کابینت آشپزخانه را بر اساس چه عواملی انتخاب کنیم ؟

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

کابینت ها انواع و جنس های مختلفی دارند که همین باعث خواهد شد که هر کس با سلیقه متفاوت بتواند فضایی مورد نظرش را بوجود بیاورد. با کمی تحقیق درمیابیم که کابینت ها و دکوراسیون آشپزخانه هایمان خیلی جذاب تر از آن چیزی هستند که به نظر می رسند.

کابینت به شکلی که امروزه وجود دارد، در ابتدای قرن بیستم میلادی و در آغاز به صورت کمدهای تک، داخل آشپزخانه‌ها عرضه شد.

 فضایی فرضی در آشپزخانه ها که اضلاع تشکیل دهنده آن یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی هستند جهت فعالیت های مهم در آشپزخانه ها که نگهداری مواد غذایی، شستشو و پخت و پز هستند.

فضای مفید و مشخصی برای تردد در هر آشپزخانه‌ نیاز است . بقیه ی فضا بین کابینت های آشپزخانه ها  باید محیطی برای تسریع در انجام کارها باشد.البته طراحان متخصص و با سلیقه و علاقه و سبک شناس آذران فضا نما با آشنایی کامل از انواع کابینت های آشپزخانه و فضای آشپزخانه ها در تسریع انتخاب و طراحی آشپزخانه تان همراهیتان خواهند کرد. و با طراحی ها و پیشنهادات کلیدی و کاربردی به هر چه زیباتر شدن آشپزخانه شما کمک می کنند.

.بنا بر نوع طراحی دکوراسیون آشپزخانه به کابینت های آشپزخانه ها به دلیل زیبایی ظاهری شان می شود به عنوان عناصر تزیین کننده دکوراسیون داخلی نگاه کرد. برای مثال در آشپزخانه کابینت ممکن است برای تزیین فضای بالای گاز آشپزخانه ای و پنهان کردن هود آشپزخانه استفاده شود. ترکیب کابینت های آذران در آشپزخانه می تواند بسیار جالب و چشم نوار باشد. 

دسته بندی کابینت آشپزخانه برحسب سبک و نوع دیزاین: این دسته بندی نشات گرفته از کوچک یا بزرگی آشپزخانه ماست .اینکه طرحی ساده با خطوط افقی و عمودی را انتخاب می کنیم یا واژه ی سنتی یا کلاسیک را به ذهن می آوریم.کابینت یک تکه را انتخاب کنیم با نبود تزيینات یا فضایی کلاسیک همراه با کمی نقش و نگار اروپایی را برگزینیم.پس انتخاب های ما کدام یک از کابینت های کلاسیک یا کابینت های مدرن آذران فضا نما است؟ به هر حال اینجا خانه و آشپزخانه ی شماست؛ می توانید هر قدر دوست دارید از وسایل و طرح‌های متفاوت بهره ببرید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe