میز کنفرانس اداری مناسب برای محیط کار

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما
اگر شما در بازار به دنبال یک میز کنفرانس هستید، باید بدانید که هر یک از میزهای کنفرانس دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلف هستند، و به عبارتی بسته به نیازهای کاری و حرفه ای شما می توانند کاملا گوناگون باشند.
آنچه که از اسم آن مشخص است، چنین میزی برای کنفرانس، مذاکره و گفتگو مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع یکی از قسمت های مهم هر شرکت و اداره است، به آن دلیل که در آن استراتژی ها، برنامه ها و محلی برای همفکری و خلق ایده ها می باشند، پس نوع طراحی و فضا سازی در آن به مراتب از بخش های دیگر مهم تر جلوه می کند.

در اتاق های مذاکره، میز کنفرانس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در واقع از خصوصیاتی چون نوع طراحی و رنگ گرفته تا نقش کاربردی آن در ارتباط انسان و محیط کاری، میز کنفرانس اولین آیتم برای برقرای یک ارتباط دو طرفه یا چند طرفه در تعاملی سازگار با ارباب رجوع است، پس در این بین دانستن ویژگی های یک میز کنفرانس مناسب می تواند راه گشا باشد.

میز کنفرانس اداری

یک ویژگی مهم میز کنفرانس بسته به نوع و میزان حجم کار می باشد، یعنی برای شرکت های کوچک که کار خود را تازه شروع کرده اند و یا شرکت های بزرگ با قدمت زیاد و ساز و کار های زیادشان، می توان متناسب با میزان کار میز کنفرانس مختلف در ابعاد و تعداد نفرات بسته به فضای اتاق تهیه کرد. یکی از عوامل دیگر به نقشه اتاق کنفرانس مربوط می شود که در نتیجه می توان میز کنفرانس مربعی، بیضی و یا دایره ای انتخاب کرد. از عوامل دیگر می توان به جنس اعم از چوبی، فلزی و یا  شیشه ای اشاره کرد، و همچنین نوع کاربری میز کنفرانس به این معنا که امکان پذیرایی از مهمانان داشته باشد یا خیر و آیا فضای اتاق قابلیت پخش تصویر و فیلم را هم دارد، که بر این اساس نوع کاربری میز هم تغییر می کند.
قابلیت های یک میز کنفرانس از قبیل، رنگ، کیفیت و مدرن بودن می تواند یک ارتباط ساده و در عین حال موثر بین افراد مذاکره کننده ایجاد کند.حال برای انتخاب و چیدمان باید مواردی دیگری را هم مورد بررسی قرار دهیم.

عناصر مهم در یک اتاق کنفرانس یا اتاقی که برای جلسات چیدمان میشود 
دکوراسیون اتاق کنفرانس و جلسات یک شرکت یا سازمان از آن نظر مهم است که در این جلسات است که باید بینش و خط مشی یک سازمان شکل بگیرند و اولین چیزی که تاثیر گذار است دید ابتدایی است که همان طراحی دکوراسیون و احساسی است که محیط برای افراد حاضر در جلسه بوجود می آورد .
به چه صورت میز و صندلی و تجهیزات انتخابی مان  را چیدمان کنیم ، آیا استانداردی برای آنها در دست داریم . ما طراحان آفن سعی کرده ایم با تصاویر نحوه چیدمان یک اتاق کنفرانس را به شیوه علمی به شما نشان دهیم . 

میز کنفرانس

اتاق یا فضای کاری ما محلی حرفه‌ای و با نظم است كه بیشتر جلسات با اهمیت شركت‌ها در آن انجام می شود، تصمیماتی مهم در آن گرفته می‌شود. از این رو، میز و صندلی كه در این فضا بكار می‌رود، باید استاندارد باشد و راحتی كامل را برای افرادی كه از آن استفاده می‌كنند، فراهم كند. دیوار‌های این اتاق باید در برابر صوت عایق باشند تا سر و صدای فضای بیرون، مزاحمتی برای داخل اتاق ایجاد نكند. پیش از انتخاب میز و صندلی، ابعاد فضا را، اندازه‌ گیری و از شلوغ كردن فضا با صندلی‌های اضافه اجتناب كنید.
وقتی فضایی را به محیط اداری خود تخصیص می دهید، اتاق کنفرانس شما باید اولویت نخست باشد. این مرکز اتاق های شماست، جایی که مشتریان بالقوه اولین تصور را دریافت می کنند و کارکنان شما یک تیم می شوند. در هر اتاق کنفرانس، مهم ترین بخش در اتاق، میز کنفرانس است. انتخاب ظاهر و احساس اتاق کنفرانس تا حد زیادی بستگی به نوع میز کنفرانس شما برای فضای دارد. در انتخاب میز و صندلی کنفرانس نیز دقت لازم را داشته باشید و بدانید این فضا برای چه تعداد افراد و دقیقا برای چه منظور چیدمان می شود. اگر فضای کنفرانس شما تنها به چند نفر از کارکنانتان منتهی می شود، هزینه ی هنگفتی نکنید، میز در ابعاد مناسب خریداری کنید، و یا اگر فضایی برای گردهمایی های بزرگ با مدیران ارشد دارید، لازم است از میز های بزرگ کنفرانس استفاده کنید. در اینجا چند نکته بسیار مهم برای یک میز کنفرانس خوب وجود دارد!
پس با بررسی نکات مختلف به این دست یافتیم که بدون تردید یکی از مهمترین ارکان هر شرکت اتاق کنفرانس و جلسات می باشد، بنابراین میز کنفرانس یکی از مهمترین و بارزترین مبلمان اداری هر مجموعه است که می توان به آن اشاره کرد. شرکت آذران فضا نما در گروه  مبلمان اداری خود بر آن شده تا جایگاه ویژه ای برای سری میزهای کنفرانس خود قرار دهد و همواره سعی بر آن دارد تا با بهره گیری از خوش فکرترین طراحان و دستگاه های روز دنیا میز کنفرانسی تولید کند که در خور فضای اداری متفاوت باشد. میزها کنفرانس تولیدی گروه آذران فضا نما بسیار انعطاف پذیر بوده و با فضا و رنگ بندی مبلمان و دکوراسیون محیط اداری شما، طراحی و تولید می شود. پس برای تجهیز محیط اداری خود حتما به مشاورین شرکت آذران فضا مراجعه کنید. طراحان ما همیشه بهترین پیشنهاد ممکن را برای انتخاب میز کنفرانس به شما ارائه می دهند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe