پارکت در خانه های ایرانی

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

امروزه استفاده از کفپوش و پارکت برای دکوراسیون خانه در میزان جذابیت فضای داخلی آن، بسیار تاثیر گذار است. جنس مقاوم پارکت و نیز طرح و رنگ آن از جمله مواردی است که در هنگام انتخاب پارکت مناسب باید مورد توجه قرار گیرد. در این مطلب می توانید نمونه های زیبا و جدیدی از مدل پارکت پذیرایی را مشاهده نموده و از آن برای دیزاین شیک منزل خود ایده بگیرید.

استفاده از پارکت متناسب با خانه های ایرانی

کفپوش های امروزی دارای تنوع بوده و نوع قدیمی آن که از چوب های جنگلی ساخته می شود، پارکت نامیده می شود و اما آن دسته از کفپوش ها که از یک یا دو لایه نازک ام دی اف ساخته شده باشد، لمینت نامگذاری شده اند؛ استفاده از پارکت ها برای دکوراسیون داخلی، ضمن اینکه بسیار شیک می باشد از استحکام بالایی برخوردار بوده و در صورت خرابی می توان آن را تعمیر کرد، همچنین تمیز کردن آن بسیار راحت و ساده می باشد، از این رو استفاده از پارکت و کفپوش از جذابیت بالایی برخوردار بوده و مورد پسند اغلب افراد می باشد.

زیبایی دکوراسیون داخلی با پارکت

پارکت در پذیرایی

پارکت ها از پرطرفدارترین انواع کفپوش ها در دکوراسیون داخلی محسوب می شوند و اگر طرح و رنگ این مدل کفپوش ها طرح و جنس و رنگ کفپوش در زیبایی سالن پذیرایی تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ پارکت به طرح و رنگ سایر عناصر موجود در دکوراسیون پذیرایی نظیر رنگ دیوارها و رنگ سقف و … و ابعاد سالن پذیرایی توجه کنید سپس از بین این مدل های متنوع پارکت با طرح بی نظیری را انتخاب نمایید.
اگر رنگ دیوار اتاق پذیرایی تیره است بهتر است از رنگ های روشن پارکت برای پوشاندن کف سالن پذیرایی استفاده کنید همچنین اگر اتاق پذیرایی شما دارای سقفی کوتاه است پارکت ها با رنگ روشن می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.بدرستی انتخاب شود فضایی بی نظیر و خاص در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی ایجاد می شود.
اگر تمایل دارید فضای اتاق پذیرایی پهن تر از اندازه واقعی اش به نظر برسد بهتر است دیوارها و سقف را به کمک رنگ های روشن رنگ آمیزی کنید سپس از پارکت رنگ تیره برای پوشاندن کف اتاق پذیرایی استفاده نمایید.
مدل پارکت ها با رنگ های روشن نظیر بژ و کرم و … باعث روشن تر و بزرگ تر به نظر رسیدن سالن پذیرایی می شوند و این مدل کفپوش ها شادی و آرامش را برای فضای پذیرایی های کوچک و بزرگ به ارمغان می آورند.
پارکت ها با طیف رنگی قهوه ای فضای طبیعی و بی نظیری را در دکوراسیون سالن پذیرایی ایجاد می کنند همچنین شما می توانید برای ایجاد فضایی گرم در اتاق پذیرایی از پارکت های فندقی استفاده نمایید.

رنگ و تناسبات پارکت

به طور کلی رنگ پارکت همیشه مورد توجه طراحان داخلی دکوراسیون ساختمان قرار می گیرد.
اگر فضای پذیرایی شما کوچک است بهترین ایده برای انتخاب رنگ پارکت رنگ های روشن  Ash و یا Oak هستند این رنگ ها فضای  پذیرایی را بزرگتر نشان می دهند و هم چنین حس نشاط و زندگی را در شما زنده می سازند.

انتخاب پارکت با رنگ و تناسبات مناسب

این نکته بسیار مهم است که با توجه به بودجه در نظر گرفته شده، شما مدلی از پارکت را انتخاب کنید که با طراحی داخلی منزل شما هماهنگ باشد و از سوی دیگر بتواند خواسته های شما را تامین کند.
در پروژه های ساختمانی بحث زمان ، سرعت ، کیفیت ، زیبایی و استحکام جزء مهمترین فاکتورهای متمایز کننده یک پارکت لمینیت می باشند پس با در نظر گرفتن فاکتورهای فوق ، پارکت آذران فضا نما را که با آخرین تکنولوژی روز اروپا و تحت نظارت  E1  تولید می گردد ، به شما پیشنهاد می کنیم.  این پارکت لمینت با کیفیتی بی نظیر و رنگ های بر گرفته از دل طبیعت، رویاهای زیبای شما را در خانه هایتان ترسیم می کند. نگهداری بی هزینه ، سازگاری با محیط زیست ، آسایش ، گرما ، مقاومت در برابر ضربه و ظاهر بسیار طبیعی بخشی از ویژگی های پارکت لمینت آذران فضا نما می باشد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe