کابینت آشپزخانه کلاسیک بهتر است یا کابینت مدرن

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

کابینت آشپزخانه کلاسیک یا مدرن؟

اگر زن ها خوشحال باشند خانه خوشحال است، اگر زن در خانه بخندد همه چیز در خانه می خندد. زن ها با خود زندگی می آورند زمانی که آواز کنان در آشپزخانه با پیشبند گلدار خود آوازسر می دهند و غذاهای خوشرنگ می پزند و بوی غذا همه جا را در بر می گیرد نشان از آن دارد که یک نفر هست که خانه را زنده تر از هر زمان برای افراد خانه نگه داشته است، پس راحتی و زیبایی را برای زنان به ارمغان بیاوریم.

کابینت آشپزخانه کلاسیک یا مدرن

قابل ذکر است که درهنگام طراحی داخلی باید به کابینت های آشپزخانه توجه بسیار زیادی داشته باشیم. کابینت ها نقش خیلی مهمی در زیباسازی دارند و کسی منکر کاربرد بسیار زیاد آن ها نیست! تمام این مواردی را که گفتیم، بیانگر اهمیت بسیار زیاد کابینت های آشپزخانه بود. کابینت هایی که امروزه هیچ آشپزخانه ای را نمی توانیم بدون آن ها تصور کنیم.

انواع مدل کابینت آشپزخانه

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه تاثیر بسیاری در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه دارد به همین دلیل بهتر است در انتخاب طرح ، رنگ ، سبک و جنس کابینت های آشپزخانه دقت زیادی به خرج دهیم. اگر بخواهیم ازانواع مدل های کابینت آشپزخانه بگوییم چند نمونه از آن ها را به صورت تفکیک شده برای شما خواهیم گفت: 

کابینت های آشپزخانه امروزه در انواع جنس و رنگ های مختلف طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید فضایی شیک را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایجاد کنید بهتر است از کابینت هایی استفاده کنید که رنگ و طرح آن ها با سایر وسایل موجود در آشپزخانه و سبک دکوراسیون آشپزخانه تان مطابقت و هم خوانی دارد.آشپزخانه ها یا طراحی و دکوراسیون مدرن دارند یا طراحی و هماهنگی کلاسیک.تفاوت اصلی این دو نوع نیز در ساده بودن و مفصل بودن اجزای دکوراسیون هستند.

کابیت آشپزخانه سبک مدرن

منظور از «سادگی»، این است که مثلاً در کابینت های آشپزخانه مدرن کمتر از درب هایی استفاده میشه که دارای معرق یا منبت کاری هستند. یا کمتر درب‌هایی به‌کار میرود که سطح منحنی (بالشی شکل) دارند. از تاج‌ها و پاخورهای پرکار و پرنقش و نگار به ندرت بهره برده میشود یا کلاً استفاده نمیشود. برعکس کابینت های آشپزخانه کلاسیک دستگیره‌ها با نقش های زیبای سنتی در این کابینت ها استفاده زیادی ندارند. کابینت‌های مدرن، معمولاً سطوحی صاف دارند و لبه های اجزای مختلف اون‌ها به نرمی کنار هم قرار می‌گیرند، بدونِ قاب یا اجزای اضافه.

کابینت آشپزخانه سبک مدرن

از طرفی استفاده از متریال‌های جدید و بازی با انواع رنگ‌ها در آشپزخانه های مدرن و کابینت های مدرن خیلی نقش دارد. به طور کلی کابینت آشپزخانه مدرن حس صنعتی بودن، جدید بودن و در عین حال تلفیقِ زیبایی و سادگی رو به بیننده القا می‌کند. میشه گفت یک آشپزخانه خیلی مدرن (اینجا منظور از مدرن همان مواردی هست که در بالا ذکر شد، منظور تکنولوژیِ بالا یا بهتر بودن کابینت های آشپزخانه نیست) از کابینت های‌ گلاس که سطوح صاف و به هم پیوسته در آن خودنمایی میکند.

کابینت آشپزخانه به سبک مدرن یا کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک 

کابینت آشپزخانه کلاسیک یکی از قدیمی ترین و در عین حال جذاب ترین کابینت های آشپزخانه تلقی می شوند. اگر به سبک کلاسیک و خانه های کلاسیک علاقه مند هستید، آشپزخانه کلاسیک می تواند برای شما رضایتی توام با خوشحالی را به ارمغان بیاورد، استفاده از چوب طبیعی در ساختار کابینت کلاسیک بسیار به چشم می آید، طراحی های پیچیده و جذاب از جمله دلایل محبوبیت کابینت های کلاسیک در آشپزخانه ها محسوب می شوند. از دیگر ویژگی های کابینت های آشپزخانه کلاسیک که به چشم می آید چوب و همچنین رنگ چوب است که به دلیل گرم بودن می توانند زیبایی، صمیمیت و جذابیت خاصی به خانه بیافزاید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe