چگونه پارتیشن اداری بهتر را شناسایی کنیم

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

نحوه شناسایی پارتیشن اداری

برای انتخاب یک پارتیشن اداری مناسب در ابتدا می بایست فضای مورد نظر را بررسی نمایید و در نهایت با توجه به تعداد قاب بندی مورد نظر تشخیص دهید که کدام مدل زیباتر است. توجه کنید که پارتیشن های اداری اغلب سبب می شود که سالن اجتماع، اتاق های کنفراس، و دفاتر کاری به طور دقیق جداسازی شود و این موضوع به دلیل وجود دکوراسیون های داخلی مناسب زیباتر خواهد بود. طراحی هوشمندانه پارتیشن های اداری از اهمیت بسیار ویژه ای برخودار است. شما می توانید با ارتباط با تیم های مشاور آذران فضا نما بهترین انتخاب را داشته باشید. در واقع انتخاب یک پارتیشن اداری مناسب سبب می شود که افراد روال کاری را در بهترین فضا پیش برده و این موضوع از دید مراجعه کنندگان نیز بسیار پر اهمیت خواهد بود. هزینه های تعیین شده برای این محصول بر اساس طرح، مدل، نوع طراحی، جنس تعیین خواهد شد.

پارتیشن اداری چیست؟

به طور کلی در خصوص پارتیشن اداری باید بدانید که این پارتیشن ها امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته زیرا با استفاده از آن به راحتی می توان برای هر کارمند در بخش اداری یک بخش جداگانه در نظر گرفت، البته با استفاده از این پارتیشن ها یک اتاق مجزا درست نمی شود اما این تایل های جدا کننده به گونه‌ ای بوده که در دو نوع ثابت یا متحرک موجود هستند و در بخش‌ های مختلف اداره ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. با استفاده از این تایل ها می توان از تمامی فضای موجود استفاده بهینه را کرد از این رو طبیعتاً پارتیشن های اداری بسیار مورد توجه مدیران قرار می‌گیرد. اما در اینجا نکته بسیار مهمی که وجود دارد انتخاب هوشمندانه این پارتیشن ها است به طوری که برای بسیاری از افراد سوال پیش می آید که بهتر است از چه نوع پارتیشن استفاده شود تا بهترین کارایی را در محل کار داشته باشد که در ادامه مطلب سعی کرده‌ایم این سوال را مورد بررسی قرار دهیم. بسیاری از افراد شک می کنند که در فضای اداری استفاده از پارتیشن اداری بهتر است یا دیوار، در جواب باید بگوییم که بسته به نوع فضای کار و کار می توان بهترین انتخاب را داشت، هر کدام از آنها مزایا و معایبی دارند که می توان با در نظر گرفتن دفتر کار انتخاب مناسبی داشت.

شناسایی بهترین پارتیشن

هنگامی که شما قصد خرید پارتیشن اداری برای محل کار خود را داشته باشید طبیعتا انتخاب بهترین نوع آن می‌تواند به شما کمک زیادی کرده تا کارایی بهتری داشته باشد. برای انتخاب یک پارتیشن مناسب برای اداره ابتدا لازم است که فضای مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و متناسب با این فضا تشخیص دهید که کدام مدل از پارتیشن ها زیبایی بیشتری خواهد داشت. اگرچه پارتیشن ها به طور کلی موجب می شود که دفاتر کاری، اتاق های کنفرانس، سالن اجتماعات و غیره از هم جدا شود اما به طور حتم باید به گونه‌ای باشد که فضای اداره با استفاده از آن زیباتر شود. توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید بهترین نوع را انتخاب کنید باید هزینه ای که قرار است برای خرید این پارتیشن ها بپردازید را نیز در نظر بگیرید و سپس می توانید با مشاورین که در این زمینه تجربه دارند مشورت کرده و طرح، مدل و جنس آن را تعیین کنید. 

نحوه شناسایی پارتیشن های اداری

پارتیشن اداری تک جداره

انواع پارتیشن اداری تک جداره در بازار عرضه می شود که از دسته پر فروش ترین مدل ها محسوب می شوند. این مدل دارای قیمت مناسب تری نسبت به مدل های دو جداره بوده و قابلیت حمل و نقل دارد. یعنی در صورتی که سیاست کاری در ادارات تغییر نموده و نیاز به اضافه و یا کم نمودن هر بخش برای هر کارمند بود پارتیشن اداری تک جداره به سادگی قابل تغییر است. مدل های تک جداره اغلب از جنس چوب ام دی اف می باشند که در رنگ بندی های کاملی عرضه می شوند.

پارتیشن اداری دو جداره

در بعضی از ادارات نیاز به پارتیشن اداری مقاوم و به نوعی با طرح امنیتی می باشد به این معنی که دیواره های پارتیشن اداری می بایست هیچ گونه صدایی را منتقل ننماید به این منظور از پارتیشن دوجداره استفاده می شود، نوع چوب، شیشه، آلومینیوم به کار برده شده در این محصول به صورت ضخیم بوده و هیچ گونه صدایی را منتقل نمی کند. این پارتیشن ها دارای قفل های دو لاینه هستند و بخش بالایی و پایینی آن دارای قفل امنیتی می باشد. این مدل ها اغلب به صورت ثابت نصب می شوند که البته در جدیدترین تولیدات دیده شده این محصولات نیز به صورت متحرک و قابل حمل هستند. 

پارتیشن اداری دو جداره

پارتیشن اداری شیشه ای

این مدل ها برای اداراتی که به فعالیت های هنری و گرافیکی مشغول هستند بسیار زیبا و کارآمد است. پارتیشن اداری شیشه ای دارای چندین مدل می باشد. مدل های تمام شیشه آن به نوعی برای فعالیت های گروهی بسیار مناسب است و مدل های نیمه شیشه ای آن نیز بسیار مرسوم و زیبا می باشد. توجه نمایید که جنس شیشه بکار برده شده در انها می توان مات و یا روشن باشد. البته برای دفاتر روزنامه نگاری و کاردهای تیمی هنری مدل های روشن و نمایان مناسب تر است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe