چگونه دیوارهای جدیدی برای فضای خانه یا محل کار خود طراحی کنیم؟

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

توجه به طراحی دیوارها، امری مهم در بحث طراحی داخلی هر فضاست. به دلیل اهمیت بالای این مساله است که امروزه با انواع و اقسام مدل های  متفاوت کاغذ دیواری، پارچه دیواری، پوستر دیواری و حتی رنگ ها مواجه هستیم. دیوارپوش هم یک پوشش مناسب برای طراحی دیوار در فضاهای گوناگون است که استفاده بسیار زیادی دارد. در زمانه ای که هزینه های ساخت و ساز دوباره ی ساختمان ها و منازل بسیار گزاف هستند طراحی اصلی دیوار، سقف و کفپوش منازل و یا محیط کارتان را باید به دقت طراحی کنید چرا که به راحتی تغییر پذیر نیستند و شما نمی توانید مانند مبلمان ها هر وقت که خواستید به آسانی تصمیم به تعویض شان بگیرید، بعلاوه زمان بر و پر هزینه نیز هستند. بطور کلی دیوارپوش ها را می توان به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم کرد که از جنس های مختلفی مانند دیوارپوش چوب، سنگ، سلولوز و در نهایت pvc ساخته و تولید میشوند. از لحاظ کاربردی دیوارپوش ها به سه دسته دیوارپوش های اداری، تجاری و مسکونی تقسیم می شوند پانل های pvc در سطوح افقی و عمودی تولید می شوند که در نوع عمودی به عنوان دیوارپوش نصب می شوند.

دیوارپوش  PVC چیست؟

قبل از اینکه به این پاسخ این سوال بپردازیم و با دیوار پوش پی وی سی آشنا شویم، بهترین امر این است که ابتدا با خود پی وی سی آشنا شویم. پی وی سی یک ماده ساختمانی مقرون به صرفه است که از پلاستیک فشرده ساخته شده و امروزه جایگزین مناسبی برای خاک رس، چوب و دیگر مواد  شده است. از این ماده در ساخت دیوار پوش نیز استفاده شده است. به دلیل ویژگی های ماده پی وی سی، می توان آن را تبدیل به پوشش مناسبی برای دیوارها و سقف ساختمان ها کرد. این دیوارپوش پی وی سی علاوه بر مقاومت مناسب و منحصر به فرد، دارای طرح های زیبا و تنوع رنگی است و دست ما را در انتخاب باز گذاشته است.

کجا می توانم از دیوارپوش پی وی سی استفاده کنم؟

با توجه به توضیحاتی که در مورد این محصول به شما دادیم و با توجه به ویژگی های خاص و مناسب دیوارپوش پی وی سی ، گستره استفاده از دیوارپوش پی وی سی محدود نمی باشد و شامل ساختمان ها و فضاهای متعدد و متنوعی است. از این دیوارپوش های PVC می توانید در اماکن تجاری، مسکونی، اداری، ویلاها، رستوران ها، هتل ها، استخرها، بیمارستان ها، سالن های کنفرانس، کارخانجات و ... استفاده کنید.

مزایای استفاده از دیوارپوش های پی وی سی

از ویژگی های دیوارپوش پی وی سی  می توانیم به مقاومت در برابر رطوبت به میزان 100 درصد اشاره کنیم. دیوارپوش های پی وی سی مقاومت بالایی در برابر حلال ها و مواد شیمیایی دارند و همچنین دیوارپوش ها همچنین دارای مقاومت در برابر حرارت 85 درجه سانتی گراد، عدم اشتعال پذیری هنگام حریق، چگالی پایین نسبت به مصالح مشابه، انعطاف پذیری بالا، بدون خوردگی، عایق حرارات و برودت به میزان قابل توجه، عایق صوت و در نهایت قابل شست و شو بودن با مواد شوینده برای محیط های بهداشتی هستند. تمامی این ویژگی ها استفاده از پانل های  PVC در سقف و دیوار را بسیار سودمندتر و ایمن تر می کنند. 

انواع دیوارپوش پی وی سیانواع دیوار پوش

انواع دیوارپوش

دیوارپوش های پی وی سی چاپی کوبوآ

دیوارپوش پی وی سی که مزایای بسیاری دارند نیز انواع گوناگونی دارند که از آنها می توان به دیوارپوش پی وی سی چاپی کوبوآ اشاره کرد. حال که می خواهیم دیوار پوش جدیدی انتخاب کنیم و دیوارپوش پی وی سی چاپی را بهتر بشناسیم، از مهمترین مزایای این دیوارپوش ها این است که در طولانی مدت رنگ آنها محو نمی شود و رنگ آنها همانطور که در روز اول خریداری کرده اید باقی می ماند حتی موریانه ها هم نمی توانند این دیوارپوش ها را تهدید کنند. دیوارپوش پی وی سی برخلاف دیوارپوش های ام دی اف ماندگاری رنگ بالایی دارند. مزیت جدید دیوارپوش های پی وی سی نسبت به رنگ آمیزی دیوارها اینست که شما می توانید طراحی های متفاوتی را برای هر دیوار انتخاب و نصب کنید همچنین شما می توانید با یک پارچه مرطوب به سادگی دیوارهایتان را تمیز کنید و این دیوارپوش های پی وی سی عایق حرارتی مناسبی برای دمای مطلوب در فضای کار یا خانه شما می باشند. ظرافت زیبایی شناسی و مزیت های اقتصادی دیوارپوش های چاپی کوبوآ آنها را در بین رقیبان برتر نموده است.

حال اگر تصمیم دارید محیط خانه یا محل کار خود را با تغییرات جدید دیوارپوش های چاپی پی وی سی مزین کنید با مشاوران متخصص و خوش ذوق آذران فضا نما گفتگوی کوتاهی داشته باشید و مطمئن باشید فضای جدید شما حس متفاوتی برای زندگی و کار به شما می بخشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe