اهمیت استفاده از آلومینیوم و شیشه در ساخت درب های دو جداره چیست؟

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

خانه ها، بافت شهر، نوسازی، معماری جدید از فرآورده های نو شدن شهرها است . از آسانترین فعالیت ها برای بازسازی و یا نوسازی ساختمان ها، تعویض درب های قدیمی با درب های دوجداره است که عامل خرابی را ندارد و در زمان کوتاهی ممکن می باشد و  بیشترین تاثیر را دارد. در تعویض درب های گذشته با درب و درب های دو جداره نیاز  به تخلیه ساختمان یا محل پروژه نمی باشد.استفاده از همان درب های قدیمی خانه ها با حداقل کیفیت و استفاده  مطلوب مضرات بیشماری دارد و از اصلی ترین آنها  افزایش هدر رفتن انرژی و به دنبال آن افزایش هزینه های اقتصادی می باشد. اما راه حل این موضوع در دستان ما است و آن هم تعویض بدون حتی کوچکترین تخریب و بنایی است.

استفاده از آلومینیوم و شیشه در درب های دوجداره

درب دوجداره به چه معنی است؟

درب دوجداره به چه معنی است؟

اساس درب های دو جداره، شیشه دوجداره آن ها هستند ، که شامل دو یا چند لایه شیشه می باشد که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند و توسط اسپیسر در دور تادور آن، از هم جدا شده اند. در فضای بین شیشه ها هوا است بدون رطوبت با فشاری تقریباً مساوی با هوای بیرون وجود دارد.درب های دو جداره شیشه و آلومینیوم به محیط شما سبکی جدید می بخشند.حتی می توان گفت درب های دوجداره به علاوه استحکام و زیبایی در حفظ محیط زیست نیز مهم هستند. از طرفی درب دوجداره یا درب شیشه ای در سیستم نظافت ساختمان هم امر راحت تری به حساب می آید.

دو ویژگی منحصر به فرد درب های دو جداره یا درب های آلومینیومی 

پروفیل آلومینیوم دو جداره

آلومینیوم جزء قوی ترین و با دوام ترین موادی است که به راحتی تمیز و نگهداری می شود. به این ترتیب پنجره های آلومینیومی دوجداره، انتخاب بسیار خوبی در بازار هستند. درب های آلومینیومی دوجداره اغلب برای املاک مسکونی ، تجاری و دکوراسیون جدید و مدرن استفاده می شوند . درب های آلومینیومی دوجداره  را می توان با اشکال، انواع و رنگ بندی های متفاوتی ساخت. پروفیل آلومینیوم (اکستروژن) با دقت زیادی ساخته می شود و امکان آن موجود است که به صورت انتخابی و با هر نوع رنگی پوشش داده شود. خواص صوتی و حرارتی درب های آلومینیومی دوجداره قابل مقایسه با درب های پی وی سی ،  چوبی و آهنی نیست .

برخی مزایای درب های آلومینیومی دوجداره

آلومینیومی با خاصیت عایق بودن

تنوع رنگ ،کیفیت بالا ،عایق حرارت

محصولی با ویژگی های منحصر به فرد

محصولات با کیفیت و مطابق با سلیقه ایرانی

رقیب محصولات خارجی همراه با ظرافت، زیبایی و استحكام ، نصب سريع و آسان

مزایای استفاده از درب های دوجداره

استفاده از یراق آلات درجه یک

به عنوان مثال یکی از یراق آلات مهم در درب های دو جداره و یا درب های آلومینیومی دستگیره است. یک دستگیره خوب باید استانداردهای زیادی را داشته باشد.که از جمله ی آنها اهرمی خوب برای باز و بسته شدن، دارای ضخامت استاندارد برای درب های دو جداره  و آلیاژی مرغوب در ساخت است.تکنولوژی از قبيل قفل و یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی آنها را از لحاظ امنیت در رتبه بالایی قرار داده است. طراحی های زیبا و ایمن این یراق آلات به گونه ای است که درب های دوجداره را به راحتی قفل کرده و امنیتی فوق العاده به  درب ها می دهد و به آسانی فقط با  چرخش یک دستگیره درب به وسیله قفل هایی در محل قرارگیری دستگیره محکم می گردند که سبب ایمنی بالای درب های دو جداره می گردد.در اینجا می توانید دریابید که گروه آفن در جزییات درب های دو جداره و آلومینیومی نیز توجه لازم را برای بهره وری بهتر مشتریانش داد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe