راهنمای خريد انواع ديوارپوش پی وی سی

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

انواع دیوارپوش های پی وی سی بنابر سلیقه مشتریان در بازار موجود است اما خرید یکی از آنها راحت نیست. در واقع زمانی که مشتریان در میان تعداد زیادی از دیوارپوش های پی وی سی قرار می گیرند، انتخاب برای آنها دشوار می شود. از طرفی هم همه ساختمان ها شرایط و شکل ظاهری یکسانی ندارند. کاربرد ساختمان نیز تاثیر زیادی در انتخاب و خرید دیوارپوش های پی وی سی دارد. بنابراین برای خرید بهتر این نوع دیوارپوش ها به نکات زیر توجه کنید:

راهنمای خريد انواع ديوارپوش پی وی سی

دیوارپوش های پی وی سی برای مکان ها پر رفت و آمد

میزان مقاومت و استحکام دیوارپوش پی وی سی نسبت به سایر دیوارپوش های دیگر کمتر است. بنابراین بهتر است برای مکانهای پر رفت و آمد از این دیوارپوش ها خریداری نکرده و اگر برای قسمتی از ساختمان، از این نوع دیوارپوش استفاده کرده اید، می توانید، قسمت پر رفت آمد از قبیل سالن را با استفاده از دیوارپوش های ام دی اف تکمیل کنید. نهایتا می توانید از دیوارپوش پی وی سی روکش دار نیز استفاده کنید. این نوع دیوارپوش ها به دلیل داشتن لایه دوم، مقاومت بیشتری دارند.

توجه به رنگ دیوارپوش های پی وی سی

در زمان خرید دیوارپوش های پی وی سی باید به دقت رنگ آنها را نیز بررسی کنید. در صورتی که ساختمان پر نور و روشن است، می توانید از رنگ های تیره تر استفاده کنید و برای ساختمانهایی که بدون نور طبیعی هستند، رنگ های روشن مناسبترند. برای قسمت های آشپزخانه، بهتر است رنگ دیوارپوش متضاد رنگ کابینت ها باشد. 

راهنمای خريد انواع ديوارپوش پی وی سی

خرید دیوارپوش های پی وی سی برای مکانهای سایه دار

با توجه به اینکه پی وی سی به شدت به نور خورشید حساس بوده و رنگ آنها پس از مدتی تغییر می کند، بنابراین بهتر است دیوارپوش های پی وی سی را برای مکانهای آفتابگیر خریداری نکنید و در صورتی که مجبور به این کار هستید، توصیه می کنیم از سایبان استفاده کنید.

توجه به کیفیت دیوارپوش های پی وی سی

دیوارپوش های پی وی سی در مقابل دمای محیطی و رطوبت مقاومت بالایی دارند. با این وجود همه به یک شکل عمل نمی کنند. ممکن است در میان آنها دیوارپوش هایی با جنس نامرغوب نیز باشد. برای اطمینان از کیفیت دیوارپوش های پی وی سی بهتر است قبل از خرید آن را با لمس کردن، امتحان کنید.

انتخاب طرح دیوارپوش های پی وی سی

برای اتاقها و مکانهای کوچک بهتر است از دیوارپوش های ساده استفاده کنید. وجود طرح و نقش های شلوغ بر روی دیوارپوش های پی وی سی، اتاق ها را کوچکتر نشان می دهد. در حالی که برای نشیمن یا پذیرایی، دیوارپوش های پی وی سی با نقوش و طرح های زیبا مناسبترند.

راهنمای خريد انواع ديوارپوش پی وی سی

انتخاب طرح کلی دیوارپوش قبل از رفتن به بازار

با توجه به تنوع طرح و رنگ دیوارپوش ها، زمانی که بدون انتخاب قبلی وارد بازار می شوید، با مشکل انتخاب طرح و رنگ مواجه می شوید. به طوری که گاهی ممکن است نهایتا خرید شما با انتخاب و حتی مکان مورد نظر تناسبی نداشته باشد. بنابراین بهتر است قبل از رفتن به بازار، یک طرح کلی را در نظر گرفته و سپس دیوارپوش پی وی سی را مطابق با آن خریداری کنید.

راهنمای خريد انواع ديوارپوش پی وی سی

 نوع کاربرد دیوارپوش پی وی سی

یکی از معیارهای مهم برای خریداری دیوارپوش های پی وی سی، توجه به نوع کاربرد آنهاست. برای مثال زمانی که دیوارپوش ها برای منازل مسکونی خریداری می شوند، بهتر است بیشتر از هر چیز به رنگ و طرح آنها توجه شود. زیبایی یکی از مهمترین فاکتورهای خرید دیوارپوش های پی وی سی برای مکانهای مسکونی است. در حالی که برای مکانهای اداری و تجاری که پر رفت و آمد هستند، باید به استحکام و مقاومت آنها بیشتر توجه شود. ضمن اینکه رنگ و طرح آنها عموما رسمی است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe