انتخاب کفپوش مناسب برای رستوران و ویژگی ها آن

08 خرداد ، 1400
مبلمان اداری آذران فضانما

یکی از جذابیت های بصری رستوران ها استفاده از کفپوش های مناسب است. در این مطلب قصد داریم درباره کفپوش مناسب برای رستوران و ویژگی ها آن با شما صحبت کنیم. انتخاب کفپوش مناسب می تواند یک نوع سرمایه گذاری برای رستوران شما در نظر گرفته شود.

کفپوش مناسب برای استفاده در رستوران ها دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود می باشد که به هنگام انتخاب باید به آن دقت کنید. در این مقاله با ویژگی های کفپوش رستوران آشنا خواهید شد.

انتخاب کفپوش مناسب برای رستوران و ویژگی ها آن

آیا قبول دارید که زیبایی رستوران و فضای آن تاثیرات بسیار مثبتی بر روحیه افراد و جذب مشتریان جدید دارد؟ شما حاضر هستید به مکان های نه چندان زیبا برای صرف غذا بروید؟ مسلما خیر. یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی در رستوران ها انتخاب کفپوش مناسب برای رستوران و ویژگی ها آن است. حتما میدانید که هر نوع از کفپوش دارای مشخصه و مزایای بسیاری است.

با توجه به رستوران و نوع دکوراسیون داخلی رستوران خود باید از کفپوشی مناسب استفاده نمایید. انتخاب کفپوش برای یک رستوران چنان حائز اهمیت است که اگر به آن دقت نشود ممکن است مشتریان شما را دلزده کند و این فاجعه می تواند مشتریان شما را به جای جذب، دفع کند.

انواع کفپوش مناسب برای رستوران و ویژگی ها آن

لمینت کفپوش مناسب برای رستوران

شما برای کفپوش رستوران خود به دنبال چه ویژگی هایی هستید؟ اگر پاسخ مناسبی برای این سوال ندارید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید. لیمنت یکی از مقاوم ترین کفپوش هایی است که می توانید از آن برای استفاده در رستوران خود بهره مند شوید.

همان طور که می دانید کفپوش های رستوران ها همواره در معرض لکه های بسیاری قرار دارند. طراحی کفپوش لیمنت به گونه ای است که اگر لکه ها به مدت چندین روز بر روی آن بمانند، تنها با یک دستمال مرطوب به طور کامل از بین خواهند رفت. مقاومت لیمنت و تنوع رنگی و طرح های بسیار بالای لمینت سبب شده تا این نوع از کفپوش ها به شدت مورد استقبال صاحبان رستوران ها قرار بگیرد.

این روزها لیمنت به دلیل مزایای بسیاری بالایی که دارد یک گزینه پر کاربرد برای کفپوش رستوران ها و حتی هتل ها قرار گرفته است. از لیمنت می توانید برای ایجاد فضایی صمیمی و مدرن استفاده نمایید.

کفپوش مناسب برای رستورانکفپوش مناسب برای رستوران

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از آذران فضانما دنبال نمایید

کدام کفپوش برای محل زندگی مناسب تر است؟

راهنمای خرید بهترین کفپوش برای فضای اداری

کفپوش مناسب برای آشپزخانه چه کفپوشی است؟

استفاده از کفپوش سرامیک برای رستوران

حتما میدانید که سرامیک به عنوان یکی از برترین کفپوش های برای مکان هایی که زیبایی و تمیزی بسیار اهمیت دارد، یک گزینه فوق العاده ایده آل است. استفاده از سرامیک در مکان های عمومی مانند رستوران ها به شدت مورد استفاده قرار میگیرد. اما باید نگاهی به معایب و مزایای آن بیندازیم.

باید به این نکات اشاره داشته باشیم که سطح روی سرامیک به دلیل لعابی بودن به شدت سر می باشد و در مکان هایی مانند آشپزخانه استفاده از آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود. نکته دیگری که قبل از تهیه و انتخاب سرامیک باید به آن اشاره داشته باشیم این است که سطح سرامیک ممکن است پس از برخورد اجسام با آن دچار ترک خوردگی و آسیب شود.

استفاده از آن در رستوران ها منوط به شرایطی است که بتوانید از آن به درستی نگهداری کنید در غیر این صورت هزینه تعمیرات و حتی جایگزینی کفپوشی دیگر می تواند هزینه های شما را افزایش دهد. البته افرادی به علت نظافت آسان سرامیک همچنان از این نوع کفپوش برای رستوران های خود استفاده می کنند.

انواع کفپوش مناسب برای رستوران هاانواع کفپوش مناسب برای رستوران ها

استفاده از کفپوش وینیل برای رستوران

در این قسمت از مطلب کفپوش مناسب برای رستوران و ویژگی ها آن قصد داریم به معرفی یکی از برترین گزینه های موجود برای استفاده در رستوران ها بپردازیم. وینیل یکی از بهترین کفپوش هایی است که تا به حال برای مکان های عمومی پر تردد مورد استفاده قرار گرفته است. می پرسید چرا ؟ برای پاسخ با ما همراه باشید.

وینیل دارای مقاومتی بسیار بالا است و در برابر گرما واکنش مناسبی از خود نشان میدهد. هزینه پایین آن نمی تواند کیفیت فوق العاده آن را زیر سوال ببرد. همچنین این کفپوش دارای طرح بندی و زیبایی بی نظیری است که در کنار مقاومت بالا و ضد لک و ضد سایش بودن آن ترکیبی ایده آل را برای صاحبان کافه و رستوران ها به وجود آورده است. بدون شک شما به عنوان مدیران رستوران ها به دنبال برترین کفپوش از نظر زیبایی و هزینه ای مقرون به صرفه هستید.

توصیه می کنیم وینیل را در لیست برترین کفپوش های موجود داشته باشید. تاکنون بسیاری از صاحبان رستوران ها از وینیل برای استفاده در کفپوش های رستوران های خود استفاده نموده اند و همین موضوع می تواند برتری وینیل نسبت به دیگر کفپوش ها را به رخ بکشد.

ویژگی های کفپوش مناسب برای رستورانویژگی های کفپوش مناسب برای رستوران

استفاده از کفپوش های سنگی

بدون شک استفاده از کفپوش های سنگی می تواند مدیران رستوران ها را در انتخاب کفپوش مناسب برای رستوران و ویژگی ها آن یاری کند. حتما از مقاومت کفپوش های سنگی آگاه هستید. کفپوش سنگی می تواند مانعی از لغزش و سر خوردگی افراد باشد. به همین علت استفاده از آن در رستوران ها، مخصوصا آشپزخانه ها توصیه می شود. البته هر کدام از کفپوش های معرفی شده دارای مزایا و معایب بسیاری هستند به همین علت توصیه می شود قبل از انتخاب و تهیه کفپوش مناسب حتما درباره نوع و مقاومت آنها آگاهی کامل داشته باشید.

پر بازدیدترین مطالب آذران را در این بخش دنبال نمایید

استفاده از سقف کاذب در مغازه های مدرن

نحوه تمیز کاری و نگهداری انواع دیوارپوش ها

چرا می گویند کفپوش های PVC را بهتر بشناسیم؟

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe