و هزینه مورد نظر بهترین مبلمان را در طرح های mdf، چوب، استیل و... را برگزینند.

-طرح مناسب با محیط و مرتبط با شغل: طرح های کلاسیک، مدرن و فانتزی را با توجه به نوع شغل خود برگزینید. میز های زیبا می تواند در جذب مشتری و توافق موثر باشد.

-ارتفاع بیش از اندازه میز یا مبلمان عدم تناسب را به همراه داشته و محیط را نازیبا می سازد.

-رنگ: رنگ شناسی و استفاده از رنگ های اثر گذار در روحیه، ایجاد صمیمیت، القا نمودن فضای رسمی یا کار و... مهم و تاثیر گذار می باشد.

میز اداری مدرن

میز اداری مناسب انتخاب کنید

انتخاب میز اداری بر اساس جایگاه هر فرد در سیستم اداری و نوع کاربرد آن صورت می پذیرد. انواع میز های اداری شامل موارد زیر می باشد:

*میز مدیریت: میز مدیریت از اصلی ترین و مهم ترین میز ها در دفاتر اداری بوده و تاثیر بسیاری در کارکرد، کنترل و جذب مشتری یا توافقات لازمه دارد. در انتخاب میز مدیریت مواردی همچون رنگ-ابعاد-طرح-راحتی-تناسب با محیط-کیفیت و هماهنگی با دیگر تجهیزات اهمیت دارد.

*میز کارمندان: کارمندان 80 درصد وقت خود را پشت میز و در حال کار با رایانه یا تلفن می پردازند. در نظر داشتن شاخص هایی همچون زیبایی-ابعاد برای جایگیری وسایل-کشو-تناسب با محیط-ایجاد اشتراک و کار گروهی با سایر کارمندان اهمیت دارد.

*میز کار گروهی: اگر کار در دفتر شما به گونه ای است که کارمندان نیاز به همفکری و مشارکت دارند میزهای با طول بیشتر را انتخاب کنید.

*میز کنفرانس: جهت همکاری و همراهی شرکا، سرمایه گذاران، نشست خبری و جلسات مهم کاری میز کنفرانس کاربرد بسیار دارد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe