ثبت پروفیل آفن

پروفیل آفن جهت تولید و ساخت پارتیشن‏های‏ اداری، مبلمان اداری و پارتیشن‏های‏ مدرن به ثبت رسید.
شرکت آذران فضانما تولیدکننده محصولات آفن می‏باشد که تلاش خود را بر طراحی و تولید پروفیل‏های‏ PVC پارتیشن‏های‏ نمایشگاهی متمرکز نموده است. تمامی فرآورده‏های‏ این شرکت برای ساخت پارتیشن‏های‏ اداری، مبلمان اداری و پارتیشن‏های‏ مدرن مورد استفاده قرار می‏گیرد و از این جهت، توسط تولیدکنندگان و خریداران، مورد تایید واقع شده است.
شرکت آذران فضانما طراحی، ساخت قالب، تولید پروفیل‏های‏ استاندارد و آلیاژی، انجام عملیات حرارتی و پیر سختی، آنادایزینگ در طیف رنگهای متنوع را بر عهده گرفته است. تمامی محصولات در تعداد انبوه تولید و وارد بازار می‏شود. عملیات ماشین کاری و برش دقیق پروفیلهای PVC، توسط مهندسین زبده شرکت آذران فضانما انجام می‏شود. 
در حال حاضر برند آفن با تولید انحصاری به ثبت رسیده است و پروفیل‏های‏ یکدست جهت تهیه و ساخت پارتیشن‏های‏ اداری آماده ارائه به مشتریان می‏باشند. لازم به گفتن است که طرح‏های‏ ممیزهای مدرن برند آفن، به عنوان اولین سردمدار مبلمان اداری و پارتیشن‏های‏ مدرن به شمار می‏روند. شرکت آذران فضانما، تمامی تجهیزات و دستگاه‏های‏ مدرن را جهت تولید پروفیل گردآوری نموده است که از آن جمله می‏توان به دستگاه‏های‏ اکسترودر اشاره کرد. به همین دلیل می‏توان با قاطعیت گفت محصولات این شرکت، باکیفیت متفاوت وارد بازار شده اند.
شرکت مزبور علاوه بر توجه به ترکیبات پروفیل ها، به فرآیندهای تولید نیز توجه کرده است. از جمله مواردی که در ساخت و تولید پروفیل‏های‏ شرکت آذران فضانما مد نظر قرار می‏گیرد می‏توان به تنظیم دمای مناسب جهت شکل دهی به قسمت‏های‏ مختلف قطعات، شرایط تولید در خلاء یا در محیط حاوی گازهای مخصوص، مدت زمان و سرعت انجام فرآیند تولید پروفیل، میزان فشار، ترتیب مخلوط کردن مواد تشکیل دهنده، مقدار هر ماده و ... اشاره نمود که نهایتا به تولید محصولات باکیفیت می‏انجامد.
از ویژگی‏های‏ پروفیل‏های‏ شرکت آذران فضانما می‏توان مواردی از قبیل وزن سبک، انعطاف پذیری، استقامت بالا در مقابل مواد شیمیایی و بیولوژیک، قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، مقاومت در برابر حرارت بالا، عایق بودن در مقابل جریان الکتریسیته، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف، انعطاف پذیری در به کاربردن طرح‏های‏ متعدد از جمله تولید پارتیشن‏های‏ اداری، مبلمان اداری و پارتیشن‏های‏ مدرن و ... را نام برد.
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe