استفاده از دیوار پوش های PVC چه مزایای به همراه دارد ؟

11 بهمن ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

دیوارپوش پی وی سی مناسب برای کسانی که می خواهند تغییرات اساسی و زیبا در منزل و محیط کار خود ایجاد نمایند . دیوارپوش PVC از مهمترین المان ها در چند برابر کردن زیبایی محیط است .

دیوار پوش

برخلاف تصور خیلی از افراد، دیوارپوش پی وی سی از نظر قیمت بسیار بالاست و مقرون به صرفه نیست که از دیوارپوش PVC استفاده نمایند اما این موضوع در مقایسه با مزیت ها و فوایدی که دارد هزینه بسیار ناچیزی دارد و اگر هزینه ای پرداخت می شود به نسبت یکبار برای همیشه ناچیز است .

نصب و بکارگیری دیوارپوش پی وی سی از اصلی ترین مزایای استفاده از دیوارپوش های PVC است چرا که نصب بسیار راحتی دارد و در مدت زمان کوتاهی و به راحتی نصب می گردد .توجه به این نکته ضروری است . درست است که نصب راحت تری نسبت به دیگر دیوارپوش ها دارد اما نیاز به تجربه و تخصص دارد .

از دیگر مزایای دیوارپوش های پی وی سی می توان به تنوع بسیار بالای آن اشاره کرد . تنوع محصول در دیوارپوش های پی وی سی برای محیط های مختلف بصورت افقی یا عمودی در زاویه دلخواه مورد استفاده قرار داد . دیوارپوش های PVC دارای سه مدل اصلی اعم از ساده، روکش دار و چاپی تشکیل می شوند .

از دیگر مزایای دیوارپوش های پی وی سی طول عمر و مقاومت بالای آن است . بر اثر گذر زمان دیوارپوش پی وی سی همانند روز اول تازه می ماند و نیاز به ترمیم و بازسازی ندارد . دیوارپوش های پی وی سی بر اثر ضربه، سایش و خراشیدگی استحکام و مقاومت بالایی دارند . همین مزیت باعث انتخاب دیوارپوش های پی وی سی برای منزل و مکان هایی که احتمال ضربه خوردن اجسام به دیوار بالاست مورد استفاده قرار گیرد .

تمیز کردن و شستشوی راحت

از دیگر مزایای دیوارپوش های پی وی سی تمیز کردن و شستشوی راحت آن هاست . به این منظور فقط کافیست از مقداری آبگرم و کمی مایع شست و شو استفاده نمایید . همچنین استفاده از دیوارپوش های پی وی سی برای مکان هایی مانند کارگاه های تولیدی و کارخانجات خیلی بهتر از دیوار پوش های دیگر است چون به راحتی تمیز می شود .

دیوارپوش پی وی سی یک عایق مطمئن است

مقاومت بالای دیوارپوش های PVC به نسبت گرما، دما، آب، ضربه و تمام عواملی که ممکن است به دیوارپوش های پی وی سی آسیب برسد بسیار بالاست . همچنین خاصیت ضد اشتعال دیوارپوش های پی وی سی باعث شده تا برای محیط هایی مانند آشپزخانه منزل و رستوران ها بسیار مورد استفاده قرار گیرد . عایق صدا بودن دیوارپوش های پی وی سی باعث شده تا مورد استفاده برای محیط های پر صدا باشد . 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe