بهار را بر روی دیوارهای خانه مان بیاوریم

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

طراحی دیوارها متناسب با فصل بهار

امروزه دیوارپوش ها یکی از عوامل زیبایی و یکی از پر کاربرد ترین مصالح در طراحی و دکوراسیون داخلی به حساب می آید. دیوارپوشهای آذران فضا نما با طیف رنگی و طرح های گوناگون با توجه به علایق مشتریان، هر نوع سلیقه ای را پاسخگو هستند و دنیایی از زیبایی و تنوع را در محیط شما در بهار نو به ارمغان می آورند. همچنین شما می توانید با نورپردازی و بازی با سایه های تشکیل شده بر روی پنل ها نماهای شگفت انگیزی ایجاد کنید. دیوارپوش های پی وی سی تو خالی هستند و وزن کمتری نسبت به ام دی اف ها دارند، بنابراین بعلت سبکی، برای فضاهای با ارتفاع زیاد و همینطور پوشش سقف استفاده می شوند.

این پانل های پی وی سی قابل تنظیم بوده و می توان آنها را به صورت افقی یا عمودی (که اجرای آن به صورت عمودی متداول تر است و سقف را بلندتر نشان می دهد) و با هر زاویه ای بر روی انواع سطوح به آسانی نصب نمود.حال که سالی جدید را شروع می کنیم امکان دارد برای دیوارهایی که نم و رطوبت دارند از دیوارپوش های پی وی سی استفاده شود.

دیوارپوش های آذرن فضا نما در رنگهای متنوع مناسب برای چیدمان و طراحی بهاری خانه شما طبق درخواست مشتری آماده تحویل در تمام شهرهای ایران می باشد.

بهار را با طراحی متناسب دیوارها به خانه بیاوریم

آیا مزایای استفاده از دیوارپوش های پی وی سی را می دانید؟

از مزایای استفاده از دیوارپوش های PVC می توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین و مهمترین کاربرد سقف کاذب و دیوارپوش پی وی سی پوشش است .به کارگیری سقف کاذب و دیوارپوش پی وی سی در ساختمان این امکان را بوجود می آورد که تاسیسات فنی و کانال کشی ها کاملا در زیر این مصالح پنهان گردیده و در نهایت ظاهری زیبا از سقف ارائه می دهد.
  • کاهش میزان قابل توجه مصرف سوختبه علت نفوذ ناپذیری فوق العاده خود باعث کاهش انتقال حرارت بین فضای داخلی و خارجی ساختمان می گردد و مانند عایقی در ساختمان می باشد.
  • کاهش میزان عبور صدا پانل های پی وی سی به خاطرداشتن طرح منحصربه فرد و وجود هوا بین لایه های آنها، درصد بالایی از انرژی صوتی را جذب کرده و مانع عبور صدا می شوند.
  • نصب سریع و آسان پانل های پی وی سی با قابلیت داشتن سیستم کلیک و اتصال کشویی، امکان نصب سریع و آسان را بر روی کلیه سطوح فراهم می آورد.
  • ضد حشره و باکتری پانل های پی وی سی در خصوص ضد حشره و ضد باکتری بودن، این حسن را دارد که مصرف کننده با اطمینان خاطر اقدام به خرید و نصب این محصول در محل سکونت و کار خود می کند.
  • قابلیت شستشو این پانلها با آب و کلیه مواد شوینده غیر اسیدی قابل شستشو می باشند.

مزایای استفاده از دیوارپوش های PVC

چگونه دیوارپوش مناسب خود را برای پیشواز بهار انتخاب کنیم؟

  • پنل های تیره آرامش بخش هستند، اما از طرفی اتاق های بزرگ را کوچک نشان می دهند، طرح های سفید و یا تکراری می توانند فضا را روشن تر و فضاهای کوچک را بزرگ تر جلوه دهند و فضا را منحصر به فرد کنند. ترکیب پنل های تیره و روشن در کنار هم زیبایی تمام را به همراه می آورد.
  • پنل هایی بارنگ های روشن و خنثی اتاق را روشن تر و بزرگ تر جلوه می دهند و مثل همیشه سفید جزء اولین گزینه ها است. از کاربردهای این تکنیک در دکوراسیون می توان به دکور فضاهای تجاری و مغازه ها اشاره کرد ، که با ایجاد پس زمینه ای خنثی، محصولات بیشتر و بهتر به نظر می رسند و در عین حال زیبایی بصری دیوارها حفظ می شود.
  • نارنجی و قرمز خصوصیاتی شبیه نزدیک به هم دارد، قرمز باعث هیجان می شود و همچنین اشتها را زیاد می کند، نارنجی هم خصوصیات رنگ قرمز را داراست اما در عین حال حس گرما و صمیمت ایجاد می کند. از رنگ قرمز و نارنجی برای فست فود ها و همچنین از رنگ نارنجی در اتاق نشیمن و جایی که افراد خانواده دور هم جمع می شوند، استفاده کنید.
  • گر خواهان فضایی پر از انرژی و هیجان هستید پنل هایی با رنگ های شاد و درخشان که طرح های هندسی و هنری دارند به کار ببرید که در این صورت هر بیننده ای را سر ذوق می آورد. بهتر است برای خانه هایی که سقف بلندی دارند از پنل هایی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید که در این صورت ارتفاع سقف را کوتاه تر جلوه می دهد و در ضمن نوعی گرما و صمیمیت را نیز به وجود می آورد.    
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe