انتخاب میز مدیریت مناسب و تاثیر آن بر محیط اداری

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

یک مدیر کارآمد با میز مدیریت مناسب خود به چه مقاصدی دست خواهد یافت؟

همان طور که می دانید بخش مدیریت، مهم‌ترین جزء در یک مجموعه کاری به حساب می‌آید و می‌توان دفتر ریاست را هسته مرکزی فعل و انفعالات مجموعه دانست. در نهایت، کلیه ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی دراین بخش تنظیم خواهند شد. انتخاب مبلمان اداری در خور برای اتاق ریاست، می‌تواند در تأمین شأن و منزلت این بخش از سازمان، نقش به سزایی داشته باشد. با انتخاب یک میز مدیریتی شیک و مدرن، یک گام به سوی موفقیت و پیشرفت در بیزینس خود برداشته‌اید. با انتخاب یک میز مدیریتی زیبا، به جلال و شکوه اتاق خود می‌افزایید. باید در زمان تهیه مبلمان اداری برای بخش مدیریت به مواردی هم چون: متریال مصرفی، طراحی متناسب، کیفیت مطلوب و... توجه گردد. به طور کلی میز مدیریت باید به نسبت سایر میزهای تهیه شده در محل کار، از رنگ و لعاب بیشتر و بهتری برخوردار باشد.

زیبایی و ارگونومیک بودن مبلمان اداری مورد استفاده در محیط کار، از جمله نکات ضروری به حساب می‌آید که در زمان تهیه محصولات شرکت باید به آن توجه شود. مسئولان می‌توانند با انتخاب میز و صندلی ارگونومیک میزان خستگی و آسیب دیدگی بدن در طول کار را به میزان چشم گیری کاهش دهند.

آیا ابعاد مناسب برای میز مدیریت را می دانید؟

میزهای مدیریتی در مقایسه با سایر میزهای موجود در مجموعه، از اندازه و ابعاد بزرگ‌تری برخوردار هستند. یک میز درخور برای مدیریت باید فضای کافی برای قرار دادن رایانه، تقویم، پرچم، کاتالوگ، لوگو و بروشور شرکت را داشته باشد؛ به گونه‌ای که پس از قرار دادن کلیه این اشیا، کماکان فضایی متناسب بر سطح میز وجود داشته باشد و در اصطلاح میز شلخته جلوه نکند. لذا در زمان تهیه میز مدیریتی به ابعاد میز، توجه ویژه‌ای داشته باشد تا ضمن زیبایی بخشی به فضا، امکان پیگیری آسان کلیه امور شرکت توسط مدیر وجود داشته باشد.

ابعاد مناسب میز مدیریت

آیا ارتفاع مناسب برای میز مدیریت را می دانید؟

میز مدیریت باید از ارتفاعی معقول و متناسب برخوردار باشد. میزهای بسیار بلند و یا بسیار کوتاه موجب آسیب دیدگی بدن خواهند شد. توجه داشته باشد که انتخاب یک میز ارگونومیک سلامت بدن را در دراز مدت تأمین خواهد کرد. شرکت فضا گویا با بهره گیری از جدیدترین متدها و استاندارهای دنیا، راهکارهای نوینی در طراحی میزهای مدیریتی ارائه داده است که بر طبق آن، میزهای مدیریتی تولید شده، دارای ابعاد و ارتفاع خاص ومنحصر به فردی هستند که طراحی و تولید همگی استانداردهای بین المللی درنظر گرفته شده است.

با پیشرفت علم و درک بالای بدست آمده در اصول روانشناسی دریافته ایم که نحوه طراحی اتاق, میز و صندلی  در مبلمان اداری، تاثیر بسزایی در ایجاد خستگی یاحتی ایجاد نشاط در کارمندان و مدیران دارد.
اتاق مدیریت یک مجموعه، مهمترین بخش آن مجموعه است. پس با انتخاب یک میز مدیریت مناسب علاوه بر ایجاد یک فضای با شکوه در اتاق مدیریت، کلاس کاری خود را در کل آن مجموعه  بالا میبرید. اولین نکته در انتخاب میز مدیریت مدرن ابعاد آن میز است. دقت کنید که اتاق مدیریت شما چه ابعادی دارد. انتخاب یک میز مدیریت بزرگ در یک فضای کوچک نه تنها باعث ایجاد شکوه در آن اتاق نمیشود بلکه دیگر فضای خالی برای اتاق نمیگذارد و به عبارت دیگر دست و پا گیر و باعث خستگی شما میشود.

کیفیت میزهای مدیریتی

کیفیت محصول از مهم‌ترین ویژگی‌های انتخاب محسوب می‌شود. قطعاً کلیه مسئولین مجموعه‌ها با چشم اندازی طولانی مدت تصمیم بر تجهیز نمودن محل کار خود گرفته‌اند. کیفیت محصول عمر مفید آن را تعیین خواهد کرد. قطعاً محصولات کم کیفیت از قیمت پایین‌تری به نسبت محصولات با کیفیت برخوردار هستند. شرکت‌های معتبر ومشتری مدار به منظور جلب رضایت مشتریان، از تولید اجناس نامرغوب فاصله گرفته‌اند و با عرضه ممحصولات با کیفیت، مشتری را به سمت خود جذب کرده‌اند.

کیفیت میزهای مدیریت

میز مدیریت مدرن چیست؟

به تازگی مبحث مدرن بودن شرکت ها و سازمان ها هم در مبلمان و تجهیزات اداری و هم در مبحث دکوراسیون داخلی بسیار مطرح و پرطرفدار شده است به طوری که شرکت ها و سازمان ها با تهیه تجهیزات اداری مدرن نظیر مبلمان اداری مدرن و میز مدیریت مدرن خلاقیت و برتری خود را نسبت به سایر رقبای خود را به رخ می کشند.

در این بین دفتر مدیریت به‌عنوان هسته مرکزی تمامی ارتباطات درون و برون‌سازمانی است که قرار گرفتن مدیر در این مکان ضمن نظم بخشیدن به امور شرکت، بر تمامی فعالیت‌های کارکنان نیز نظارت دارد.قیمت میز مدیریت بر حسب موادی که استفاده شده یا طراحی خاصی که صورت گرفته می تواند متغیر باشد.

انواع میز مدیریت آذران فضا نما عبارتند از میز مدیریت برانز، میز مدیریت تاو، میز مدیریت دانوب، میز مدیریت مانترا، میز مدیریت ماهانتا، میز مدیریت آلپ، میز مدیریت آلتای،میز مدیریت آیار و ... که هر کدام با طرح، جنس، رنگ و قیمت متفاوتی به بازار عرضه شده اند. شرکت آذران فضا نما با در نظر گرفتن جدیدترین استانداردهای روز دنیا،با مناسب ترین قیمت در انواع میز مدیریت در کنار شما می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe