مدل میز کنفرانس و تاثیر آن بر فضا

13 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

مدل های میز کنفرانس چه تاثیری بر فضا می گذارند؟

بدون تردید یکی از مهمترین ارکان هر شرکت اتاق کنفرانس و جلسات می باشد، بنابراین میز کنفرانس یکی از مهم ترین و بارزترین مبلمان اداری هر مجموعه است که می توان به آن اشاره کرد. شرکت آذران فضا نما در گروه مبلمان اداری خود بر آن شده تا جایگاه ویژه ای برای سری میزهای کنفرانس خود قرار دهد و همواره سعی می کند تا با بهره گیری از خوش فکرترین طراحان و دستگاه های روز دنیا میز کنفرانسی تولید کند که درخور ادارات و سازمان ها باشد. میزها کنفرانس تولیدی گروه آذران فضا نما بسیار انعطاف پذیر بوده و با فضا و رنگ بندی مبلمان و دکوراسیون محیط اداری شما، طراحی و تولید می شود.

مدل مختلف میزهای کنفرانس

میز کنفرانس با طراحی شیک و کاربردی

در فضای اداره ها و شرکت ها محلی را به اتاق کنفرانس اختصاص می دهند و از آنجایی که گردهمایی در اتاق کنفرانس برای جلسات مهم و اتخاذ تصمیم های مهم در حیطه مسائل کاری انجام می شود بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیون این بخش از اداره و یا شرکت توجه لازم را داشته باشید. مهم ترین تجهیزات در یک اتاق کنفرانس مبلمان و صندلی ها و در راس آن ها میز مخصوص کنفرانس است که انتخاب مدل میز کنفرانس مانند میز مدیریت هم بهتر است با وسواس و دقت خاصی انجام شود.
میز و صندلی های اتاق کنفرانس در اندازه های مختلفی موجود هستند که بهتر قبل از هر چیز شما فضای اتاق کنفرانس را اندازه گیری کنید وفضایتان را درست تر بشناسید تا کیفیت انتخابتان به طرز چشمگیری بالا رود. همچنین تعداد افرادی که قرار است در هر کنفرانس درون این اتاق قرار بگیرند را هم تخمین بزنید و سپس با توجه به ابعاد فضای اتاق کنفرانس و تعداد نفرات ست میز و صندلی اتاق کنفرانس را انتخاب کنید.

مدل های میز کنفرانس

میز های کنفرانس‎‌‌ نیز همچون سایر وسایل موجود در شرکت ها در شکل و طرح‎‌‌های گوناگون عرضه می‎شوند و اغلب از جنس MDF، چرم، شیشه‌‌، آلومینیومی و ترکیبی می ‎باشند. میز‌‌های کنفرانسی که از جنس شیشه هستند قابل استفاده به عنوان میز اداری نیز می‎ باشند. یک نکته مهم اینکه، برای جلسات و کنفرانس‎‌‌های بسیار رسمی بهتر است از میز کنفرانس ترکیبی یا غیر شیشه ‌ای استفاده شود که مخصوص و ویژه جلسات باشند و برای امر دیگری استفاده نشوند.

در میزهای کنفرانس‎‌‌ ام دی اف باید تمامی اصول طراحی و نصب قطعات و اجزا رعایت شود. نکات مهمی در ساخت و تولید میز های کنفرانس‌‌ چوبی و MDF، استفاده از چسب ‎‌‌های مرغوب برای متصل کردن قطعات می‎ باشد که دوام میز را تضمین کند.

میز کنفرانس مهم ترین بخش دکوراسیون اتاق کنفرانس می باشد پس باید برای طراحی دکوراسیون محل کار خود یک میز بسیار مناسب را در نظر داشته باشید. شرکت آذران فضا نما پیشرو در صنعت و تولید میز کنفرانس، با مناسب ترین قیمت ها آماده ارائه محصولات و خدمات خود می باشد. برای انتخاب میز کنفرانس مناسب نور پردازی مناسب می باشد که باید به آن توجه داشته باشید. زیبایی یک میز کنفرانس مناسب به نور پردازی آن می باشد که امری بسیار مهم برای طراحی دکوراسیون اداری و منزل می باشد. اتاقهای کنفرانس باید از نور کافی برخوردار باشند، بهترین نور برای یک اتاق کنفرانس، نور طبیعی غیرمستقیم، و یا نور مصنوعی است.

میز های کنفرانس اغلب در اندازه های بزرگ طراحی می شوند و فضای زیادی از اتاق کنفرانس را اشغال می کنند. این مدل میز ها همچنین در انواع مدل های مستطیل و مربع شکل موجود هستند که این مدل میزها برای اتاق های کنفرانس با ابعاد و متراژ بزرگ می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. اگر فضای اتاق کنفرانس کوچک است بهتر است از مدل میز بیضی و دایره ای شکل برای اتاق کنفرانس استفاده کنید تا رفت و آمد در اطراف این میز به سادگی امکان پذیر باشد.
پس برای تجهیز محیط اداری خود حتما به مشاورین شرکت آذران فضا مراجعه کنید. طراحان ما همیشه بهترین پیشنهاد ممکن را برای انتخاب میز کنفرانس به شما ارائه می دهند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe