خرید مبلمان اداری و لزوم یک انتخاب درست

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

مبلمان اداری این روزها جزء جدایی ناپذیر از شرکت ها و اداره جات می باشد. اهمیت خرید یک مبلمان مناسب اداری نیز بسیار زیاد است و باید در خرید خود به نکات مهمی توجه داشته باشید. ما در این مقاله می خواهیم کمی بیشتر درباره این موضوع بحث کنیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مبلمان اداری نیاز اصلی سازمان ها و شرکت ها

امروز در شرکت ها و سازمان های مختلف و تقریباً در هر محل کاری نیاز به مبلمان اداری به شدت احساس می شود. چرا که مدیران این نکته را خوب می دانند که برای بالا بردن بهره وری کارشان می بایست، ملزومات لازم جهت رفاه حال کارمندان شان را فراهم کنند. در سازمان ها معمولاً انواع مبلمان اداری مانند میز شخصی، میز مدیریت، میز جلسات، صندلی کارمندان، صندلی ریاست، پارتیشن بندی و ... استفاده می گردد. خوشبختانه ما نیز تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده ایم تا محصولی با کیفیت و مبلمانی ایده آل و مطابق با سلایق و نظرات شما را در اختیارتان قرار دهیم.

مبلمان هایی که توسط ما تهیه می شود تمامی استانداردهای کیفی لازم را دارا می باشند و در طراحی و تولید آن از مجرب ترین و کارآزموده ترین افراد بهره گرفته ایم. شما می توانید انواع مبلمان اداری شرکت و محل کارتان را به صورت عمده از طریق وب سایت ما سفارش دهید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان ما نیز استفاده کرده و پیش از ثبت سفارش؛ نیازسنجی های لازم را انجام دهید.

میز مدیریت


نیازسنجی های لازم پیش از خرید مبلمان اداری

در این جا این سؤال به وجود می آید که چه نوع مبلمان اداری برای محل کار شما مناسب است و در انتخاب یک مبلمان اداری خوب باید به چه نکاتی توجه شود؟ اولین مورد این است که شما اول بگویید کار شما چگونه است و افرادی که قرار است از این مبلمان استفاده کنند چه نوع کاری انجام می دهند. هم چنین باید بدانیم وسعت محل کار شما چقدر است. برای شرکت هایی که متراژ پایینی دارند، نمی توان از مبلمان های بزرگ استفاده کرد. هم چنین باید این نکته را نیز بدانید که چه افرادی در شرکت شما رفت و آمد دارند. برای مثال اگر بیش تر افرادی که در شرکت شما رفت و آمد می کنند مدیران و افراد بالا رتبه هستند، بهتر است از نوع خاصی از مبلمان اداری استفاده نمایید. هم چنین باید این نکته را نیز به مشاوران ما بگویید که چه اندازه راحتی کارمندان تان برایتان مهم است و چه میزان می خواهید برای خرید مبلمان اداری هزینه کنید.

در انتخاب مبلمان اداری چه مواردی نیاز دارید


نیازسنجی های خرید یک میز مدیریت استاندارد

یکی از انواع مبلمان اداری، میز مدیریت می باشد. خرید این میز نیز یکی از سخت ترین خریدهای شما می تواند باشد. شما باید بدانید که وسعت اتاق ریاست چقدر است و با شخصیت رئیس آشنایی داشته باشید. برخی افراد میزهای ریاست بزرگ را می پسندند و بعضی دیگر نیز این موضوع اهمیت چندانی برایشان ندارد. اما نکته بسیار مهم، رعایت استانداردها و کیفیت می باشد. سعی کنید میز مدیریتی خریداری کنید که کیفیت چوب بالایی داشته و علاوه بر ظاهر مناسب، استانداردهای لازم را دارا باشد. ما انواع میزهای مدیریت را با متنوع ترین رنگ ها و در طرح ها در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. شما از این بین فقط باید میز مدیریت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

میز اداری مدرن


عوامل تأثیرگذار در قیمت مبلمان اداری

عوامل بسیاری هستند که در قیمت یک مبلمان و صندلی و میز اداری تأثیر گذار هستند. از این بین می توان به جنس مواد اولیه اشاره کرد. چوب در حالت عادی گران است. اگر بخواهید بهترین چوب را برای مبلمان اداریتان استفاده کنید، کار کمی گران تر تمام می شود. البته این را نباید از یاد برد که کیفیت و جنس بهتر می تواند به طور کلی در هزینه های شما صرفه جویی کند. چرا که استفاده از موادی که کیفیت بالایی دارند، ماندگاری کار را نیز بالا می برند. مورد دیگر متراژ چوب بکار رفته در مبلمان اداری و تعداد هر یک از مبلمان ها می باشد. طبیعتاً هر چه مقدار کار بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. اما این مژده را به شما می دهیم که اگر به صورت عمده از ما خریداری کنید، تخفیف های بسیار خوبی را برای شما در نظر خواهیم گرفت.

قیمت مبلمان اداری


نکاتی که باید در خرید مبلمان اداری به آن ها توجه داشته باشیم:

اگر این چند نکته را در هنگام سفارش مبلمان اداری در نظر بگیرید، هیچ گاه دچار مشکل نخواهید شد.

پیش از ثبت سفارش، حتماً نیازسنجی های لازم را انجام دهید.

پیش از سفارش و خرید، با افراد متخصص در این زمینه درباره مبلمان مورد نیاز و قیمت تمام شده مشورت کنید.

قیمت پایین به منزله موفقیت شما در خرید نمی باشد. سعی کنید طبق بودجه خود بهترین جنس را خریداری کنید.

در هنگام سفارش به راحتی و رفاه کارمندان جهت افزایش بهره وری آن ها اهمیت دهید و کالای مناسبی را خریداری کنید.

خرید خود را از مراکز یا وب سایت های معتبر فروش انجام دهید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe