کاربرد ابزار قرنیز و نبشی در ساختمان

28 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

با کاربردهای ابزار قرنیز و نبشی در ساختمان بیشتر آشنا شوید

در راستای زیباسازی فضای داخلی ساختمان ها، استفاده از کفپوش ها و دیوارپوش های پی وی سی در طرح ها و رنگ های مختلف بسیار مرسوم است. شرکت آذران فضانما به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پیشتاز و خلاق در زمینه ساخت و توسعه محصولات ساختمانی با ایجاد فضایی گرم و صمیمی در ساختمان ها گامی هرچند کوچک در راستای ارتقای این صنعت در ایران برمی‌دارد. برای نصب و استفاده از کفپوش ها و دیوارپوش ها می بایست از تجهیزات و ابزارآلات مکمل از جمله قرنیزها استفاده نمود. ابزار قرنیز به دو دسته کلی سنگی و چوبی تقسیم می‌شود که قرنیزهای چوبی از جمله پی وی سی با توجه به زیبایی و ساختار آنها، در صنعت ساختمان سازی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. 

به طور معمول کفپوش های پارکت لمینت را به فاصله 1 الی 2 سانتی متر از دیوار قرار می دهند. این فاصله به منظور ایجاد فضای مناسب جهت انبساط و انقباض پارکت لمینت ها در فصول گرم و سرد سال تعبیه می شود تا در صورت گرم شدن محیط، پارکت لمینت ها به دیوار نچسبیده و دچار آسیب نگردند. از این رو جهت پوشش این فضا مابین دیوار و کفپوش از ابزارآلات قرنیز یا ابزارآلات نبشی استفاده می شود. این ابزار علاوه بر ایجاد فضایی زیبا در محیط و پوشش درز، می تواند از جمع شدن گرد و غبار و همچنین نفوذ رطوبت به لایه زیرین کفپوش جلوگیری به عمل آورد. 

همچنین در صورت نصب دیوارپوش ها، می توان از قرنیز استفاده نمود. استفاده از این ابزار سبب پوشش قسمت پایینی دیوارپوش و محافظت از آن قسمت در برابر ضربات و برخوردهای احتمالی توسط ساکنین می شود. همچنین از منظر زیبایی شناسی بصری، بکارگیری قرنیزهای پی وی سی با طرح چوب می توان میان دیوارپوش و کفپوش فاصله انداخت و از این طریق ظاهری جذاب به محیط بخشید.

جدیدترین مطالب تکمیلی را در این قسمت دنبال نمایید

کاربرد انواع ابزار آلات قرنیز و نبشی

یکی از معضلات رایج در ساختمان های اداری و تجاری، وجود تراکم بالای سیم‌ و سیم ‌کشی‌های مربوط به سیستم‌ها و تجهیزات الکترونیکی در این اماکن می‌باشد که ظاهری نامرتب و شلوغ ایجاد کرده و در بلند‌مدت منجر به آشفتگی روحی و روانی در میان کارمندان می‌گردد. برای برطرف کردن این معضل یکی از راهکارهای پیشنهادی متخصصان شرکت آذران فضانما استفاده از ابزار قرنیز پی ‌وی‌ سی تولید این شرکت است. با کمک این ابزار می توان بسیاری از سیم کشی های مورد نیاز را از فضای موجود در پشت قرنیزها عبور داده و از آسیب رسانی به سیم ها و ایجاد ظاهری نامناسب در محیط جلوگیری کرد. از قرنیزهای پی وی سی شرکت آذران فضانما می‌توان حتی در ساختمان هایی که فاقد هرگونه کفپوش یا دیوارپوش پی وی سی هستند در راستای زیبایی‌بخشی به محیط و پوشاندن زوائد ناشی از رنگ آمیزی در قسمت های پایینی دیوار استفاده نمود.

شرکت آذران فضانما با سابقه ای طولانی و درخشان در صنعت مصالح ساختمانی، به تولید انواع متنوعی از دیوارپوش ها و کفپوش ها در طرح، رنگ و جنس های مختلف پرداخته تا بتواند تمامی نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل تأمین نماید. از طرفی در راستای پوشش تمامی نیازهای مربوط به صنعت ساختمان، این شرکت به ساخت انواع ابزارآلات قرنیز پی وی سی و نبشی در طرح ها و مدل های متنوع پرداخته تا بتواند نیاز مشتریان را تؤام با خرید کفپوش و دیوارپوش تأمین کرده و رضایت هرچه بیشتر آنها را فراهم آورد.

متخصصین شرکت آذران فضانما با دارا بودن دانش و تکنولوژی بروز دنیا و با در نظر گرفتن آخرین استانداردهای موجود در صنعت ساختمان، قرنیزهای پی وی سی با ابعادی بین 6 الی 10 سانتی متر در جهت تأمین نیاز بازار طراحی و ساخته است. لازم بذکر است که محصولات تولیدی این شرکت از عملکرد و دوام بالایی در برابر ضربه و رطوبت برخوردار بوده و با اطمینان بالا می توان در ساختمان های ساخته شده در اقلیم های آب و هوایی مختلف استفاده نمود.

کاربرد ابزار قرنیز و نبشی در ساختمان

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe