اهمیت نمای ساختمان در ساختمان سازی

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

نمای ساختمان مثل جعبه ی کادو می ماند  یا لباسی که برای شیک تر شدن می پوشیم و درست اولین نمایی که از یک چیز مهم دیده می شود. آیا می دانستید که نمای بیرونی ساختمان ویلایی و یا آپارتمانی شما سبک طراحی داخلی خانه را نشان می دهد. در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی بیرونی امروزه با تنوع و گستردگی هرچه تمام تر طراحی و اجرا می شود. طراحان آذران فضا نما بیان می دارند که استفاده از سبک های مختلف در بخش بندی و دیواید کردن اجزای داخلی و به همان جدیت و دقت در نمای بیرونی ساختمان موجب خلق ایده های خارق العاده در این زمینه می شود. 

نمای ساختمانی و اهمیت آن 

اگر بیشتر دقت کرده باشید امروزه برای طراحی نمای بیرونی از ترکیب دو یا چند نوع رنگ و طرح و مصالح استفاده می شود.می دانید چرا ؟ یا به عنوان مثال ساختمان هایی را می بینیم که در آنها طرح های افقی و عمودی به صورت منظم و یا بی نظم نوعی زیبایی در این بخش ایجاد می کند. با توجه به تمام این نکات و بهره از ایده هایی که می بینید یک طراحی نمای بیرونی ساختمان ویلایی و آپارتمانی شیک خواهید داشت . در این بخش طراحان آذران فضا نما برای شما از نمای بیرونی در سبک مدرن خواهند گفت.

طراحی نمای بیرونی ساختمان های ویلایی به اندازه طراحی داخلی منزل دارای اهمیت است از این رو بهتر است در هنگام طراحی نمای ساختمان های مدرن و ویلایی توجه لازم را به خرج دهید تا نمای خارجی و ظاهر ساختمان شما متفاوت و جذاب تر به نظر برسد. 

نمای ساختمان های آپارتمانی و ویلایی را می توان یکی از مهم ترین اجزای ساختمان و در واقع هویت اصلی ساختمان محسوب کرد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی نمای ساختمان بین فضای بیرونی و خارجی ساختمان تعادل را برقرار کنید.

نمای ساختمان

نمای پی وی سی

پانل های پی وی سی نورتم آذران فضا نما  مخصوص نمای بیرونی ساختمان بوده و در برابر اشعه UV مقاومت بالایی دارند. این پانل ها جایگزین مناسبی برای ورق کامپوزیت، ترموود و همچنین مصالح سنتی است. پانل نمای نورتم در برابر رطوبت و پوسیدگی ناشی از شرایط جوی سخت، کاملا مقاوم بوده و از سطح بالای ماندگاری طرح و رنگ برخوردار می باشد که مورد توجه معماران و سازندگان ساختمان های مدرن قرار گرفته است. 

می دانیم که چوب زمانی که در معرض باران قرار بگیرد خیلی سریع فاسد می شود و می تواند خطر امنیتی هم برای ساکنان به همراه داشته باشد. چوب در برابر نور خورشید متورم و از هم گسیخته می شود. ولی نما های یو پی وی سی این مشکلات را ندارند.شما می توانید تصویری از خانه ای به شکل چوب اما از جنس یو پی وی سی داشته باشید.

نما پی وی سی ترکیبی مطمئن از مقاومت،چشم انداز ظاهری و امنیت بوده و ظاهری زیبا را در خارج و داخل منزل شما بوجود می آورند.

نمای ساختمان

 
اگر به دقت به نمای ساختمان های نوساز بنگریم مشاهده می کنیم که نمای چوبین امروزه بدون استفاده از خود چوب با پی وی سی می گردد.همچنین نصب پانل های نورتم بسیار سریع و آسان بوده و در وقت و هزینه باعث صرفه جویی می شود.

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe