اتاق کاری خود را چگونه طراحی کنیم ؟

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

چیدمان مبلمان از مهمترین بخش ها در مورد طراحی داخلی است. این به این معنی نیست که چقدر چیدمان شما بهتراز محیط دیگری به نظر برسد.

 در واقع، در ذهن بدانید که چگونه مکان جدید خود را بیارایید،این بخش بسیار مهم و شگفت انگیز از نقل مکان به محیطی جدید برای کاراست.

هنگامی که زمان چیدمان مبلمان در اتاق کار شما فرا می رسد، گاهی لازم است که یک خلاقیت کوچک (حتی فقط یک تغییر ساده و متفاوت نسبت به عادت چیدمان همیشگی) انجام شود. یکی از کارآمدترین فضاها برای طراحی مبلمان اداری و چیدمان اتاق کار می باشد، به خصوص اگر کوچک باشد. یکی دیگر از نکات اولیه قبل از اینکه شما شروع به چیدمان کنید:

مبلمان جدید را خریداری نکنید تا زمانی که در مورد طراحی کامل فضا در ذهن خود تصمیم گیری نکرده اید.در ذهن، فضا و بهترین مبلمان مورد نظر خود را در نظر بگیرید و سپس برای خرید آن تصمیم گیری کنید. وقتی فضا همراه با شکل مبلمان در ذهن شما شکل گرفت حالا دقیقن می دانید چه دکور و مبلمانی با چه فرم و رنگی فضای شما را بزرگتر ، جذاب تر ، مساعدتر می کند.

شما می توانید طراحی دکوراسیون ذهنی خود را بکشید. ایده خوبی است که قبل از شروع به چرخاندن مبلمان در اطراف اتاق، با روش های مختلف بر روی کاغذ تمرین کنید. به این ترتیب شما می توانید برخی از گزینه هاای که کار نمی کند بدون خراشیدن کف و یا دیوار فضای اطراف در حالی که میدانید چیدمان سنجیده برای محیط تان چیست را کنار بگذارید.

از وسایلی که خریداری می کنید لیستی داشته باشید که آنها را بر حسب اندازه ی فضایی که اشغال می کنند به ترتیب نوشته باشید.حداقل اندازه بزرگترین اقلام (میز اداری، مبلمان مهمان، میز کنفرانس و غیره) را اندازه گیری کنید و همچنین ابعاد اتاق خود را تعیین کنید و سپس چند گزینه مختلف را طراحی کنید. اگر شما خیلی هم هنرمند نیستید، یک برنامه طراحی دکوراسیون را انتخاب کنید که بتواند کار را برای شما انجام دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe