پارکت لمینت دست دوم را چطور و چگونه پیدا کنیم

23 مرداد ، 1400
مبلمان اداری آذران فضانما

خرید پارکت لمینت دست دوم برای آن دسته از افرادی مناسب است که کفپوش منزل خود را به دلایل گوناگون می خواهند تعویض کنند. طبیعتاً خرید سرامیک های جدید با هزینه های زیادی همراه است و استفاده از کفپوش هایی چون پارکت لمینت دست دوم گزینه مناسب تری خواهد بود. پارکت لمینت خاصیتی که دارد این است که چندین بار می توان از آن استفاده نمود. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره خرید پارکت لمینت دست دوم خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

خرید پارکت لمینت دست دوم

خرید پارکت لمینت دست دوم در صورتی که از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، بهترین انتخاب برای افرادی خواهد بود که بودجه کمی برای تعویض کفپوش های خود در نظر گرفته اند. پارکت لمینت خرج های دیگر مثل کندن کفپوش هایی که قبلا در خانه تان وجود داشت را ندارد و آنها را روی سرامیک های قبلی نیز می توان نصب نمود.

این مجموعه پارکت لمینت دست دوم را با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول در اختیار مشتری قرار می دهد. با ثبت سفارش به صورت آنلاین لازم به مراجعه حضوری برای خرید پارکت لمینت دست دوم نخواهد بود و در وقت و هزینه ای که می کنید، صرفه جویی می شود. با خرید پارکت لمینت دست دوم و استفاده از آن برای کفپوش منزل، زیبایی خاصی به فضای خانه بخشیده خواهد شد. 

نکات خرید پارکت لمینت دست دوم

برخی فکر می کنند ظاهر پارکت لمینت دست دوم زیبا نیست و کیفیت خوبی ندارد و از خرید منصرف می شوند اما باید بدانید این طور نیست و با رعایت چند نکته قادر به خرید پارکت لمینت دست دوم با کیفیت خواهید بود. برای اینکه بتوانید پارکت لمینت دست دوم زیبا و سالمی را خریداری کنید باید به چند نکته توجه کنید. اینکه پارکت لمینت چند سال است که استفاده شده است و چند نوبت دچار ساب و لاک شده است، در تعیین کیفیت آن تاثیرگذار است. باید سالم بودن کلیک های پارکت را در نظر داشته باشید تا مورد مناسب را خریداری کنید.

هر چقدر پارکت لمینت کارکرده مدت زمان کمتری استفاده شده باشد، بهتر خواهد بود  و اینکه فردی که بار اول آن را خریده چگونه از آن نگهداری کرده است مهم می باشد تا وقتی به عنوان کارکرده در اختیارتان قرار می گیرد، سالم باشد و کیفیت قابل قبول داشته باشد. مقاومت بالای این کفپوش به عوامل مختلف چون دما، رطوبت و فشار سبب می شود نوع دست دوم آنها نیز تفاوت زیادی با نوع جدید نداشته باشد  و زیبایی لازم را به منزل هدیه دهد.

خرید پارکت لمینت دست دومخرید پارکت لمینت دست دوم

قیمت پارکت لمینت دست دوم

قیمت پارکت لمینت دست دوم تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد مثلا اینکه چه کیفیتی دارد و چند سال دست صاحب اول بوده است. اینکه چه تعداد ساب و لاک خورده است و اینکه آیا کلیک های آن سالم است یا خیر قیمت را تحت تاثیر قرار می‌دهد. مجموعه ما بهترین قیمت را در رابطه با خرید پارکت لمینت دست دوم در نظر گرفته است و از هر کجای ایران به راحتی قادر به مشاهده این پارکت ها و خواندن جزئیات آنها و خرید خواهید بود. کارشناسان ما مشاوره های لازم را در رابطه با دکوراسیون داخلی و انتخاب مناسب خواهند داد.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از آذران فضانما دنبال نمایید

انواع پارکت ها و مزایا و معایب آن

چگونه کفپوش های پارکت لمینت را تمیز کنیم؟

تفاوت بین کفپوش های پارکت چوبی و پارکت لمینت

مزایای پارکت لمینت

پارکت لمینت کفپوشی با ظاهر فوق العاده و شیک است که مزایای زیادی دارد. از ویژگی های پارکت لمینت می توان به این مورد اشاره کرد که نظافت و تمیز کردن آن راحت است و دردسر کمی خواهد داشت. این کفپوش ها ضد آب هستند و آن را به راحتی می توان شستشو داد. نصب این کفپوش خیلی سریع انجام می شود و بعد از اینکه آن را نصب کردید، می توانید در هر زمانی که خواستید آن را جداسازی نمایید. این کفپوش سیستم های گرمایشی که برای کف ساختمان به کار می رود را پشتیبانی می کند و ‌طرح های آن بسیار متنوع می باشد. این کفپوش در برابر حرارت و صدا های مختلف عایق دارد و آلودگی های صوتی را کم می کند.

مزایای پارکت دست دوممزایای پارکت دست دوم

بهترین برند پارکت لمینت

با توجه به قیمت پارکت لمینت دست دوم و بودجه ای  که دارید، قادر به انتخاب بهترین برند این کفپوش خواهید بود. در زمان انتخاب این امکان وجود دارد که رنگ و‌ طرحی انتخاب کنید که متناسب با سایر دکوراسیون خانه باشد. پارکت لمینت با رنگ روشن برای فضاهایی مناسب است که روشنایی کمی دارد و برای این منظور باید چراغ را روشن کرد. پارکت لمینت تیره برای فضاهایی که روشنایی کافی دارند، بهترین انتخاب می باشد.  جهت راهنمایی به منظور تهیه پارکت لمینت دست دوم که کیفیت مناسبی داشته باشد، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نصب پارکت لمینت دست دوم به شکل حرفه ای

بعد از خرید پارکت لمینت دست دوم باید برای نصب آن فردی با تجربه را استفاده کنید. اصولی برای نصب پارکت وجود دارد که فرد مورد نظر باید آنها را بداند. درجه بندی پارکت لمینت در زمان نصب مهم است که فقط یک فرد متخصص در این زمینه از این ‌درجه بندی آگاهی دارد و‌ مشتری اطلاعی از آن ندارد. از این رو باید از اصولی که در رابطه با این کفپوش وجود دارد، آگاه باشید و از خدمات پس از فروش مجموعه استفاده کنید. 

پارکت به تنهایی یک تکه چوب است که مقاومت لازم  را در برابر آب و حشرات ندارد. اضافه شدن لمینت به آن سبب شده است، مقاومت لازم را کسب کند و طرفداران زیادی پیدا کند. این کفپوش در چهار طرف خود دارای کلیک می باشد و برای اینکه عایق صدا باشد، یک تکه فوم را زیر پارکت قرار می دهند. سپس بدون استفاده از هیچ چسبی باید قطعات کنار هم قرار بگیرند. ضخامت های مختلفی برای این لمینت وجود دارد اما بیشترین موردی که با استقبال رو به رو شده، ضخامت ۸ تا ۱۲ میلیمتری می باشد.

ویژگی های پارکت لمینتویژگی های پارکت لمینت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe