در بهار چیدمان خانه را چگونه با پارکتمان هماهنگ کنیم

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

نحوه چیدمان خانه هماهنگ با پارکت در فصل بهار

سال نو می شود، محیط را نو کنید. انواع پارکت ها و پارکت لمینت های جدید از زیباترین کفپوش ها برای انتخابی نو برای سال نو در دکوراسیون داخلی منازل هستند. رنگ پارکت باید با سایر لوازم هماهنگی داشته باشد تادکوراسیون داخلی شیک و چشم نواز دیده شود. استفاده از رنگ های تیره و روشن از جذاب ترین طراحی ها برای خانه هاست. اما اگر به دنبال یک طراحی خیره کننده و با شکوه هستید، پارکت طوسی را انتخاب کنید. طوسی یک رنگ خاص و کمتر استفاده شده در دکوراسیون منزل است. شاید به نظر برسد ایده نصب پارکت طوسی اصلا مناسب نباشد. اما برای داشتن دکوراسیون مدرن باید کمی جسورانه عمل کنید.

پارکت طوسی هم مثل دیگر پارکت های رنگ دار آذران فضا نما در تناژ تیره و روشن تولید شده است. با توجه به رنگ کاغذ دیواری، مبلمان، پرده ها و سایر لوازم می توانید هارمونی رنگی ایجاد کنید. از نظر رنگی طوسی در خانواده رنگ های خنثی قرار دارد و به تنهایی قابلیت ست کردن با طیف وسیعی از رنگ ها را داراست.

پارکت طوسی مناسب چه مکان هایی است؟

بدون شک پارکت طوسی بهترین انتخاب برای هر منزلی است.
ممکنه است بعضی از افراد وقتی با پیشنهاد این رنگ مواجه می شوند عکس العمل خوبی نشان ندهند و فکر کنند با این رنگ اصلا منزل شان زیبا نخواهد شد ولی لازم است بگوییم که با وجود تن های ملایم رنگ طوسی در پارکت لمینت می تواند زیبایی خاصی را به خانه تان می بخشد؛ مخصوصا منزل افرادی که دکوراسیون مدرن را می پسندند.

استفاده از پارکت متناسب با چیدمان خانه در فصل بهار

به طور مثال با وجود اختلاف درجه رنگ در بین مبلمان طوسی در کنار پارکت طوسی و دیوارهای سفید هماهنگی های لازم را برای خلق فضایی مدرن به خوبی فراهم می نماید.

پارکت طوسی روشن

رنگ طوسی ترکیبی از سیاه و سفید بوده و جزء رنگ های خنثی است. رنگ های خنثی قابلیت هماهنگی با رنگ های گرم و سرد را دارند. برای ایجاد تضاد رنگی در پارکت طوسی با لوازم دکوراسیون می توانید از مبلمان طوسی تیره استفاده کنید. این ترکیب بسیار با شکوه و البته خاص است. در کمتر خانه ای این هارمونی را می بینید ولی برای ایجاد فضایی متفاوت باید قدری جسورانه عمل کنید. دکوراتیوها طوسی را پادشاه رنگ ها می نامند زیرا قابلیت ست کردن با همه رنگ ها را دارد.

پارکت طوسی رنگ روشن را با ترکیبات رنگی قرمز، نارنجی، سبز، قهوه ای و زرد ست کنید. از کوسن های رنگی روی مبلمان برای تضاد رنگی استفاده کنید. پرده های تک رنگ نیز ایه خوبی است. با انتخاب پرده و مبلمان با طیف رنگی طوسی تیره، پارکت درخشان تر دیده می شود. در کل استفاده از پارکت های رنگ روشن برای فصل بهار از بهترین انتخاب ها می باشد.

خرید انواع پارکت ها در طرح و رنگ های مختلف

پارکت های تیره

هر چه میزان رنگ سیاه در ترکیب رنگی طوسی بیشتر باشد، پارکت لمینت تیره تر دیده می شود. اگر نور منزل به اندازه کافی است و اتاق ها و پذیرایی دارای پنجره های بزرگ و نورگیر است می توانید کفپوش را تیره تر انتخاب کنید. به این ترتیب یک رنگ با وقار را به زیبایی هر چه تمامتر در فضای داخلی به کار برده اید. برای اینکه طیف رنگی تیره تر طوسی، فضا را تاریک نکند از تضاد رنگی در لوازم دکوراتیو کمک بگیرید. رنگ های آبی، فیروزه ای ، کرم و سفید بیشترین هارمونی رنگی را با کفپوش های طوسی تیره ایجاد می کنند.
انتخاب ماهرانه رنگ ها در کنار کفپوش های رنگ خنثی یک هنر است. اما این امر نباید موجب شود تا از کیفیت و جنس کفپوش غافل شوید. دکوراسیون منزل با تن رنگی طوسی خاص و فوق العاده است اما مهم تر از آن توجه به کیفیت برند پارکت است.

پارکت خاکستری آذران فضا نما را می توان در اتاق خواب، سالن پذیرایی و حتی آشپزخانه هم استفاده کرد. این رنگ با شکوه با ترکیبات سنگی، فلزی و حتی چوبی نیز هماهنگی دارد. بنابراین با کمی دقت می توانید هم در دکوراسیون کلاسیک و هم در سبک طراحی مدرن از رنگ طوسی تیره و روشن به خوبی استفاده کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe