تاثیر رنگ ها در فضای اداری چگونه است

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

فضای کاری یکی از مهمترین مکانهایی است که باید در انتخاب رنگ و دکوراسیون آن توجه شود، زیرا کارکنان بیشتر اوقات خود را در محل کار سپری می کنند . انتخاب رنگ فضای اداری از جمله دیوار، سقف، کفپوش، میز مدیریت ،میز کنفرانس و مبلمان اداری حتی چیدمان وسایل اداری بسیار مهم است. رنگ مناسب دکوراسیون باعث بالا رفتن روحیه کاری افراد در محل کار و بالا رفتن راندمان کار آن ها می شود.

شناخت رنگ در دکوراسیون

رنگها به طور کلی به دو دسته اصلی ( اولیه ) ، فرعی ( ثانویه ) تقسیم می شوند. رنگهای اولیه سه رنگ آبی ، زرد ، قرمز می باشند که از هیچ رنگی به وجود نیامده اند. رنگهای ثانویه از ترکیب رنگهای اولیه تشکیل می شوند و از ترکیب تمام این رنگها می توان هزاران رنگ ایجاد کرد.
تقسیم بندی رنگ به میزان انرژی نیز مربوط می شود. بر این اساس رنگها به دو گروه گرم و سرد تقسیم می شود. رنگهای گرم رنگهای برون گرا هستند. قرمز ، بنفش و … احساس گرمی را به انسان انتقال می دهند و رنگهای سرد حس آرامش را در انسان القاء می کنند. در این میان یک سری رنگها هم هستند که خنثی هستند ودر کنار رنگهای دیگر باعث شفاف تر شدن آنها و در فضاهای کوچک باعث بزرگ نمایی می شوند.

تاثیر رنگ در فضای اداری

انتخاب رنگ های تیره

رنگ های تیره به چرک تاب بودن و دیرتر چرک و کثیفی را بروز می دهند مخصوصا وقتی صحبت از مبلمان اداری است این خصوصیت بیشتر به چشم می آید. چون مبلمان اداری جزء پرکارترین اجزاء دکوراسیونی منزل است که معمولا ساعت های متمادی میزبان مشتریا و کارمندان اداری است. البته خیلی ها علیرغم اینها در میز مدیریت ، صندلی های میز کنفرانس، میز کارشناسی رنگ تیره را به عنوان یک مزیت قبول دارند و به سراغ این مدل ها و رنگ ها می روند. چون اعتقاد دارند مبلمان رنگ تیره دکوراسیون شرکت یا اداره و اتاق های انتظار را به سمت مدرن بودن می برد.
به عنوان مثال وقتی از مبلمان اداری رنگ ذغالی در دکوراسیون فضا استفاده میکنیم می توانیم میز مدیریت تیره را با صندلی های کنفرانس و دیگر مبلمان اداری به تعادل برسانیم. با ایده های متنوع میتوان به سادگی، تیرگی مبلمان اداری را در دکوراسیون اداری تحت تاثیر قرار داد و به سمت شیک تر شدن فضا سوق داد یا در حقیقت به نوعی متعادل کرد.

رنگ مناسب برای فضای اداری

حال دو محصول از مبلمان اداری آذران فضا نما را برایتان برگزیده ایم که در طراحی دکوراسیون فضای اداری شما با رنگ تیره را آسانتر نماییم.

میز کارشناسی دنا

میز کارشناسی دنا دارای خصوصیات یک ست اداری با تیرگی مناسب است .طراحی بسیار زیبا آن تلفیقMDF با قطعات فلزی است که مورد توجه سلایق خاص میباشد.
پانل جلوی میز کارشناسی دنا که با اتصال فلزی بین دو پایه فیکس شده است ضمن زیبایی بخشیدن به میز کارشناسی دنا محل خوبی برای عبور سیم های تجهیزات روی میز کارشناسی دنا میتواند باشد.

امکانات ویژه میز کارشناسی دنا شامل: کنسول با جایcase و فایلی که 3کشو دارد و صفحه کنفرانس الحاقی در سایزهای متفاوت است.

ابعاد میز کارشناسی دنا: {ارتفاع:75عرض:120طول:180} است و تنوع رنگ دارد.

میز کنفرانس راین

میزی برای کنفرانس های کاری شما با رنگ تیره که با ترکیب رنگ روشن فضایی مدرن را ایجاد می کند. انتخاب میز کنفرانس راین،  طراحی خاص و مدرن و بسیار کاربردی را به کاربر ارائه می دهد. جنس این محصول از MDF بوده و بر اساس کد رنگ می تواند طبق سلیقه مشتریان تولید گردد. 

میز کنفرانس هیراد

انتخاب دیگر شما برای فضایی بزرگتر می تواند این میز کنفرانس باشد .میز کنفرانس هیراد رنگ پولیش میباشد که طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد با پایه های خاص میباشد.
میز کنفرانس هیراد 6 نفره است و  امکان نصب الکتیک باکس با ابعاد{ارتفاع:75عرض:120طول:250} را دارد.
و تنوع رنگ میز کنفرانس هیراد پولیش/سفید مشکی/سفیدزرشکی/کرم زرشکی می باشد.
شما با ترکیب این محصولات می توانید با استفاده از نگ های تیره تر فضایی مدرن تر و شیک تر را در محیط شرکت خود فراهم آورید.به رنگ های تیره نیز گاهی می توان برای انتخاب مبلمان اداری خود فکر کرد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe