استفاده از سقف های کاذب پی وی سی برای سقف خانه

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

تغییری بزرگ در سقف خانه با سقف های کاذب پی وی سی آذران فضا نما

معماری داخلی خانه ها دارای دسته بندی و شاخه های متنوعی می باشد که یکی از آن ها سقف کاذب است که برای استفاده در سقف اصلی خانه ها نیز به کار می رود. درست است که سقف کاذب زمان کوتاهی است که در دنیا مطرح شده است اما این وسیله به سرعت جای خود را در زمینه ساختمان سازی پیدا کرد و جای سقف های قدیمی را گرفت.
معمولا سقف های کاذب بسته به مکان استفاده آن ها دارای انواع مختلفی می باشد که عبارتند از: سقف کاذب چوبی، گچی، فلزی با رنگ های متفاوت، پی وی سی، شیشه ای، آهنی، ورق های روکش دار فلزی، آلومینیومی، کامپوزیت و سایر موردهای دیگر که می توانید آن ها را به صورت تکی و یا به صورت ترکیبی استفاده کنید. در همه انواع سقف های کاذب 2 بخش وجود دارد که شامل پنل های سبک و شبکه فلزی می شود به طوری که برای استفاده از این سقف ها باید شبکه فلزی را به سقف متصل کنند و بعد از آن چنل های سبک را روی آن تعبیه کنند. سقف کاذب از زمانی که وارد کارهای ساختمانی شد و جای سقف های قدیمی را گرفت دچار تغییرات بسیاری شده است که این تغییرات به سادگی و راحتی کار بسیار کمک می کند.

برای مثال اگر سقف حمام و سرویس بهداشتی منزل شما در اثر رطوبت و بخار آب پوسته پوسته شده و کیفیت رنگ خود را از دست داده است؟ با ما همراه باشید تا بهترین راه حل ها را به شما معرفی نمائیم. در حال حاضر استفاده از سقف کاذب برای مکان های مرطوب مناسب ترین گزینه است زیرا اگر از متریال ضد اب ساخته شود بسیار مقاوم بوده و سال ها بدون آسیب باقی خواهد ماند. سقف کاذب در سطحی پایین تر از سقف اصلی ساختمان نصب میشود و نصب آن بسیار آسان و سریع است. این سقف به منظور بهبود عایق بندی, پوشش تجهیزات کار شده در آن و ایجاد سطحی کوتاه تر در ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از متریال هایی که در طراحی و ساختسقف کاذب به کار می رود پی وی سی است که از دوام و استحکام بالا برخوردار بوده و بهترین گزینه برای حمام و دستشویی می باشد. این متریال نه تنها به عنوان دیوارپوش و کفپوش مورد استفاده قرار میگیرد بلکه به عنوان پوشش سقف نیز کاربرد دارد. پی وی سی بهترین و مقاوم ترین ماده ای است که در مکان های مختلف مانند سرویس بهداشتی, آشپزخانه, حمام , اماکن عمومی, اتاق نشیمن و …استفاده می شود. از طرفی به دلیل قیمت مناسب و مزایای فراوان امروزه مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته است.

سقف های کاذب پی وی سی آذران فضا نما

درباره ی سقف کاذب از جنس پی وی سی چه میدانیم؟

پی وی سی نوعی پلاستیک سخت است که پلی وینیل کلراید جزء اصلی ساختار آن میباشد و در طی فرآیندی شیمیایی حرارتی تولید میشود. این ماده یک فرآورده ی نفتی است و محدودیت های دیگر متریال ساختمانی را ندارد. PVC را میتوان به هر شکلی درآورد و طرح های متنوع روی آن ایجاد کرد. سقف های کاذب پی وی سی در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته میشوند و علاوه بر استحکام و مقاومتی که دارند باعث زیبایی ساختمان نیز میشوند. این نوع سقف مزایا و ویژگی هایی دارد که قابل استفاده در هر مکان با کاربرد مورد نظر میباشد.

سختی و آسانی در نصب سقف کاذب پی وی سی

برای نصب این سقف ابتدا طرح آن را کشیده و سپس اجرا میکنند جالب اینجاست که پانل سقف کاذب پی وی سی براحتی نصب میشود و اغلب به شکل کشویی است و به شکل عمودی و افقی نیز نصب میشوند.

سختی و آسانی در نصب سقف کاذب پی وی سی

تنوع در سقف های کاذب پی وی سی آذران فضا نما

این سقف ها در انواع سقف کاذب pvc، سقف کاذب گریلیوم، انواع سقف کاذب کناف و در نوع قدیمی تر سقف کاذب گچی به بازار عرضه می شود. طرح های سقف کاذب پی وی سی بر اساس نوع کاربرد، ساخت و تولید می شوند که به طور مثال تمایز آشکاری میان سقف های کاذب ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی وجود دارد و از سوی دیگر با در نظر گرفتن صرفه جویی در انرژی و حتی زیبا سازی فضاهای بکار رفته اهمیت خود را آشکار می سازد. محصولات شرکت آذران فضانما درسقف های کاذب در دو نوع پانل پی وی سی و تایل های 60*60 می باشد.

  • سقف کاذب پی وی سی سفید و چاپی
  • سقف کاذب پی وی سی روکش دار
  • سقف کاذب پی وی سی با روکش هات استمپ
  • سقف کاذب پی وی سی با روکش مخمل

اینگونه شما می توانید تغییرات کوچک را به دستاوردهای بزرگ در دکوراسیون بدل نمایید.متخصصان ما با سقف های کاذب پی وی سی آذران فضا نما در این راه همواره همراه شما هستند 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe