نمایشگاه بین المللی هافکس دی ماه سال 1396

شرکت آذران فضانما به عنوان یکی از عرضه کنندگان محصولات دکوراسیون داخلی، حضور خود را در نمایشگاه هافکس اعلام نموده است. این نمایشگاه از تاریخ 21 لغایت 24 دی ماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه ‏های‏ تهران برگزار می‏ گردد. تیم فروش شرکت آذران فضانما، محصولات خود را با برند آفن و کوبوآ معرفی کرده اند.
لازم به ذکر است شرکت آذران فضانما، در زمینه تولید محصولات دکوراتیو ساختمانی فعالیت داشته که مبلمان اداری و پارتیشن های اداری آفن یکی از مهمترین آنها به شمار می ‏رود. تولیدات ارائه شده، به عنوان یکی از بی‎رقیب ترین ها در نمونه ‏های‏ مشابه محسوب می ‏شوند. گروه فروش آفن در نظر دارند در این نمایشگاه از محصولات جدید خود رونمایی کنند و کیفیت بالای محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهند.
 تجربه فروش و میزان استقبال مشتریان از محصولات آفن موجب شده تا شرکت مزبور جهت احترام به حقوق مصرف کننده، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار دهد. مدیران شرکت آذران فضانما هدف اصلی خود را از حضور در نمایشگاه هافکس، افزایش کیفیت محصولات و آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با برند آفن عنوان نموده اند. در میان مبلمان های ارائه شده، می‏ توان به میز مدیریت به عنوان یکی از برجسته ترین محصولات برند آفن، اشاره نمود. بطور کلی محصولات آفن شامل: مبلمان اداری، پارتیشن اداری تک جداره، پارتیشن اداری دوجداره، پارتیشن اداری فریم لس، پارتیشن اداری کلاسیک، درب های تک جداره و دوجداره شیشه و آلومینیوم، درب های ریلی و تاشو ، دیوارپوش پی وی سی و سقف کاذب پی وی سی و ... می ‏باشند.
شرکت آذران فضانما جهت احترام به حقوق مصرف کننده، امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. علاوه بر این تخفیفاتی نیز پیش بینی شده که توسط تیم فروش متعاقباً اعلام می ‏گردد. علاقمندان و مشتریان عزیز جهت اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه امکانات برند و همچنین تخفیفات ویژه، می ‏توانند با واحد فروش شرکت ارتباط برقرار نمایند.

نمایشگاه بین المللی هافکس دی ماه سال 1396

6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe