توصیه هایی برای انتخاب بهتر میز کنفرانس در فضای اداری

13 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

برای داشتن بهترین میز کنفرانس چه کارهایی باید انجام دهیم

میز کنفرانس به عنوان یکی از لوازم و وسایل ضروری برای هر اداره، ارگان یا شرکت به شمار می رود که برای برگزاری همایش‎‌‌ های علمی، فرهنگی، تجاری و جلسات گروهی مورد استفاده قرار می‎گیرد. حتی شرکت ‎‌‌ها و موسسات کوچک نیز بی ‌نیاز از میز کنفرانس نخواهند بود و وجود یک میز کنفرانس کوچک برای آن‌‌‌ها ضرورت دارد. میز کنفرانس‎‌‌ ها نیز همچون سایر وسایل موجود در شرکت در اشکال و طرح‎‌‌ های متنوعی عرضه می‎شوند و اغلب از جنس MDF، چرم، شیش‌‌ های، الومینیومی و ترکیبی می ‎باشند. میز کنفرانس یکی از بهترین و ضروری ترین محصولات مبلمان اداری می باشد. شما برای خرید میز کنفرانس باید به کاربرد ها، ویژگی هایی و قیمت آن توجه فرمایید. در این مقاله سعی داریم شما را با این نکات آشنا نماییم. 

کاربرد میز کنفرانس

  • برگزاری همایش ‎‌‌ها و جلسات
  • جلسات گروهی و تیمی در داخل شرکت
  • انجام مذاکرات و انعقاد قرارداد با سایر شرکت ‌‌‌ها
  • استاندارد‌‌ های میز کنفرانس

اگر چه میزهای کنفرانس‎‌‌ در اشکال متفاوتی ساخته می ‎شوند اما ارتفاع استاندارد برای آن‌‌‌ ها 75 سانتیمتر در نظر گرفته شده است.

میز کنفرانس چوبی

رنگ در میز کنفرانس

باید نخست بسته به نور و رنگ دیوار ها و کف و مبلمان اداری، دست به انتخاب یک رنگ اصلی و مرتبط بزنید. آنچه که مهم است ایجاد یک طیف رنگی منسجم بدون شلوغی در رنگ است. در رنگ میز کنفرانس و صندلی کنفرانس دقت لازم انجام شود.در شرکت های کوچک، اتاق کنفرانس معمولا کاربرد های متعددی دارد. طراحی دکوراسیون این اتاق می تواند حالت رسمی داشته باشد و برای ملاقات های هیئت مدیره یا ارائه ها برای مشتریان مهم بکار رود. این اتاق را می توان برای جلسات بارش فکری که در آن اعضای تیم دور هم جمع می شوند و جلسات طولانی دارند، بکار برد. از جمله برای روند برنامه ریزی استراتژیک سالانه. این اتاق می تواند کارایی اجتماعی هم داشته باشد و میزبان مهمانی های تولد یا سایر جشن ها باشد. همچنین بطور فزاینده ای برای ویدیو کنفرانس، ارتباط دادن شرکت با مشتریان، شرکا یا کارمندان شرکت که در سفر هستند، بکار می رود.

میز کنفرانس با رنگ تیره

بهبود بخشیدن طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس

یک LCD یا صفحه نمایش برای پروژکتور در دیوار، یک سبک متفاوت به فضای حرفه ای اضافه می کند. شما همچنین می توانید پارتیشن‏های اداری شیشه ای را برای هر چهار طرف یا فقط یک پارتیشن اداری شیشه ای برای ایجاد یک محیط بی نهایت روشن استفاده کنید.

فضای باز در اتاقهای کنفرانس

برخورداری از فضایی باز یک نکته مثبت در خوشامدگویی به میهمانان است. مطمئنا داشتن یک فضای شلوغ بدون طراحی مناسب و منظم، نخستین گام برای ایجاد احساسی ناخوشایند به میهمانان است. پس با دکوراسیونی منظم و چینشی نو، برای اتاق کنفرانس خود، جایی برای توسعه کسب و کارتان ایجاد کنید.

بهترین نوع میز کنفرانس

بهترین میز کنفرانس را می توان میزی تعریف کرد که جدای از متریال و رنگ و طرح، دارای سایز مناسب باشد. اصولا میزهای کنفرانس را بر اساس اتاق کنفرانس انتخاب می کنند. بهترین نوع میز کنفرانس میز است که با استفاده از مغز ام دی اف و با روکش است. بهتر است میز کنفرانس به شکل مستطیل یا بیضی ساخته شود. ساخت میز کنفرانس برای اتاق مربع کمی مشکل تر است.اما متخصصان آفن  با حضور در دفاتر و شرکت ها، تمام جوانب را سنجیده و بر اساس نوع فضا و با توجه به بودجه مشتریان میز های کنفرانس مناسب را به آنان پیشنهاد و شروع به طراحی و ساخت میز کنفرانس برای آن شرکت می کنند. استفاده از متریال مرغوب و مناسب در جهت تهیه و ساخت میز کنفرانس و برای بالا بردن کیفیت آن از مواردی است که مقاومت و دوام میز کنفرانس را تضمین می کند.ارتفاع میز کنفرانس باید با قامت یک فرد معمولی سنجیده شود و متناسب باشد.

بهترین نوع میز کنفرانس

میز کنفرانس مدرن

میز های کنفرانس خاص و مدرن مناسب برای شرکت های بزرگ و دفاتر بازرگانی است. برخی از موسسات و شرکت به دلیل قرار گرفتن در شرایط اقتصادی خود اقدام به خرید میز کنفرانس ارزان و دست دوم می کنند. اما نکته ی مهم و اساسی که وجود دارد این است که استفاده ازمتریال با کیفیت باعث می شود که قیمت میز کنفرانس کمی بالاتر باشد و همچنین استفاده از میز کنفرانس دست دوم برای اتاق کنفرانس اگر متناسب با فضای اتاق کنفرانس نباشد تاثیر منفی بر افراد و مشتریان دارد. پس با پرداخت کمی هزینه به زیبایی فضا اداری خود کمک کنید.

ممکن است افرادی از بیرون شرکت در کنفرانس های شما شرکت کنند، یا ممکن است شما از آنها دعوت کنید تا بصورت تشکیل جلسه ای موارد را از نزدیک حل و فصل کنید . پس اینجاست که سلیقه و چیدمان شما تاثیر بسزایی در انتخاب ما دارد. به هر طریق، طراحی و دکوراسیون اتاق بر دیدگاه آنها نسبت به شرکت شما موثر خواهد بود. در مورد تصویری که می خواهید ایجاد کنید فکر کنید.

شرکت آذران فضانما تولید کننده بهترین نوع میز کنفرانس در طرح ها و رنگ های متنوع با کیفیت عالی می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe