با چند تغییر ساده دکوراسیون داخلی منزل را زیبا کنید

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

کفپوش ها نقش مهمی در طراحی داخلی منزل دارند که در طرح ها و جنس های متفاوتی عرضه می شوند. سنگ، سرامیک، لمینت، پارکت،کفپوش چوبی، فرش یا موکت از متداول ترین کفپوش های منزل هستند.

این روزها اما نیاز به کیفیت بالا همراه با هزینه ی مناسب اولویت های دیگری را در طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد کرده. با کفپوش های پی وی سی انقلابی در دکوراسیون داخلی منزل به وجود آمده است و تغییرات شگرفی در دکوراسیون داخلی منزل به وجود آورده است.

کفپوش اتاق پذیرایی

کفپوش پی وی سی نسل جدید کفپوش ها و محصولی جذاب است که در دکوراسیون داخلی منزل استفاده می شود. کفپوش پی وی سی با استفاده از فن آوری های نوین و منحصر به فرد ساخته می شوند و با استقبال زیادی در میان بازار دکوراسیون داخلی روبرو شده اند. 

با توجه به سلیقه ی رنگ و طرح شما انتخاب شده و بر روی کف منزل یا محیط کار شما با استفاده از فناوری جدید نصب می شود. برای نصب کفپوش باید زیرسازی مناسب انجام شده و پس از بستر سازی، لایه کفپوش پی وی سی روی زمین قرار می گیرد. نصب و انتخاب کفپوش پی وی سی درست نیاز به تبحر و مهارت بالایی دارد و نیازمند تخصص ویژه ای است که متخصصان آذران فضا نما شما را در این امر همراهی می نمایند.



کفپوش اتاق نشیمن

کفپوش pvc  بیشترین تغییر را در سبک دکوراسیون داخلی منزل ایجاد می کند به گونه ای که گاهی این تغییر اندک کمی غیر قابل باور و یا حتی بسیار تاثیرگذار می تواند باشد.

انتخاب این کفپوش ها خلاقانه و با سلیقه مشتری انجام می شود و از پی وی سی با طرح های متفاوتی استفاده می شود. در کفپوش پی وی سی رنگهای تیره و روشن و همسان با چوب موجب ظاهری شگفت انگیز و رویایی در دکوراسیون منزل خواهد شد. طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کفپوش پی وی سی بسیار متفاوت و تاثیرگذار است.

برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل می توانید کفپوش پی وی سی را در سالن پذیرایی، لابی ساختمان، آشپزخانه و حتی سرویس های بهداشتی نیز به کار گیرید. احساس متفاوت بصری در این کفپوش همه را به حیرت وا می دارد. استفاده از رنگ های گوناگون و مواد مرغوب جلوه ای خیره کننده به کفپوش می دهد که تا به حال تجربه نکرده اید.

چون امروزه اهمیت طراحی و دکوراسیون داخلی تا حدی مورد توجه قرار گرفته که بعنوان یک رشته تحصیلی در دانشگاه آموزش داده میشود.تاثیر معماری داخلی و فضایی که ایجاد آرامش و صمیمیت می کند به خوبی قابل درک و مقایسه با دیگر فضا ها می باشد.

انتخاب یک کفپوش مناسب ضمن بدنبال داشتن اینگونه فضایی در چیدمان و در دکوراسیون منزل بسیار موثر بوده چرا که رنگ دیوار و انتخاب مبلمان و فرش بر اساس طرح و رنگ کفپوش میباشد و بیشتر افراد هم دکوراسیون اتاق را بر مبنای پوشش کف انجام میدهند. 

کفپوش سالن پذیرایی

بطور مثال پس از انتخاب جنس کفپوش نوبت به طرح و رنگ آن میرسد که با توجه به سلیقه خودتان و بزرگ بودن یا کوچک بودن فضای مورد نظر،کاربری آن و میزان نور و... مناسبترین رنگ را انتخاب کنید.میتوانید فضای پذیرایی خود از یک رنگ و اتاق خواب یا آشپزخانه را از رنگ های دیگر استفاده کنید.

آذران فضا نما انتخاب های متفاوت همراه با کاربری بالا را در اختیار شما قرار می دهد تا سلیقه های متفاوت شما را پاسخگو باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe