فضای کار به همراه چشم اندازهای پیشرفت

13 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

انتخاب فضای کار به همراه چشم انداز های پیشرفت

اگر که شما به این فکر افتاده اید تا فضای داخلی محیط اداری شرکت خود را به مدرن ترین و به روز ترین حالت پیاده سازی نمائید می توانید با آذران فضا نما همراه شوید که کاملا در این حوزه تسلط دارد و ما شما را راهنمایی کنیم که چطور از فضای اداری خود لذت ببرید و بهره ی کافی از محیط را داشته باشید. دکوراسیون اداری نیز باید با ذوق هنری و زیبا شناسی محیط پیاده سازی شود.
اگر مدیریت یک مجموعه را بر عهده دارید و هر روز هفته کار کردن برایتان کسل کننده شده، شاید زمان آن رسیده که دستی به سر و روی محیط کاری خود بکشید. اما قبل از اینکه بخواهید رنگ کاری و تغییر دکوراسیون را شروع کنید، باید به دقت فکر کنید که می خواهید فضا را چطور طراحی کنید، و اینکه آیا این طراحی با فرهنگ و محیط شرکت تان همخوانی دارد یا نه. کارشناسان آفن طراحی همیشه بر این عقیده بوده اند که هماهنگی طراحی دفتر کار با فرهنگ محیط کار، می تواند بهره وری را بهبود دهد.

فضای کاری با چشم انداز پیشرفت

حریم کاری در فضای کاری

در طراحی دکوراسیون اداری باید موضوع حریم خصوصی در نظر گرفته شود ظاهراً همه با نداشتن حریم خصوصی در محل کار خود مشکل دارند. که این مطلب بر تعامل، عملکرد و رضایت از کار تاثیر سوء دارد. یکی از بزرگترین مزایای یک فضای کاری خوب – که حریم خصوصی در محیط کار را فراهم می کند – افزایش تعامل و بهره وری در میان افراد است. از میان ۱۱ درصدی که در نظرسنجی، از محیط کار خود راضی بودند، اکثریت (۸۸ درصد یا بیشتر) آن ها گفتند که محل کار شان به آن ها این امکان را می دهد که به راحتی تمرکز کنند ، بدون مزاحمت کار تیمی انجام دهند، محل کار خود را بر اساس وظایف خود انتخاب کنند، و به شرکت و فرهنگ آن احساس تعلق داشته باشند.
” داشتن انواع فضاهای کاری در طراحی دکوراسیون در هر دفتر کار، که به سبک کار و وظایف مختلف کارمندان متناسب باشد، کلید تضمین این نکته است که همۀ کارمندان می توانند به بهترین نحو کار خود را انجام دهند. فضاهای کاری جداگانه دارند روز به روز کوچک و کوچکتر و مرزهای بین آن ها کمتر می شوند، جدا کردن فضاهای کاری از هم برای اکوسیستم فضای کاری بسیار مهم است. از آنجایی که مردم می توانند هر جایی کار کنند، شما باید فضایی در اختیارشان قرار دهید که از کار کردن در آن خوشحال شوند.

تقسیم فضایی بزرگ به فضاهای کوچک تر

هر دو اهداف فضای اداری که هم همکاری را ارتقا می دهد و هم محیط هایی که حفظ حریم خصوصی و تمرکز را تسهیل می کند، برای ایجاد یک فضای بزرگ اداری ضروری هستند تا نیروی کار را با تنوع فعالیت ها و شخصیت های امروزه، حمایت کند. بررسی های انجام شده نشان می دهد که چگونه فضای اداری مجازی در بخش های کوچکتر را با پارتیشن های اداری می توانیم در فضایمان ایجاد کنیم. به این می گویند فضا سازی و آفن می تواند در شکل دهی این محیط مساعد به شما یای رساند. نصب پارتیشن اداری موقت و قابل انعطاف باعث می شود که کارمندان شما کنترل بیشتری بر این که چگونه و در چه محیطی کار می کنند، داشته باشند. پس یکی از راه حل ها برای مدرن کردن فضاهای کاری و تطبیق با شرایط روز، استفاده از پارتیشن اداری است. هرچند دیوارها با هدف جداسازی و ایجاد تمایز میان چندین محیط ساخته می‌شوند، گاهی به دلیل اتلاف وقت، نبودن مکان کافی برای ساخت دیوار، استیجاری بودن محل کار و... امکان ساخت دیوار وجود ندارد. در این مواقع می‌توان از پارتیشن اداری استفاده نمود. 

فضای کاری زیبا

مزایای پارتیشن‌های اداری 

- امکان تغییر مکان و جابجایی  آسان پارتیشن‌های اداری(هر زمان که مایل باشید می توانید تغییر دکوراسیون دهید.)
- اشغال فضای کمتر و مناسب برای فضاهای کوچک تر فراهم نمودن امکان نظارت بر کل سیستم و پرسنل اداری برای مدیریت

در بسیاری از شرکت ها و محیط های اداری فضاهای بسیار عظیم وجود دارد که اغلب افراد به دلیل عدم آگاهی، بالاجبار به صورت فضای گسترده و باز به کار خود ادامه می دهند. در صورتی که می توان آن ها را به بخش های کوچک تری تقسیم کرد. این کار باعث می شود نظم خاصی در محیط کار ایجاد می شود و هر یک از کارکنان می توانند یک اتاق جداگانه و اختصاصی داشته باشند تا جلسات مهم و بعضاً محرمانه را در اتاق خود برگزار کنند.
همچنین اغلب پارتیشن ها را می توان به راحتی و به سرعت جا به جا کرد و چیدمان دفتر را تغییر داد که این امکان بسیار هیجان انگیز است.
جلوگیری از تجمع بی رویه کارکنان با استفاده از پارتیشن اداری
مدیران بسیاری از تجمع بی رویه کارمندان خود در فضای شرکت آشفته هستند و در اغلب مواقع نمی دانند که چگونه باید این مسئله را حل کنند. حالا شما یک گزینه ی مناسب با نام پارتیشن اداری آفن در اختیار دارید.
زمانی که شما یک فضای بزرگ و خالی در شرکت خود داشته باشید، احتمال این که کارمندان در این فضا تجمع کنند، بسیار زیاد می شود. اما اگر بخش قابل توجهی از این فضا را با استفاده از پارتیشن اداری، به چند اتاق اداری متفاوت تبدیل کنید. احتمال تجمع در فضای باقی مانده تقریباً به صفر میل می کند!
بنابراین با بهره گیری از پارتیشن های اداری می توان این مسئله را به راحتی حل کرد.
پارتیشن اداری زیبا و ایجاد حس نشاط و انگیزه در پرسنل
می توانید تصور کنید با اضافه نمودن پارتیشن در یک محیط گسترده می توانید افزایش بهره وری فردی و سازمانی و در نهایت باعث افزایش فروش شرکت می شود داشته باشید.
مسئله ای که بسیاری از مدیران موفق با آن مواجه هستند این است که از بی انگیزه بودن کارکنان گله مند هستند و از وضعیت کاری پرسنل رضایت چندانی ندارند. عکس این مورد نیز صادق است. یعنی کارمندان شرکت هم رضایت شغلی ندارند.
برای زیباسازی محیط کاری می توان از انواع پارتیشن های اداری استفاده کرد . برای تغییر در فضا پارتیشن های اداری این دسترسی را در اختیار شما قرار می دهند که بین هر یک پارتیشن و فضای بیرون و خارج آن محیطی مجزا برای فعالیت داشته باشید.

پارتیشن اداری

حتی اگر فضای شرکت ما بزرگ نیست!

ممکن است فضای کاری شما آنقدر بزرگ نباشد که بتوانید برای همه همکاران خود اتاق های مجزا بسازید. در این صورت بهترین انتخاب، پارتیشن های شیشه ای است. این نوع پارتیشن های اداری اگر اصولی پیاده سازی شوند، علاوه بر ظاهر زیبا و هیجان انگیزی که دارند، فضای کمتری نیز اشغال می کنند. همچنین می توانید از پارتیشن اداری دوجداره یا پارتیشن های تک جداره شیشه ای استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی و استحکام، در مقابل صدا نیز مقاوم باشد.
 می بینید همیشه تغییرات نیاز به تفکرات خیلی ساده و خلاقانه دارند، هدف ما متخصصان در آذران فضا نما نمایانگر این هدف در هنر دکوراسیون داخلی برای شماست.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe