سقف های کاذب پی وی سی، نصب و راه اندازی آن

17 مهر ، 1402
مبلمان اداری آذران فضانما

نحوه اجرا و نصب سقف کاذب 

امروزه در صنعت ساختمانی استفاده از مصالح ساختمانی جدید از قبیل سقف های کاذب پی وی سی، دیوارپوش ها، کفپوش ها و... مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است. شرکت آذران فضانما به عنوان یکی از بزرگترین طراحان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در ایران با سابقه ای درخشان به فعالیت در این زمینه می پردازد. سقف های کاذب پی وی سی با توجه به مزایای بیشمار خود، از جایگاه به خصوصی در صنعت ساختمانی برخوردار است. از این رو متخصصین شرکت آذران فضانما با دانش و تکنولوژی بالای خود به تولید این محصول می پردازند تا بتوانند نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل برآورده نمایند. همان طور که گفتیم سقف کاذب دارای ویژگی و مزایای زیادی می باشد. شما برای نصب و اجرای سقف کاذب باید به نکات زیادی توجه نمایید. در این مقاله به شما آموزش گام به گام نصب سقف کاذب را ارائه خواهیم داد. 

آموزش نصب و اجرای سقف کاذب آموزش نصب و اجرای سقف کاذب

مهم ترین ویژگی و مزایای نصب و اجرای سقف کاذب 

سقف کاذب دارای مزایا و ویژگی های مهمی از قبیل پوشش تأسیسات موجود در زیر سقف اصلی ساختمان، آکوستیک کردن فضا با استفاده از سقف های کاذب آکوستیک شرکت آذران فضانما، ایجاد احجام دکوراتیو به منظور زیباسازی فضای داخلی ساختمان، جلوگیری از اتلاف حرارت و رطوبت در داخل ساختمان و امکان نورپردازی به شکل های گوناگون متناسب با شرایط کاری یا زندگی ساکنین ساختمان است. لازم بذکر است که سقف های کاذب تولید شرکت آذران فضانما دارای طرح ها و رنگ های مختلفی بوده و همچنین این محصول در برابر آتش سوزی مقاوم است. نحوه نصب و راه اندازی سقف های کاذب پی وی سی در ساختمان از اهمیت بسزایی برخوردار است تا بتوان به خوبی تأسیسات مکانیکی یا برقی را پوشش داده و همچنین همراه با ایجاد ظاهری مناسب در فضای داخلی ساختمان، امکان نورپردازی را نیز فراهم نمود. در ادامه به توضیح نحوه نصب سقف های کاذب پی وی سی در ساختمان می پردازیم. 

آموزش نصب و اجرای سقف کاذب  

در گام ابتدایی جهت نصب دقیق و صاف سقف های کاذب پی وی سی از نبشی های تراز بر روی دیوارها استفاده می شود. نبشی های تراز به عنوان معیاری جهت نصب سقف های کاذب محسوب می گردند، از این رو در این بخش می بایست دقت بالایی را در نصب آن به کاربرد. حائز اهمیت است که با توجه به ارتفاع ساختمان و تأسیسات مکانیکی یا برقی، ارتقاع سقف کاذب با درنظرگرفتن استاندارهای موجود تعیین می گردد. پس از نصب نبشی تراز و با توجه به ابعاد پانل پی وی سی (سقف کاذب)، زیرسازی های فلزی جهت قرارگیری سقف های کاذب بر روی آنها اجرا و پیاده سازی می شود. زیرسازی های فلزی دارای ساختارهای مختلفی هستند که شرکت آذران فضانما با توجه به محصولات سقف کاذب پی وی سی خود به تولید این ابزارآلات می پردازد. پس از انجام زیرسازی فلزی مناسب، می بایست سقف های کاذب پی وی سی را بر روی آن ها قرار داده و با استفاده از پیچ یا پرچ به محکم کاری آن بر روی سازه فلزی اقدام نمود. نصابان شرکت آذران فضانما با توجه به تجربه بالای خود، قابلیت نصب سقف های کاذب را در هر اتاق با طرح های گوناگون را داشته و به بهترین شکل به برش سقف های کاذب و اجرای آن می پردازند. در آخرین مرحله با توجه به نوع سقف های کاذب پی وی سی به درزگیری پرداخته تا سقف به بهترین شکل اجرا گردد. 
شرکت آذران فضانما به عنوان شرکتی پیشرو و متعهد در صنعت مصالح ساختمانی، علاوه بر تولید محصولات ساختمانی از قبیل دیوارپوش، کف پوش، سقف های کاذب پی وی سی، پارتیشن و مبلمان اداری، به تولید ابزارآلات زیرسازی و پی وی سی نیز می پردازد تا بتواند نیاز مشتریان خود را تأمین کرده و خدمات نصب و راه اندازی محصولات تولیدی خود و همچنین پشتیبانی از مشتریان را به بهترین شکل فراهم آورد. این شرکت با سال ها تجربه در صنعت ساختمانی، از بهترین نصابان بهره می برد تا بتواند علاوه بر تولید محصولاتی با کیفیت و جدید، به راه اندازی و اجرای محصولات تولیدی برای مشتریان خود بپردازد. این شرکت در راستای بهره گیری از دانش و تکنولوژی بروز دنیا، به برگزاری کار گروه هایی برای متخصصین و نصابان خود جهت ارائه هرچه بهتر محصولات و خدمات می پردازد.

نحوه ی نصب و اجرای سقف کاذب  نحوه ی نصب و اجرای سقف کاذب 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفحات زیر نیز بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe