تاثیر رنگ دیوارپوش های با رنگ روشن بر فضا

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

دیوار

یکی از ساده ترین روش ها برای جلوه بیشتر فضای دکوراسیون داخلی شما، تزئین دیوارها است. رنگ یا دیوارپوش از متداول ترین نمونه های تزئین دیوارها هستند، اما امروزه برای جلوه بخشیدن به ظاهر، دیوارپوش ها که بخش عمده ای از جلوه ی دکوراسیون داخلی را به خود اختصاص می دهند. استفاده از دیوارپوش ها امروزه برای داشتن دیوار های متفاوت بسیار پرطرفدار شده است.

طرح و رنگی که برای دیوارپوش ها انتخاب می شود، باید متناسب با ساختمان باشد. برای ساختمان های مسکونی می توان از طرح های گرافیکی زیبا با نقش و نگاری هنری استفاده کرد. همچنین طرح هایی که برای قسمت آشپزخانه استفاده می شود، بهتر است با رنگ کابینت ها در تضاد باشد. برای اتاق کودک خود از رنگ های صورتی یا یاسی استفاده کنید. قسمت پذیرایی به رنگ های شاد از قبیل نارنجی یا بنفش بیشتر احتیاج دارد. در صورتی که منزل شما رو به نور است، بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده کنید و اگر میزان نور طبیعی ساختمان کمتر است، رنگ های روشن مناسبترند.
نگران دیوارپوش های با رنگ روشن نباشید. زیرا به دلیل داشتن خاصیت ضد آب بودن دیوارپوش ها، می توانید به راحتی دیوارپوش های پی وی سی خانه را با استفاده از آب و مواد شوینده نظافت کنید. البته بهتر است از مواد اسیدی برای تمیز کردن دیوارپوش ها استفاده نشوند. زیرا دیوارپوشی های پی وی سی تاب تحمل اسیدها را نداشته و ممکن است آسیب ببینند. برای ساخت یک محلول شوینده بر روی دیوارپوش ها می توانید یک سطل آب گرم، یک دوم پیمانه بوراکس (Borax)، یک چهارم پیمانه سرکه سفید، نصف پیمانه آمونیاک و یک چهارم پیمانه جوش‌شیرین را در یک سطل آب‌گرم با یکدیگر ترکیب کرده و سپس با استفاده اسفنج سطوح مورد را بشویید.

دیوارپوش با رنگ روشن

مزیت های نصب دیوارپوش های پی وی سی

  • به علت نفوذ ناپذیری فوق العاده خود باعث کاهش انتقال حرارت بین فضای داخلی و خارجی ساختمان می گردد  و موجب کاهش ۴۰ درصد اتلاف انرژی فضای داخلی ،کاهش قابل توجه استهلاک در تاسیسات حرارتی و برودتی است.
  • قسمتی از انرژی صوتی تولید شده در فضا پس از برخورد با سطح، جذب شده و بقیه از آن عبور می کند، هر چه مقدار انرژی جذب شده توسط سطح بیشترباشد، میزان عبور صدا از سطح کمتر خواهد بود
  • دیوارپوش ها توجیه اقتصادی دارند زیرا تنوع در طرح و رنگ آن بسیار است و وزنی سبک دارا هستند.
  • قابلیت شستشو، قابلیت انعطاف پذیری و شکل گیری آسان، قابلیت مونتاژ و نصب آسان از ویژگیهای دیوارپوش پی وی سی است.
  • دیوارپوش پی وی سی مقاومت بالا در برابر مکان های مرطوب ،مقاوم در برابر لرزش ،مقاوم در برابر اسید ها وبازها،مقاوم در برابر پوسیدگی دارد.
  • دیوارپوش ضد آب و ضد اشتعال و ضد خش و سایش می باشد.
  • دیوارپوش های پی وی سی آذران فضا نما تا زمانی که در معرض نور خورشید، شعله مستقیم آتش و یا ضربه جسم نوک تیز نباشند به هیچ عنوان نیازی به تعویض یا تعمیر نخواهند داشت. پس عمر بالایی دارند.

تاثیر رنگ روشن دیوارپوش ها

دیوارپوش ها همانطور که از نظر رنگ طبقه بندی می شوند. از لحاظ جنس هم دارای انواع مختلفی هستند دیوار پوش سه بعدی، دیوار پوش کامپوزیت، دیوارپوش چوبی، دیوار پوش های سلولزی و دیوار پوش PVC که قیمت هر دیوار پوش با توجه به جنس و وسعت متفاوت می باشد.
نه تنها برای فضاها و آپارتمان های کوچک امروزی دیوارپوش های با رنگ روشن گزینه های بسیار خوبی هستند چون فضا را بازتر و روشن تر می کنند. همچنین شما می توانید با گذاشتن نورهای روشن و درخشان این دیوارها را گسترده تر و زیباتر به نمایش بگذارید.

جهت مطالعه بیشتر درمورد دیوارپوش ها می توانید به وبسایت آذران فضانما مراجعه کرده و هر اطلاعاتی در این مورد را مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe