برای جلوگیری از هدر رفتن حرارت و برودت هوا در ساختمان چه باید کرد ؟

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

نقطه تعادل یک خانه عبارت است  از پایین ترین دمای هوای خارج ساختمان است، که در آن دما به درون ساختمان بدون جذب و یا دفع حرارت و تحت میزان معینی از تابش آفتاب ،در حد آسایش باقی بماند. ارقام نقطه تعادل یک خانه با تغییر وضعیت خورشید تغییر می کند و اغلب به میزان عایقبندی ومنافذ بنا و سایر عوامل متغییر می باشد. اینجاست که در می یابیم نصب دیوار پوش ها با ذخیره کردن گرما در محیط در فصل زمستان به صرفه جویی در مصرف انرژی می‌انجامد.

. تا جایی که شرکت ها و تولید کنندگان دیوار پوش های PVC هر سال با ارائه طرح های جدید تر و پایین آمدن قیمت تولید در صنعت معماری و ساختمان سازی راه های جدیدگشوده اند. دیوارپوش پی وی سی علاوه بر مزیت زیبایی و مدرن سازی فضای داخلی ، تاثیر زیادی بر کاهش وزن ساختمان و همچنین افزایش استحکام آن ها دارند.

دیوار پوش پی وی سی آذران فضا نما موجب کاهش ۴۰ درصدی در اتلاف انرژی فضای داخلی ،کاهش قابل توجه استهلاک در تاسیسات حرارتی و برودتی می باشد.زیرا به علت نفوذ ناپذیری فوق العاده خود باعث کاهش انتقال حرارت بین فضای داخلی و خارجی ساختمان می گردد. 

استفاده از دیوارپوش های پی وی سی یوروپن شرکت آذران فضا نما علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرزی می توانیم دیوارهایی نوین و متفاوت هم داشته باشیم، رنگ ها و طرح های متنوع که فضای ما را خاص و دگرگون می کنند.

نصب دیوار پوش ها با ذخیره کردن گرما در محیط در فصل زمستان به صرفه جویی در مصرف انرژی می‌انجامد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe