انواع مبلمان اداری و شیوه چیدمان آن

08 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

مبلمان اداری مختلف دارای انواع متفاوتی مانند میز ( میز مدیریت، میز اداری، میز کنفرانس و ... ) و صندلی و کمد است .

مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری مدرن از انواع مبلمان اداری میباشد .

مبلمان اداری کلاسیک

بسیاری افراد هستند که به هر دو سبک مدرن و کلاسیک علاقه مند هستند . بعضی از این افراد با توجه به علاقه شان به هر دو سبک، چیدمان مبلمان خود را ترکیبی از این دو سبک درست می کنند. ترکیب دو سبک ممکن است نتیجه ای که شما دوست دارید را محقق نکند و باعث شود که فضای کاری شما مورد پسند مشتریان نباشد. اگر فضایی که شما در آن کار می کنید، کلاسیک و یا سنتی باشد بهتر است از سبک چیدمان کلاسیک استفاده کنید. معمولا افراد میانسال به فضاهایی با سبک کلاسیک علاقمند هستند.

مبلمان اداری مدرن

در بسیاری از ادارات و سازمان ها امروزه از سبک مبلمان اداری مدرن استفاده می کنند . سبک مبلمان اداری بسیار مورد توجه مشتریان جوان است . در این سبک بیشتر از رنگ های شاد و روشن استفاده شده است. سبک مدرن دارای ویژگی های خاصی از جمله تنظیم ارتفاع میز و همچنین تنظیم ارتفاع صندلی اداری است. در بسیاری از چیدمان های اداری به سبک مدرن از پارتیشن نیز استفاده می شود. این پارتیشن ها به فضای کار جذابیتی دو چندان می دهد. نصب پارتیشن ها بسیار راحت است. برای تولید مبلمان اداری مدرن معمولا از فلز، شیشه، ام دی اف براق و همچنین سنگ استفاده می کنند.

شیوه چیدمان مبلمان اداری

چیدن مبلمان اداری در بسیاری از ادارات و برای صاحبان ادارات از اهمیت بسیاری برخوردار است . به این منظور چه سبک مدرن و چه کلاسیک، باید به رنگ و طرح آن دقت کنیم که با فضای کاری مناسب باشد . در این چیدمان میز های مدیریتی در معرض دید بیشتری هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند. در چیدمان اداره خود بهتر است که در ابتدا میز اداری در جای مناسب خود قرار گیرد. میزی که شما روی آن کار می کنید از مهمترین بخش های مبلمان اداری است.

چرا میز کاری مهم است؟ به دلیل اینکه بیشتر زمانی که شما در اداره هستید با این میز سر و کار دارید و بیشتر کار شما روی میز شما صورت می گیرد. اگر می خواهید که میز کاری شما نهایت کارایی را برای شما داشته باشد می توانید آن را در مکانی قرار دهید که دسترسی آسان به پریز ها داشته باشید تا بتوانید به راحتی از برق استفاده کنید و یا اینکه برای داشتن نور مورد نیاز دفتر کارتان می توانید میز خود را در کنار پنجره قرار دهید. اگر در دفتر کارتان جلساتی برگزار می شود که باید در حین جلسات به چند کارتان رسیدگی کنید می توانید تعدادی صندلی در کنار میز کارتان قرار دهید، تا بتوانید جلسات خود را آنجا برگزار کنید. مشتری ها هم می توانند در زمان کار شما از این صندلی ها استفاده کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe