انواع مبلمان اداری و خصوصیات آن ها

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

انواع مبلمان اداری

در یک محیط اداری انواع مبلمان اداری را خواهید دید که معمولا با هم در تناسب و هماهنگی هستند. میز مدیریت، میز اداری، صندلی اداری، میز کنفرانس، میز منشی و ... از جمله مبلمان اداری هستند که با کیفیت و قیمت مناسب ارائه خواهیم کرد. یک مبلمان اداری خوب باید علاوه بر زیباتر کردن محیط اداره از استانداردهای لازم برخوردار باشد تا سلامتی کارکنان به خطر نیفتد. با توجه به فضای محیط اداری و شغلی که در آن فعالیت دارید مبلمان اداری متناسب را برایتان فراهم می کنیم.

مبلمان اداری

یک مبلمان اداری اولین چیزی است که وقتی مراجعه کننده وارد محیط کار می شود به چشمش می خورد، پس در انتخاب مبلمان اداری باید دقت زیادی به خرج دهید تا ضمن حفظ پرستیژ شرکت ذهنیت مثبتی در ارباب رجوع ایجاد کنید. یک مبلمان اداری شیک به نوعی نشان دهنده مرتبه کاری شما خواهد بود.

اگر برای راه اندازی موسسه و شرکت خود نیاز به مبلمان اداری دارید و یا اینکه نیاز پیدا کردید که مبلمان جدیدی برای محیط اداره فراهم کنید، آماده هستیم تا  طرح های مختلف و با کیفیت مبلمان اداری مناسب را در اختیارتان قرار دهیم. هدف ما رضایت مشتری و حفظ سلامتی او است و در این مورد از تمام امکانات بهره گرفته ایم.

انواع مبلمان اداری

انوع مبلمان اداری با توجه به کاربرد آن ها

در یک اداره برای منشی، کارمند، مدیریت و دیگر بخش ها باید میز جداگانه ای تهیه کرد. هر کدام از این مبلمان اداری ویژگی های خاص خودشان را دارند. مثلا میز منشی به دلیل قرار گیری اجزای کامپیوتر و امکانات فکس و پرینتر باید بزرگ باشد. کارمندان هم باید میزی  برای قرار دادن اسناد فایلینگ داشته باشد.

هم چنین برای جلوگیری از اشغال شدن فضا توسط وسایل کامپیوتر، باید برای آن ها مکان هایی در میز در نظر گرفته شود. این گونه کارمندان فضای بیشتری روی میز خود خواهند داشت. میز مدیریت یکی از مبلمان اداری است که باید مناسب این سمت باشد.

انواع مبلمان اداری بر اساس کاربرد

قیمت مبلمان اداری

کیفیت عامل تعیین کننده در قیمت مبلمان اداری خواهد بود. یک مبلمان اداری که از کیفیت بالایی برخوردار باشد از هر جهت مزایای خودش را دارد. به طور مثال روکش های مبل بسیار درخشنده و طبیعی خواهند بود. امکانات مختلفی چون فایلینگ و کشوهای بسیار در مبلمان خواهید دید. صندلی ها به صورت طبی تولید خواهند شد و همه این ها در کنار هم سلامت کارمندان را حفظ خواهد کرد.

پرستیژ اداره با یک مبلمان شیک و متناسب حرفه خودتان بالا خواهد رفت. این تضمین را به شما خواهیم داد که مبلمان اداری را با قیمت مناسبی در اختیارتان خواهیم گذاشت. دقت کنید که به دلیل اینکه هزینه بسیار کمتری پرداخت کنید مبلمان بی کیفیت را خریداری نکنید تا کارکنان نیز از شما راضی باشند.

قیمت مناسب مبلمان اداری

خصوصیات مبلمان اداری

استاندارد و ارگونومیک بودن مبلمان اداری دو خصوصیت مهم  است که باید همواره به آن توجه داشت. کارمندانی که دائم در پشت میز و صندلی خود مشغول فعالیت هستند باید در پشت میز خود راحت باشند تا به کمردر و مشکلات دیگر دچار نشوند. این دو خصوصیت باعث می شود که سلامتی و آسایش کارکنان حفظ شود.

یک مبلمان اداری خوب باید از چنان کیفیتی برخوردار باشد تا طی چند سال استفاده دچار آسیب و خرابی نشود و بتوان مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کرد. پایه های مبلمان اداری باید مستحکم و فلزی باشد تا در اثر جابه جایی خراب نشود. برای اینکه یک مبلمان اداری از این خصوصیات بهره مند باشد باید از مواد مرغوب در ساخت آن استفاده کرد.

هرچه مبلمان محیط کار زیباتر باشد روحیه پرسنل نیز بیشتر خواهد شد. اگر یک مبلمان اداری تمام خصوصیاتی که ذکر شد داشته باشد در افزایش کارایی فعالیت کارمندان تاثیر به سزایی خواهد داشت. ما با تولید مبلمان اداری متناسب با محیط کار و رعایت اصول در این زمینه فضاهای بدون استفاده محیط کار را پر خواهیم کرد و در زیبایی فضای کاری می افزاییم.

میز اداری

میز اداری یکی از انواع مبلمان اداری پر فروش است و اصول ارگونومی در آن رعایت شده است. میز اداری از 120 تا 160 سانتی متر طول دارد  و عرض آن حدود 80 سانتی متر خواهد بود. اگر به میز بزرگ برای انجام کارهایتان نیاز داشتید می توانید سایز بزرگ تری انتخاب کنید ،همچنین اگر تمایل داشتید به جای انتخاب میز بزرگ تر  می توانید میز کوچکی که دارای کشوهای بیشتری است انتخاب نمایید.

استفاده از ام دی اف باعث می شود هزینه کار پایین تر تمام شود و در عوض مبلمان، زیبایی و مقاومت بیشتری خواهد داشت. استفاده از برخی روکش ها باعث می شود استقامت میز اداری و طول عمر استفاده از آن بیشتر شود. میز اداری نسبت به میز مدیریت ساده تر است. استانداردهای لازم برای ساخت میز اداری باید رعایت شود زیرا کارمند وقت زیادی را پشت این میز می گذراند. برای موفقیت در کار و جلب رضایت مشتری ابتدا باید رضایت کارمندان خود را حفظ کنید.

میز اداری مناسب

میز مدیریت

کیفیت و ظاهر میز مدیریت از سایر مبلمان اداری بهتر است. در تهیه این میز حساسیت بیشتری به خرج داده می شود. مدیر هر اداره معمولا جلسات زیادی برگزار می کند و افراد زیادی به آن سر می زنند پس این میز باید شایسته مقام او باشد و توجه مراجعه کنندگان را جلب کند.

تناسب داشتن میز مدیریت با سایر میزها مهم است و به نوعی هماهنگی بین کارکنان و مدیریت را نشان می دهد. میز مدیریت باید به گونه ای ساخته شود که سبب ایجاد خستگی در فرد نشود. از تجهیزات لوکس تری برای ساخت این میز استفاده می شود و استادنداردهای لازم در آن رعایت می شود.

دکوراسون محیط اداری موردی است که هم برای خود کارمندان اهمیت دارد و هم در افراد مراجعه کننده تاثیرگذار است، پس باید در انتخاب آن دقت داشته باشید. ارتفاع و اندازه این میز باید به گونه ای باشد که مدیریت برای انجام کارهایش با مشکل روبه رو نشود. توانایی این را داریم که مبلمان ادرای خاص فضای کاری شما را طراحی کنیم و در این زمینه تمام متدهای پیشرفته را به کار می گیریم.

میز مدیریت مناسب

پارتیشن اداری

در برخی محیط های اداری دیده اید که با یک تیغه چوبی و یا شیشه ای قسمتی از محیط اداره جدا شده و به کار دیگری اختصاص یافته است. این دیواره ها همان پارتیشن اداری هستند که به صورت یک جداره و یا دو جداره تهیه می شوند.

مزیت پارتیشن در این است که اگر در محیط اداره خود اتاق های کمی داشتید، بتوانید با این دیوار ها اتاق های بیشتری برای فعالیت های مختلف ایجاد کنید  یا از مزاحمت هایی که از رفت و آمدهای مختلف ممکن است برای کارمندانتان پیش بیاید جلوگیری کنید. کارمند در این حالت می تواند به راحتی به فعالیت بپردازد. شکل های مختلفی چون گره چینی و منبت کاری برای پارتیشن اداری می توان به کار گرفت.

پارتیشن اداری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe