پارکت های رنگ روشن انتخاب مناسبی هستند

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

انتخاب پارتیشن رنگ روشن

برای بعضی ها، پارکت وسیله ای تزئین در فضاهای زندگی و برای برخی دیگر، یک عنصر دکوراسیون با دوام و مقرون هزینه است. امروز ما پیشنهادات متعدد و متنوعی برای انتخاب مدل مناسب پارکت برای خانه و یا دفتر شما، و با هزینه مناسب و با دوام ارائه خواهیم داد.

نگاهی دقیق تر به دنیای پارکت

پارکت یک محصول شیک و مقاوم در کف پوشی است که تقریبا در تمامی مکان های زیست از آن استفاده می شود. عمر استفاده مفید پارکت ها بسیار طولانی است.پارکت لمینت که با دوام، شیک و مقرون به صرفه می باشد. پارکت لمینت با بافت بسیار شیک و کاربری ساده و هزینه مقرون به صرفه ترجیح بسیار مناسبی برای پوشش فصا های متعددی چون منزل و محل کار و دفاتر اداری می باشد. لمینت پارکت که در اثر رزین سازی کاغذ های که قبلا در چاپخانه رنگ و نقش دلخواه به آنان داده شده است تولید می شود و نحوه استفاده و کارگذاری آن نیز بسیار آسان و سریع می باشد. در صورت استفاده صحیح از لمینت پارکت که اغلب از چوب تهیه می شود، دارای طول عمر استفاده طولانی است. علاوه بر این پارکت های لامیننت بسیار به آسانی تمیز می شوند. امروزه انواع بسیار متعدد و با دوام پارکت لمینت تولید می شود.

استفاده از پارکت های رنگ روشن

مزایای پارکت لمینت روشن

استفاده از لمینت سفید رنگ و یا رنگ های روشن می تواند دکوراسیون داخلی را متحول کند. طراحان با استفاده از تضاد رنگی و هارمونی بین مبلمان و پارکت لمینت، فضا را به طرز شاعرانه ای طراحی می کنند. پارکت لمینت رنگ روشن بهترین انتخاب برای فضای تاریک و کوچک است.

بزرگتر دیده شدن فضا

اگر خانه ای کوچک و با فضای اندکی در اختیار دارید، می بایست دکوراسیون داخلی را با دقت بیشتری انجام دهید. محدودیت فضا را با استفاده از رنگ های روشن، کم اهمیت کنید. پارکت لمینت روشن فضا را بزرگتر از اندازه واقعی نشان داده و بهترین کفپوش برای منازل کوچک است.

روشن شدن منازل کم نور

نور نقش مهمی در دکوراسیون داخلی و طراحی دارد. اگر فضای مورد نظر فاقد نور طبیعی روز است می توانید با انتخاب رنگ روشن، برای پایه طراحی تغییر زیادی ایجاد کنید. در منازل کم نور بهتر است پارکت لمینت روشن را جایگزین کفپوش های تیره کنید و با هزینه ای اندک شاهد تغییر فوق العاده در چشم انداز و فضای داخلی باشید. نورپردازی روی لمینت رنگ روشن بسیار ساده تر از لمینت های تیره رنگ است و نور در محیط انعکاس بیشتری پیدا می کند.

مزایای استفاده از پارکت های رنگ روشن

لمینت روشن و گرد و غبار

پارکت لمینت روشن نسبت به پارکت لمینت تیره، کمتر گرد و غبار را نشان می دهد. لمینت های رنگ روشن احساس آرامش، درخشندگی و پاکیزگی را چند برابر می کنند. اگر وقت کافی برای گردگیری و تمیزکاری ندارید، از کفپوش با رنگ مناسب استفاده کنید. ولی لکه ها یک موضوع دیگر است.

مدرن و با دوام

اگر می خواهید از فصایی مدرن و ساده برخوردار باشید نیز می توانید از پارکت های طرح چوب با رنگ روشن حتی سفید استفاده کنید. این مدل ها خصوصا برای فضاهای با متراژ کم بسیار ایده آل و پسندیده خواهد بود. این پارکت ها با رنگ های خاکستری، زرد و سبز هماهنگی ویژه ای دارد. با استفاده از این نوع پارکت ها دکوراسیون مبلمان چوبی، میزهای فلزی، میزپیشدستی و صندلی کاملا هماهنگ و جلوه ای زیبا خواهند داشت. گزینه دیگر ساده دوستان پارکت های با طرح های نیمه براق و مات و یا طرح سرامیک است. این پارکت ها به فضای مورد استفاده عمق و نورگیری خاص می بخشد و سادگی بسیار شیک و دلگشا ایجاد می کند و همواره مثل روز اول حالت نو می مانند.آذران فضا نما با ارایه ی محصولات کف همچون پارکت های با کیفیت ماندگار کار شما را نیز آسانتر می نماید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe