خرید و فروش انواع مبلمان اداری

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

مبلمان اداری شامل وسایلی مانند: میز و صندلی و کمد است. از سبک های مبلمان های مختلف به کار رفته در ادارات می توان به مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن اشاره کرد. معمولاً قیمت این مبلمان ها بر اساس نوع، ظاهر وجنس آن ها متغیر است.

کاربرد مبلمان اداری

چیدمان مبلمان اداری به اعتبار یک شرکت یا اداره کمک می کند. خیلی از افراد سبک مبلمانی را که در خانه خود به کار برده اند، در اداره خود نیز از همان سبک مبلمان استفاده کرده اند. برای انتخاب اینکه چه نوع سبکی را برای اداره یا سازمان خود انتخاب کنید، باید به فضایی که در آن کار می کنید، توجه داشته باشید. نکته دیگر اینکه سبک مورد نظر شما باید با فضای کاری شما متناسب باشد. اکثر شرکت ها و سازمان ها برای جلب توجه بیشتر مشتریان خود مبلمان های خاص و شیک سفارش می دهند.

مبلمان اداری کلاسیک

بسیاری افراد هستند که هم به مبلمان سبک کلاسیک علاقه دارند و هم به سبک مدرن علاقه مند هستند. بعضی از این افراد با توجه به علاقه شان به هر دو سبک، چیدمان مبلمان خود را ترکیبی از این دو سبک درست می کنند. ترکیب دو سبک ممکن است نتیجه ای که شما دوست دارید را محقق نکند و باعث شود که فضای کاری شما مورد پسند مشتریان نباشد. اگر فضایی که شما در آن کار می کنید، کلاسیک و یا سنتی باشد بهتر است از سبک چیدمان کلاسیک استفاده کنید. معمولا افراد میان سال به فضاهایی با سبک کلاسیک علاقمند هستند.

مبلمان اداری مدرن

اکثر ادارات و سازمان ها امروزه از سبک مبلمان اداری مدرن استفاده می کنند. این سبک برای مشتریان جوان جذابیت بیشتری دارد. در این سبک بیشتر از رنگ های شاد و روشن استفاده شده است. سبک مدرن دارای ویژگی های خاصی از جمله تنظیم ارتفاع میز و همچنین تنظیم ارتفاع صندلی اداری است. در بسیاری از چیدمان های اداری به سبک مدرن از پارتیشن نیز استفاده می شود. این پارتیشن ها به فضای کار جذابیتی دو چندان می دهد. نصب پارتیشن ها بسیار راحت است. برای تولید مبلمان اداری مدرن معمولا از فلز، شیشه، ام دی اف براق و همچنین سنگ استفاده می کنند.

شیوه چیدمان مبلمان اداری

برای صاحبان ادارات، چیدن مبلمان اداری از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای این کار چه سبک مدرن یا کلاسیک، باید به رنگ و طرح آن دقت کنیم که با فضای کاری تناسب داشته باشد. بهتر است که شما این مطلب را برای خود روشن کنید، که آیا دوست دارید در فضای اداری نحوه چیدمان مبلمان اداری شما به گونه ای باشد که ارتباط دوستانه با مشتری خود برقرار کنید یا نه.

 در نظر دارید چیدمان شما به دور از فضای دوستانه، شیک و رسمی باشد. در این چیدمان میز های مدیریتی در معرض دید بیشتری هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند. در چیدمان اداره خود بهتر است که در ابتدا میز اداری در جای مناسب خود قرار گیرد. میزی که شما روی آن کار می کنید از مهمترین بخش های مبلمان اداری است.

چرا میز کاری مهم است؟ به دلیل اینکه بیشتر زمانی که شما در اداره هستید با این میز سر  و  کار دارید و بیشتر کار شما روی میز شما صورت می گیرد. اگر می خواهید که میز کاری شما نهایت کارایی را برای شما داشته باشد می توانید آن را در مکانی قرار دهید که دسترسی آسان به پریز ها داشته باشید تا بتوانید به راحتی از برق استفاده کنید و یا اینکه برای داشتن نور مورد نیاز دفتر کارتان می توانید میز خود را در کنار پنجره قرار دهید. اگر در دفتر کارتان جلساتی برگزار می شود که باید در حین جلسات به چند کارتان رسیدگی کنید می توانید تعدادی صندلی در کنار میز کارتان قرار دهید، تا بتوانید جلسات خود را آنجا برگزار کنید. مشتری ها هم می توانند در زمان کار شما از این صندلی ها استفاده کنند.

ابزار چیدمان مبلمان اداری

برای چیدمان مبلمان اداری یک سری وسیله ضروری احتیاج دارید. از جمله این وسایل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

میز و کمد کار: میز و کمد کار شما از مهمترین قسمت های کار شما محسوب می شوند. میز و کمد کار شما بیشتر فضای اتاق کاری شما را می گیرد. اگر کار شما طوری است که نیاز به نگهداری وسایل بسیاری دارید پس باید میزی تهیه کنید که کشو های زیادی داشته باشد.

وسایل نشستن: صندلی هم در چیدمان مبلمان اداری نقش مهمی دارد ، چرا که شما زمان طولانی روی آن می نشینید. پس صندلی باید باعث راحتی شما باشد و به کمر و ستون فقرات شما آسیب وارد نکند.

فضای لازم برای همکاری: برای برگزاری جلسات مهم در اداره خود، شما نیاز به مکانی غیر از دفتر کار خود دارید. اگر بودجه کافی برای داشتن مکان مورد نظر ندارید شما می توانید با قرار دادن میزی در کنار میز کاری خود که به آن میز کنفرانس گفته می شود، در دفتر کارتان این جلسات را برگزار کنید.

قیمت مبلمان اداری

هزینه مبلمان های اداری با توجه به سبک آنها و ظاهر و جنسشان متغیر است. یقیناً قیمت میز اداری که از نئوپان ساخته شده یا آن میزی که از جنس ام دی اف است یا میز اداری که از جنس چوب ساخته شده کاملاً متفاوت است. نه تنها جنسی که مبلمان از آن تهیه می شود در قیمت این مبلمان موثر است، بلکه خلاقیتی که در ساخت آن به کار می برند هم به همان اندازه تاثیر دارد.

امروزه بسیاری از افراد طالب کارهایی خاص و آنتیک هستند و حاضرند برای یک مبلمان بسیار شیک و تک، قیمتی خوب بپردازند. باید به این موضوع توجه داشته باشیم امروزه جنس مبلمان تنها ملاک نیست.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe