رنگ سقف کاذب در منزل ما چه می تواند باشد

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

رنگ مناسب سقف کاذب برای منزل

آیا تا به حال به تغییر طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود فکر کرده اید؟ آیا تا به حال به استفاده از سقف کاذب و طراحی آن فکر کرده اید؟ یک سقف جدید می تواند تاثیری زیادی بر محیط اتاق داشته باشد.  طراحی سقف کاذب در بهبود دکور خانه شما تاثیر مثبتی می گذارد. در این زمینه انتخاب های زیادی پیش روی شما وجود دارد. تنها با تغییرات جزئی فضای خانه شما به مکانی دلچسب تبدیل خواهد شد. بسیاری از افرادی که قصد تغییر دکوراسیون خانه خود را دارند، به طراحی سقف های کاذب اهمیت چندانی نمی دهند و ترجیح می دهند تغییرات آشکارتری اعمال کنند.

رنگ مناسب سقف کاذب برای منزل

سقف به عنوان یکی از اِلمان های اساسی در طراحی سه بعدی فضا می باشد. بسیاری از فراد زمانی که تصمیم به نوعی تغییر و بازسازی فضای خانه می گیرند، در جهت تغییر سقف تنها به استفاده از رنگ سفید برای رنگ آمیزی آن فکر می کنند. 
طراحی سقف کاذب به این شکل یکی از رایج ترین انواع طراحی ها به شمار می آید. اکثر افراد تمایل دارند از سقف های کاذب ساده، بدون در نظر گرفتن گزینه های دیگر که می تواند باعث تغییر در فضای خانه شود استفاده کنند.
طراحان دکوراسیون داخلی سقف کاذب را پنجمین دیوار منزل میدانند و معتقدند سقف کاذب در زیبایی دکوراسیون بسیار موثر است، با انتخاب رنگ مناسب برای سقف کاذب زیبایی منزل تان را دوچندان کنید .

رنگ سفید

رنگ سفید برای سقف کاذب پذیرایی یک انتخاب کلاسیک است که بسیار مورد توجه قرار میگیرد، سقف کاذب سفید روشن و تمیز است طوری که باعث بزرگتر دیده شدن فضا میشود. سقف کاذب سفید مانند یک بوم خالی است که شما با هرچیزی که بخواهید میتوانید تکمیل اش کنید، رنگ سفید اولین انتخاب هر ایرانی برای سقف کاذب منزل است فقط باید حواس تان باشد که بین رنگ سقف کاذب و دیوارها هماهنگی ایجاد کنید.

رنگ های مختلف سقف کاذب برای منزل

رنگ های تیره

انتخاب رنگ های تیره برای سقف کاذب شاید به نظر ترسناک باشد اما برعکس باعث لوکس تر شدن منزل میشود، مثلا اگر برای سقف کاذب رنگ قهوه ای تیره انتخاب کنید و برای دیوار ها کاغذ دیواری کرم قهوه ای در نهایت خانه ای گرم و شیک خواهید داشت. حواس تان باشد سقفی که رنگ تیره دارد باید با وسایلی که رنگ روشن دارند ست و هماهنگ شود.
به طور مثال اگر سقف کاذب پذیرایی منزل طرح چوبی داشته باشد خانه ای مجلل و باکلاس خواهید داشت به شرطی که وسایل منزل تان نیز طرح چوبی داشته باشند، در چنین خانه هایی نورپردازی اهمیت ویژه تری پیدا میکند.

رنگ سیاه

هرگز از انتخاب رنگ سیاه برای سقف کاذب منزل نترسید، وقتی رنگ سیاه را برای سقف کاذب انتخاب میکنید در واقع سیاهی سقف محو میشود تمام توجه ها به دیوارهای روشن جلب میشود. خانه ای با سقف کاذب سیاه کاملا خاص و امروزی است.

راهکارهایی برای سقف های تیره

سقف ها انواع مختلفی دارند که از جمله می توان به سقف های کاذب تیره با روشنایی اشاره کرد. این سقف های کاذب از متریال های مختلف ساخته می شوند. سقف های کاذب از یک پوشش که معمولا به شکل مستطیل می باشد، تشکیل شده است. اگر از این سقف ها در خانه هایی با سقف بلند استفاده شود، طراحی های اضافه باعث شلوغی فضای اتاق نخواهند شد. 
در سقف های کاذب تیره تر معمولا میتواند یک نوار روشنایی در حاشیه آن قرار گیرد که باعث ایجاد زیبایی در اتاق می شود. استفاده از این نوارهای روشنایی به داشتن خانه ای مدرن نیز کمک می کند. برای داشتن ظاهری آنتیک، سقف های کوتاه تر انتخاب مناسب تری می باشند. در این جا به ارائه ایده های جالبی برای کمک به شما در جهت بازسازی و تغییر خانه خواهیم پرداخت.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe