وجود میزهای کنفرانس چه تأثیری در بهبود عملکرد کارکنان دارد؟

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

در حال حاضر، وجود اتاق کنفرانس در محیط‌های اداری تقریباً ضروری به نظر می‌رسد. زیرا در میان گذاشتن افکار و اندیشه‌ها در محیط کار و به روز کردن اطلاعات کمک شایانی به پیشرفت کار می‌کند.

یکی از لوازم ضروری اتاق‌های کنفرانس میزهای کنفرانس هستند که گاهی حتی اگر اتاق کنفرانسی هم وجود نداشته باشد، وجود یک میز کنفرانس هر چند کوچک مثلاً در فضای اتاق مدیریت، می‌تواند همان کارایی را  برای شما داشته باشد. وجود اتاق فکر در شرکت‌ها و سازمان‌هایی که علاقه به پیشرفت دارند گریزناپذیر است و این مستلزم داشتن یک میز است که افراد دور هم بنشینند و تبادل نظر کنند.  

میزهای کنفرانس

میزهای کنفرانس و عملکرد کارکنان

در انتخاب بهترین میز کنفرانس برای محیط و فضای کاری خود باید چند عامل را مد نظر داشته باشید. یکی از مهم‌ترین عوامل زیبایی و شکل و شمایل میز است. در بازار دکوراسیون داخلی امروز انواع و اقسام میز کنفرانس وجود دارند. هر شرکتی می‌تواند با توجه به فضا، نیاز و بودجه مورد نظر خود انتخاب مناسب را انجام دهد.

باید بتوان پیش بینی کرد که به طور متوسط چند نفر قرار است از این میز استفاده کنند. البته میزهای کنفرانسی در بازار موجود هستند که قابلیت تغییر اندازه دارند و با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان می‌توان اندازه آن را تغییر داد.

در تهیه مبلمان اداری مدرن باید علاوه بر زیبایی به راحتی و کارایی آن توجه داشته باشید تا بتوانید بهره‌ وری لازم را از آنها ببرید.

انتخاب صندلی مناسب برای میز کنفرانس از عوامل مهمی است که حتماً باید به آن توجه شود. در مواردی ممکن است کارکنان مجبور باشند ساعت‌ها روی این صندلی‌ها بنشینند و اگر آنها از استانداردهای لازم برخوردار نباشند، موجب خستگی و در نهایت آسیب به فرد می‌شوند.

اگر می‌خواهید جلسات شما پشت میزهای کنفرانس بهره وری و کارایی لازم را داشته باشند، حتماً صندلی‌های راحت و مناسب برای آن تهیه کنید. گرفتن نتایج مثبت از جلسات شما مستلزم در آسایش بودن کارکنان است. داشتن یک میز مجلل با صندلی‌های غیر استاندارد خیلی کاری اصولی به نظر نمی‌رسد.

دومین مسئله‌ای که در انتخاب میز کنفرانس هرگز نباید نادیده گرفته شود جنس آن است. با انتخاب یک میز باکیفیت هم مجبور نیستید بعدها دوباره برای آن هزینه کنید و هم اینکه با ریختن یک لیوان آب که احتمال آن در حین جلسات کم نیست، استرس و فشاری به کارکنان وارد نخواهد شد.

میزها را با توجه با ابعاد و اندازه اتاق تهیه کنید. اگر از ال سی دی استفاده می‌کنید حتماً توجه داشته باشید که تمام افراد شرکت کننده به آن اشراف داشته باشند و بتوانند آن را ببینند و مشکلی از این جهت نداشته باشد تا بتوانید نتیجه لازم را بگیرید.  

میزهای کنفرانس -گروه صنعتی آفن

نورها از اجزای اصلی تشکیل دهنده یک محیط هستند که کمتر کسی به آنها توجه می‌کند. برخی نورها در محیط افراد را خسته‌تر و چشم‌ها را اذیت می‌کنند. اما یک دکوراتور خوب می‌تواند با هوشمندی نور مناسب را برای هر محیط و از جمله میز کنفرانس در نظر بگیرد، بدون اینکه موجب آزردگی، خمودگی و خستگی افراد شود.

در جلسات طولانی ممکن است افرادی مجبور باشند در اتاق رفت و آمد کنند یا برای پذیرایی بیایند، با انتخاب میز کنفرانس مناسب و میزهایی که در بین آنها فضا وجود دارد می‌توانید کمتر موجب حواس پرتی کارکنان شوید.

بهتر است پیش از خرید میز کنفرانس برای خود، یک کارشناس فضای شما را ببیند و با توجه به آن میز مناسب را به شما پیشنهاد دهد. اگر شما نیز درصدد تهیه یک میز کنفرانس برای شرکت یا سازمان خود هستید، با گروه صنعتی آفن تماس بگیرید و از تجربیات بی نظیر آنها که حاصل سال‌ها کار در این زمینه است، برخوردار شوید.  

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe