اتاق مدیریت را با ایده های تازه بسازیم

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

ایده هایی تازه برای اتاق مدیریت

دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت نیازمند طراحی و ساختاری خاص و منحصر به فرد است. این فضا جایی است که باید در اولین لحظات ورود بر روی بیننده تاثیر خود را بگذارد و نمایانگر فعالیت شرکت یا نهاد، موقعیت و قدرت فرد صاحب اتاق باشد. دکوراسیون اصولی این فضا می تواند تاثیر غیر قابل انکاری بر روی حفظ تم رسمی اتاق و معتبر به نظر رسیدن شرکت یا نهاد، کاربردی بودن فضا برای نشست ها و قرارهای اداری و فعالیت مدیر و افراد داخل آن بگذارد، البته جدا از موقعیت اتاق نسبت به کل ساختمان و سایر اتاق ها، ابعاد و معماری اتاق مدیریت، بدون شک دکوراسیون این فضا نقش بسیار کلیدی در القای موارد ذکر شده دارد. در این مقاله می توانید ایده ها و نکاتی برای داشتن یک دکوراسیون داخلی حرفه ای، اصولی و خاص برای اتاق مدیریت از دیدگاه متخصصان آذران فضانما را مشاهده کنید.

در انتخاب میز مدیریت به چه نکاتی توجه کنیم؟

حال که به دنبال ایجاد فضایی نو هستیم میز مدیریت مناسب برای دفترکارتان می تواند محیط کار را برایتان بسیار لذت بخش نماید در حالی که میز نامناسب علاوه بر تاثیر منفی در سلامت بدنتان ممکن است باعث خستگی شما نیز  شود. هنگامی که می خواهید یک میز مدیریتی تهیه کنید باید به چه نکاتی دقت کنید:

  • آیا میز مدیریتی که قصد تهیه آن را دارید مناسب سبک  و سیاق کاری شما است؟
  • این میز مدیریتی آیا نیاز های روزمره و دائمی شما را بر طرف می کند؟
  • ابعاد و اندازه میز مدیریت با فضای  موجود در دفتر شما هماهنگی دارد؟

سوالات فوق بخشی از مواردی است که یک فرد باید در زمان تهیه میز مدیریت به آنها پاسخ داده و در مورد آنها اندیشیده باشد.

ایده هایی تازه برای طراحی اتاق مدیریت

رنگ ها در دکوراسیون فضا و هماهنگی آنها با میز مدیریت اهمیت بسزایی دارند. رنگ کلی برای دکوراسیون داخلی اتاق هایی با تم کلاسیک می تواند طیف روشن کرم و برای اتاق هایی با تم مدرن می تواند طیف خاکستری و یا کرم با تناژ سرد تر باشد. توصیه می شود رنگ ثانویه انتخابی، از سری رنگ های نشان دهنده برند شرکت باشد، می توان از رنگ های به کار رفته برای لوگوی شرکت یا نهاد نیز برای تهیه میز مدیریت الهام گرفت، اما به هیچ وجه نباید رنگ های فانتزی را در دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت مورد استفاده قرار داد.

میز مدیریت همانند سایر میز های اداری و کارمندی باید مطابق با اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شود چرا که این ویژگیها باعث می شود که ریسک آسیب به مدیر یک مجموعه به حداقل برسد. این نوع طراحی میز و میز مدیریت و سایر میز های اداری و کارمندی باعث می شود که از خستگی کاربران و مدیریت در ساعات طولانی کار جلوگیری کند و این ویژگی حافظ سلامت مدیریت است. داشتن این خصیصه برای میز و میز مدیریت و میز های اداری و کارمندی این امکان را می دهد که بتوان انواع صندلی مدیریت و تجهیزات استاندارد را با  میز مدیریت هماهنگ کرد.

آشنایی با ایده های تازه برای اتاق مدیریت

در کل و برای جمع بندی در نوسازی فضای کاری شما می توان گفت برای یک دکوراسیون داخلی اصولی برای اتاق مدیریت، در مرحله اول رنگ و مبلمان اداری و در مرحله دوم نوع چیدمان و نورپردازی این فضا باید مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت اینکه تمامی این موارد با میز مدیر و تم رسمی و یا کلاسیک انتخابی برای این فضا، همخوانی داشته باشند. در نظر داشته باشید کلیه وسایل، اکسسوری ها، رنگ ها و المان های به کار رفته در اتاق باید با هدف خاص و در مرحله اول بر اساس کاربردی بودن و نه صرفا زیبا بودن در محیط قرار بگیرند. تمامی مجموعه وسایل به کار رفته باید بتوانند به خوبی انعکاس دهنده موقعیت فرد در اتاق، نسبت افراد حاضر به مدیریت و در نهایت ابهت و موقعیت خاص مدیریت را به خوبی نشان دهند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe