تولید پانل نانو آنتی باکتریال کوبوآ

موضوع بهداشت از مهم ترین مسائلی است که مراکز خدماتی، اداری، تولیدی، صنعتی ، بهداشتی و پزشکی حائز اهمیت می باشد و به‌طورکلی تجمع گرد و غبار، آلودگی و رشد میکرو ارگانیسم ها در این مکان‌ها بیشتر است. به همین علت، استفاده از پوشش‌های آنتی باکتریال در این مراکز توصیه شده است. 
طبق مطالعات صورت گرفته منسوجات آنتی‌باکتریال باید برطبق استاندارد ملی ایران به شماره 11070 و 10900 مورد ارزیابی قرار ‌گیرند. همچنین حداقل فعالیت ضدباکتریایی برای محصولات آنتی‌ باکتریال در استاندارد 11070 عدد بزرگتر یا مساوی 2 است که این شاخص با توجه به مطالعات تطبیقی صورت گرفته برای استاندارد 10900نیز قابل استفاده است.
شرکت آذران فضا نما به کمک فناوری های نوین که قادر به از بین بردن میکرو اُرگانیسم ها است، به تکنولوژی تولید پانل‌های آنتی باکتریال دست یافته وتوانسته است طی آزمایشات متعدد گواهی خاصیت آنتی‌باکتریالی خود را بر اساس استاندارد 10900 وزارت بهداشت اخذ نماید.
نتایج تمامی آزمایش های استاندارد نانو مقیاس و میکروبیولوژیک نشان دادند که پانل‌های حاوی نانوپوشش آنتی باکتریال « آذران فضا نما » قابلیت این را دارند تا مانع از رشد %99 از طیف  باکتری های گِرَم مثبت (استافیلوکوکوساورئوس) و گِرَم منفی (ایکولای) شوند و باعث از بین رفتن آنها می شود. 
این راه ادامه دارد ...
مجموعه کارخانجات آذران فضا نما از بدو تاسیس با رویکردهای نوین تخصصی ، علمی و فناوری در تحقیق ، توسعه، طراحی، ساخت و تولید همیشه سعی بر این داشته است تا همگام با پیشرفت های موجود،  تکنولوژی خود را بروز نماید. لذا ما با اهداف بزرگ تر برای تولید محصولات پیشرفته دیگر گام می نهیم و سعی بر آن داریم تا از لحاظ بیولوژیکی محصولات متنوع دیگری را تولید نماییم و گستره سلامت و بهداشت در کشور عزیزمان را وسیع تر کنیم. 
ویژگی های پانل های نانو آنتی باکتریال کوبوآ
دارای گواهی نانو مقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو
دارای گواهی تأیید ضد قارچ و باکتری از آزمایشگاه همکار معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت
نابودی کامل باکتری ها
جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها
جلوگیری از انتقال باکتری بین افراد
ضد آب و مقاوم در برابر شوینده ها
تنوع بسیار بالای طرح و رنگ
قابلیت اجرا روی تمامی دیوارها
نصب بسیار سریع و آسان
مقاومت در برابر ضربه و فشار
تولید ملی و برای اولین بار در ایران

6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe