تقسیم فضا در اتاق نشیمن و مهد کودک با پارتیشن

22 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

تفکیک فضا اتاق نشیمن با مهد کودک توسط پارتیشن

جداسازی موفق فضای زندگی شبیه به جادوی واقعی است. طول می کشد تا کمی از ابتکار و خلاقیت عمل به طور چشمگیری تغییری در داخل اتاق ایجاد کند. استفاده از پارتیشن یک ایده ی مؤثر و جذاب برای تفکیک فضا می باشد که شما می توانید از فضایی که دارید، حداکثر استفاده را داشته باشید در حالی که هزنیه ی زیادی هم انجام نداده اید. تقسیم محیط مهد کودک توسط پارتیشن ها می تواند بسیار کارآمد باشد زیرا به راحتی می توان محیط را با کم ترین هزینه تفکیک و جداسازی کرد. در این مقاله به تفکیک فضا مهد کودک توسط پاریتشن ها پرداخته ایم. 

تفکیک فضا نشیمن با مهد کودک توسط پارتیشن تفکیک محیط توسط پارتیشن

مزایای تفکیک فضای نشیمن با اتاق کودک 

منطقه بندی اتاق کودکان چندین عملکرد مهم را انجام می دهد:

  • راحتی روانی در دکوراسیون اتاق کودک
  • ترتیب فضای ایجاد یک فضای ایده آل برای توسعه است.
  • نظم و انضباط در دکوراسیون داخلی اتاق کودک
  • اتاق صحیح ساختار، مجهز به مبلمان مورد نیاز.
  • فضای شخصی مفید برای اتاق کودک
  • تقسیم اتاق مسئله قرار دادن همزمان در مهد کودک دو کودک را حل می کند.
  • شناسایی جنسیت کودکان

تشکیل تخت های جداگانه و اتاق های رختشویی، جدا شده از طریق پارتیشن ها، برای یافتن همزمان در یک پسر و دختر کودک بیش از 10 سال لازم است.

اهمیت پارتیشن در دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون داخلی خانه یکی از مسائل پر اهمیت جلوه می کند و این ناشی از میل ذاتی انسان به زیبایی است. خانه ها کوچکتر شده و نیاز به اتاق و اتاقک هایی برای انجام امور مختلف خانه مورد نیاز است. در خانه های قدیمی به علت مساحت زیاد، اتاق های بسیاری وجود که به هر کاری می توان اختصاص داد، زیر زمین نیز به تقسیم بندی خانه به بخش های مختلف کمک بسیاری می کرد. اما امروزه خانه مساحت چندانی در بر نمی گیرند و تعداد اتاق ها به مراتب کم و از نظر وسعت کوچک می باشند، نیاز کودکان به داشتن یک اتاق مجزا برای بازی و رشد آنان بسیار حائز اهمیت است. برای آنکه بتوانید برای هر یک از کودکان خود منطقه ای مجزا را تعریف کنید نیاز به یک دیوار داری که محدوده هر یک از مناطق را مشخص یازد، دیوار فضای بسیاری می گیرد و از نظر ظاهری زیبایی و جذابیتی ایجاد نمی کند. پارتیشن برای تقسیم بندی فضای اتاق کودکان بسیار گزینه مناسبی خواهد بود، از آنجایی که پارتیشن اداری آذران می تواند بافت و سبکی متفاوت داشته باشد و در طرح و رنگ بندی مختلفی طراحی شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

استفاده از پارتیشن برای تفکیک فضای نشیمن با مهد کودک استفاده از پارتیشن برای تفکیک فضای نشیمن با مهد کودک

جداسازی و تفکیک اتاق کودک با پارتیشن 

برای تقسیم بندی اتاق کودک به دو بخش مجزا برای بازی و خواب یا برای دو کودک توسط پارتین با جنس چوبی، پارچه ای مناسب تر خواهد بود، استفاده از چوب به شکل های مختلفی همچون قفسه هایی ویترینی برای چیدن کتاب، عروسک، اسباب بازی و وسایل دکوری یا استفاده از چوب و پلاستیک فشرده به شکل نرده که دارای دربی برای باز و بسته شدن داشته باشد و دود دیوار موازی به هم را اتصال دهد، زیبا و مناسب خواهد بود. همچنین پرده هایی منقش به کارتون های مورد علاقه کودکان به صورت عمودی با حرکت ریلی زیبا و شیک جلوه خواهد کرد. می توانید برای هر بخش از اتاق پارتیشن، دیوارها، وسایل و لوازمی که استفاده شده شده است دو رنگ متفاوت را انتخاب کرد. تا جداسازی بهتری از اتاق به نمایش گذارده شود. برای مثال از دو رنگ صورتی و آبی روشن می توانید استفاده کنید و دو رنگ آمیزی کاملا متفاوت داشته باشد، یا با یک دو رنگ مانند متضاد روشن و تیره یا سرد و گرم هر بخش رو به شیوه ای متفاوت رنگ آمیزی کنید، برای مثال بخشی را با پس زمینه سفید و خال های بنفش و بخش دیگر پس زمینه ای به رنگ بنفش با خال های سفید را رنگ آمیزی شود و به هر شیوه ای که به سلیقه و نظر کودکان شما می تواند انتخاب و استفاده شود. تنها استفاده از یک طرح مناسب و شکیل برای پارتیشن اهمیت دارد که کودکان شما را برای این تغییر ترغیب سازد و ایده و خلاقیت آن ها را بر انگیزد.

تقسیم بندی فضا با پارتیشن ها تقسیم بندی فضا با پارتیشن ها

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحات زیر نیز بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe